Sp har været her. :D Drengene er 6 mdr. :0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Trine89

Årrh altså hvor er de bare dejlige.. 

Syntes endelig du skal give dem mad når de gerne vil have det.. 

Hvor meget var det de vejede ved fødslen?

Da Caia var 5 mdr vejede kun knap 9 kilo og var ca 3½ kilo ved fødslen. så hun har jo taget rimelig pænt på.. hun er 7 mdr nu og vejer nok 10 kilo nu. så det er jo alligevel 5-6 kilo hun har taget på siden hun blev født. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

twinny

Happiness skriver:

Skøn update! Hvor er de altså bare skønne. Synes nu det passer fint. Lukas var 72 lang og 8,3 kg da han var 5,5måned. Og her var der intet. Så kan da ikke se hvorfor sp skulle nævne det?!

Mange tak.

Nej det ved jeg heller ikk.. Men jeg lægger ikk noget i det.

Anmeld

23. marts 2012

Tona

twinny skriver:

goddag tøser... Så blev drengene 6 måneder idag... Hvor det bare gået alt for stærkt...  De er bare ikk mine små bebser mere... Nu er de mine kæmpe bebser....

Celino som er storebror vejer 8 kg og var 66 cm.

Lillebror Gabriel vejer 8,5 kg og var 68 cm....

Hun sagde de var for store i forhold til deres fødselsvægt, så vi skulle  holde igen med maden.. (Men det gør jeg ikk, for når de er sultne, skal de have mad) Sikke da noget fis, de er fine i størrelsen, tænker jeg.. Hvad tænker I?

Lillebror til venstre og storebror til højre.

God weekend

Hvor er de søde  Og rigtig fine i størrelsen. Jeg er enig med dig, når små børn er sultne skal de have mad. De skal nok selv regulere det med størrelsen. Det var noget andet hvis det var større børn.

Anmeld

23. marts 2012

Fenja09

Hvor er det nogle kære drenge!  Synes helt bestemt også at du skal give dem mad, hvis de er sultne - du ved også selv, hvis de er alt for tykke. Desuden må babyer da gerne have lidt sul på kroppen

Dine drenge ser nu ikke ud til at veje for meget!

/Fenja

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Nåå hvor er de dejlige! iih altså..

Synes det lyder godt at du vil give dem mad når du synes. Min dreng på 5 en halv måned bliver fuldammet og vejer 9,2 kg og er 75 cm lang... Og jeg synes da ikke jeg giver ham 'for meget' mad - han spiser bare når han er sulten.. (skal lige siges at både min kæreste og jeg er ret høje)

Men jeg synes du gør det rigtige - giver dine drenge mad når de beder om det Hellere følge din egen intuition end en SP's, når hun jo heller ikke er der til hverdag, hvis du forstår

Anmeld

24. marts 2012

4xGreve

twinny skriver:

goddag tøser... Så blev drengene 6 måneder idag... Hvor det bare gået alt for stærkt...  De er bare ikk mine små bebser mere... Nu er de mine kæmpe bebser....

Hun sagde de var for store i forhold til deres fødselsvægt, så vi skulle  holde igen med maden.. (Men det gør jeg ikk, for når de er sultne, skal de have mad) Sikke da noget fis, de er fine i størrelsen, tænker jeg.. Hvad tænker I?

God weekend

De er da bare så fine!

Har selv fået samme besked dog er bettemand blot 6 uger men han skal ha lov at spise det han kan når han vil...! 

Anmeld

24. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinny skriver:

God weekend

de er helt vild søde

Anmeld

24. marts 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

God weekend

De er så fantastisk de drengene  Satser snart på en lille tur til Lyngby (med eller uden skønne unger)

Anmeld

24. marts 2012

maryjane

De er perfekte som de er, skønne drenge 

Anmeld

24. marts 2012

Caracatita

twinny skriver:

God weekend

Min anden søn vejede 8.2 kg, da han var 2 mdr og 3 uger....
Han havde dog også en høj fødselsvægt, men ingen har på noet tidspunkt sagt, at han skaulle spise mindre.
I dag (3½ år) ligger han fint i kurverne....

Samtidig har de nu i daglplejen hos os (har også en på 1 år) indført ny kostpolitik - det betyder: minus smør, minus hvidt brød, minus kiks/riskiks imellem måltider, pasta og ris SKAL være fuldkorn, minus mælk til maden....HYSTERI mener jeg!! Det er små børn - og de skal da have noget til sidebenene og hjernen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.