Sp har været her. :D Drengene er 6 mdr. :0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Troldemommi

De er da bare for dejlige, lige til at spise :-)

syntes også du skal give dem det at spise de vil have, så har de også noget at tære på hvis de skulle blive syge.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

ano14316

twinny skriver:

goddag tøser... Så blev drengene 6 måneder idag... Hvor det bare gået alt for stærkt...  De er bare ikk mine små bebser mere... Nu er de mine kæmpe bebser....

Celino som er storebror vejer 8 kg og var 66 cm.

Lillebror Gabriel vejer 8,5 kg og var 68 cm....

Hun sagde de var for store i forhold til deres fødselsvægt, så vi skulle  holde igen med maden.. (Men det gør jeg ikk, for når de er sultne, skal de have mad) Sikke da noget fis, de er fine i størrelsen, tænker jeg.. Hvad tænker I?

Lillebror til venstre og storebror til højre.

God weekend

Org hvor ser de dejlige ud...

Jeg kan da godt se at de vejer godt til, min Magnus er 66,5 cm og vejer 7,5 kg. Men jeg synes bestemt ikke at i skal holde igen med maden.

Sådan nogen str. skal have mad når de er sultene, først når de går og har gået i en periode kan man sige noget.

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Mange tak tøser. I er for skønne...

Jeg har også sat mig for at de får hvad vil de have.

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Trine89 skriver:

Årrh altså hvor er de bare dejlige.. 

Syntes endelig du skal give dem mad når de gerne vil have det.. 

Hvor meget var det de vejede ved fødslen?

Da Caia var 5 mdr vejede kun knap 9 kilo og var ca 3½ kilo ved fødslen. så hun har jo taget rimelig pænt på.. hun er 7 mdr nu og vejer nok 10 kilo nu. så det er jo alligevel 5-6 kilo hun har taget på siden hun blev født. 

2583 og 2788 g...

Og mange tak. 

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Caracatita skriver:

Min anden søn vejede 8.2 kg, da han var 2 mdr og 3 uger....
Han havde dog også en høj fødselsvægt, men ingen har på noet tidspunkt sagt, at han skaulle spise mindre.
I dag (3½ år) ligger han fint i kurverne....

Samtidig har de nu i daglplejen hos os (har også en på 1 år) indført ny kostpolitik - det betyder: minus smør, minus hvidt brød, minus kiks/riskiks imellem måltider, pasta og ris SKAL være fuldkorn, minus mælk til maden....HYSTERI mener jeg!! Det er små børn - og de skal da have noget til sidebenene og hjernen!

Jamen du godeste... Altså der er jeg helt enig med dig... Det er sgu hysteri...

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Amandas-mor skriver:

Hvor er de søde  Og rigtig fine i størrelsen. Jeg er enig med dig, når små børn er sultne skal de have mad. De skal nok selv regulere det med størrelsen. Det var noget andet hvis det var større børn.

mange tak...  Dejligt at høre... Jeg orker bare heller ikk to grædende børn fordi de ikk må få mad.

Anmeld

26. marts 2012

twinny

ano14316 skriver:

Org hvor ser de dejlige ud...

Jeg kan da godt se at de vejer godt til, min Magnus er 66,5 cm og vejer 7,5 kg. Men jeg synes bestemt ikke at i skal holde igen med maden.

Sådan nogen str. skal have mad når de er sultene, først når de går og har gået i en periode kan man sige noget.

Hehe...

Jaah de har fået en god kampvægt.

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Monica P skriver:

De er da bare for dejlige, lige til at spise :-)

syntes også du skal give dem det at spise de vil have, så har de også noget at tære på hvis de skulle blive syge.

Monica

Mange tak..

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Fenja09 skriver:

Hvor er det nogle kære drenge!  Synes helt bestemt også at du skal give dem mad, hvis de er sultne - du ved også selv, hvis de er alt for tykke. Desuden må babyer da gerne have lidt sul på kroppen

Dine drenge ser nu ikke ud til at veje for meget!

/Fenja

Jaah de har da lidt tykke ben, men det skal de have.,...

Anmeld

26. marts 2012

twinny

Himmelsmil skriver:

Nåå hvor er de dejlige! iih altså..

Synes det lyder godt at du vil give dem mad når du synes. Min dreng på 5 en halv måned bliver fuldammet og vejer 9,2 kg og er 75 cm lang... Og jeg synes da ikke jeg giver ham 'for meget' mad - han spiser bare når han er sulten.. (skal lige siges at både min kæreste og jeg er ret høje)

Men jeg synes du gør det rigtige - giver dine drenge mad når de beder om det Hellere følge din egen intuition end en SP's, når hun jo heller ikke er der til hverdag, hvis du forstår

mange tak...  Jaah de får lige præcis hvad de ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.