Sp har været her. :D Drengene er 6 mdr. :0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
42 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

twinny

goddag tøser... Så blev drengene 6 måneder idag... Hvor det bare gået alt for stærkt...  De er bare ikk mine små bebser mere... Nu er de mine kæmpe bebser....

Celino som er storebror vejer 8 kg og var 66 cm.

Lillebror Gabriel vejer 8,5 kg og var 68 cm....

Hun sagde de var for store i forhold til deres fødselsvægt, så vi skulle  holde igen med maden.. (Men det gør jeg ikk, for når de er sultne, skal de have mad) Sikke da noget fis, de er fine i størrelsen, tænker jeg.. Hvad tænker I?

Lillebror til venstre og storebror til højre.

God weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

De er da bare ALT for kære!  Giv dem mad når de vil ha det, de ser ikke ud til at veje for meget. Og hvis de gør, så er små tykke "bebser" altså også alt for søde!

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

Skønne drenge! Og som tiden flyver afsted.

Jeg har samme mening som dig, giv dem hvad de kan spise. De er 100 % perfekte

Anmeld

23. marts 2012

twinny

rikkeregnbue skriver:

De er da bare ALT for kære!  Giv dem mad når de vil ha det, de ser ikke ud til at veje for meget. Og hvis de gør, så er små tykke "bebser" altså også alt for søde!

mange tak...  Jaah..  

Anmeld

23. marts 2012

twinny

Janni. skriver:

Skønne drenge! Og som tiden flyver afsted.

Jeg har samme mening som dig, giv dem hvad de kan spise. De er 100 % perfekte

Mange tak...

Også lidt for tykke end for tynde.

Anmeld

23. marts 2012

Jonatansmor

twinny skriver:

goddag tøser... Så blev drengene 6 måneder idag... Hvor det bare gået alt for stærkt...  De er bare ikk mine små bebser mere... Nu er de mine kæmpe bebser....

Celino som er storebror vejer 8 kg og var 66 cm.

Lillebror Gabriel vejer 8,5 kg og var 68 cm....

Hun sagde de var for store i forhold til deres fødselsvægt, så vi skulle  holde igen med maden.. (Men det gør jeg ikk, for når de er sultne, skal de have mad) Sikke da noget fis, de er fine i størrelsen, tænker jeg.. Hvad tænker I?

Lillebror til venstre og storebror til højre.

God weekend

Tillykke med dine store drenge

Ang. med mad, så kan jeg meget bedre lide min læges indstilling til det: Babyer kan ikke være for tykke, de kan ligge godt over deres vægtkurve - gør de stadig det når de rammer 24 måneders alderen, så tager vi sødmælken fra dem.

Tror du skal lade dem spise, min dreng har spist og spist siden han kom til. Spiser idag 3 gange så meget som jeg gør, til alle måltider og han ligger lige på den gennemsnitlige vægtkurve. Det udligner sig når de kan røre rigtigt på sig og når de begynder at løbe bliver du glad for de har noget at tære på

Anmeld

23. marts 2012

twinny

Jonatansmor skriver:

Tillykke med dine store drenge

Ang. med mad, så kan jeg meget bedre lide min læges indstilling til det: Babyer kan ikke være for tykke, de kan ligge godt over deres vægtkurve - gør de stadig det når de rammer 24 måneders alderen, så tager vi sødmælken fra dem.

Tror du skal lade dem spise, min dreng har spist og spist siden han kom til. Spiser idag 3 gange så meget som jeg gør, til alle måltider og han ligger lige på den gennemsnitlige vægtkurve. Det udligner sig når de kan røre rigtigt på sig og når de begynder at løbe bliver du glad for de har noget at tære på

mange tak for svaret... Jeg har bare heller ikk hjerte til at høre dem græder fordi SP synes de ska have mindre mad..

Anmeld

23. marts 2012

RiUL

Hvor er de bare dejlige

Og tillykke med de 6 måneder Tiden flyver bare afsted 

Og mht maden, kan ikke forstår hvorfor de råder en til at holde igen med maden?! Hvis ens børn er sultne, skal de da ha mad! Basta

(Oliver vejede 8 kg og var 65 cm da han var 5 mdr - og vejede lige under 3000 gr da han blev født)

- Og babyer skal ha masser af elastikker og deller 

Anmeld

23. marts 2012

twinny

RiUL skriver:

Hvor er de bare dejlige

Og tillykke med de 6 måneder Tiden flyver bare afsted 

Og mht maden, kan ikke forstår hvorfor de råder en til at holde igen med maden?! Hvis ens børn er sultne, skal de da ha mad! Basta

(Oliver vejede 8 kg og var 65 cm da han var 5 mdr - og vejede lige under 3000 gr da han blev født)

- Og babyer skal ha masser af elastikker og deller 

mange tak..

Jaah det skal de ihvertfald.

Anmeld

23. marts 2012

Happiness

Skøn update! Hvor er de altså bare skønne. Synes nu det passer fint. Lukas var 72 lang og 8,3 kg da han var 5,5måned. Og her var der intet. Så kan da ikke se hvorfor sp skulle nævne det?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.