besøg 2 timer om dagen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

dola

MissBee skriver:

Vi har altid haft meget brug for at være os som et par... nok fordi vi begge er enebørn og egentlig kun slapper helt af i den andens nærvær.. 

Jo jeg får da også besøg af andre men mine forældre er her kun ½ time om dagen på skift da de ikke kan finde ud af bare at "hænge" ud... på hans side har vi kun hans moster og lige nu kan jeg ikke overskue hende og det udløser en masse plukveer som jeg ikke må have.

Så lever lidt fra besøg til besøg af ham og veninderne..

Jeg får det så dårligt af hvad de andre fejler, jeg bliver bekymret på deres vegne og tænker ofte på hvor dårligt de har det... og at jeg ikke engang kan gøe noget for dem  og jeg bliver skræmt fordi man høre om ting der kan ske man aldrig ville have troet eller kunne forestille sig...

Hmmm har du snakket med sygeplejerskerne om det med at ligge med de andre, måske de kan ligge dig et sted med en anden i din situation??

Ih vvi er mange der føler med dig ihvertfald...!

Men som sagt kan du ikke hjælpe kæresten med sådan noget planlægning eller sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

sarahb

Jeg synes ikke du skal være sur eller ked af det.
Han kæmper og gør alt hvad han kan.
Synes du skal nyde at han prøver og prøvet at nå alt inden babyerne kommer.

Men kan godt forstå det er skide svært for dig, jeg ville selv have det vildt hårdt.

Anmeld

23. marts 2012

Ansemusen

MissBee skriver:

Jeg er indlagt med for kort livmoderhals på 1,1cm..  og det eneste de kan gøre for at stoppe en fødsel er at jeg ligger så den ikke bliver belastet.

Weekenderne kan han jo være her lidt mere men stadig ikke så meget da han også bliver nød til at læse / lave projekter for ikke at komme bagud på skolen...

Det er bare utrolig hårdt at se ham så udkørt og stresset når jeg ved det er pga mig....

Det er jo ikke pga. dig, men børnene! Og det er en nødvendighed, og det ved din kæreste helt sikkert også

Er der slet ingen mulighed for, at du må komme hjem, hvis du LOVER højt og helligt, at du ligger ned hele dagen undtagen, når du skal på toilettet?

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

babymus77 skriver:

Åhh for pokker et kæmpe knus skal du have;-) Der er ikke så meget at sige, udover det der er sagt!!! Hold ud, kæmp, og husk din mand elsker dig overalt på denne jord!!!! Knus og kram anne... Ps hvis du har brug for ekstra kontakt så skriv!!!

Tak krammere kan man ikke få nok af!

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Hvornår flytter i? Men haj bliver jo nød til det, hvis skole, arbejde, hjem og du skal passes, så må vælge. Han vil nok mest af med de huslige pligter, så måske naboens pige kan hjælpe, så kan han være hjem og lave lektier imens, hvis det er tillid der er problemet for ham. Ja, i må finde jeres balance. Vil du kunne undvære ham et par hverdage, så han har fuld opmærksomhed på dig, når han er der i weekenden?

Jeg har bedt ham om at få noget hjælp igår, om ikke andet fra nogle af de par vi kender der også bor der...

Han blev også ekstra længe igår og krøb ned i sengen til mig da han kunne se at jeg havde en ret dårlig dag  

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

NNL skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig... Men måske har de andres pårørende ikke så meget at se til...

10 uger er længe, men det får jo heldigvis en ende igen Og når du engang kommer hjem med dine skønne unger, er der styr på tingene og ingen kaos, takket være din kæreste

Jeg fik snakket med den enes mand igår og hans var ledig så det var derfor han havde mulighed for at være her så meget..

Ja men efter den kaos dag her var igår sætter jeg bae endnu mere på på min kæreste og at de første 3 uger er her og derefter skal jeg flyttes så jeg oplever lidt

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

dola skriver:

Hmmm har du snakket med sygeplejerskerne om det med at ligge med de andre, måske de kan ligge dig et sted med en anden i din situation??

Ih vvi er mange der føler med dig ihvertfald...!

Men som sagt kan du ikke hjælpe kæresten med sådan noget planlægning eller sådan noget?

igår aftes gik det helt galt og vågnede ved at de var halvt ved at lave et kejsersnit midt inde i stuen... har sovet meget dårligt efter det og kan godt mærke jeg har brug for at snakke medmin familie når de kommer... for har ingen ide om hvor jeg skal gøre af sådan en oplevelse.

Men jo jeg prøver at hjælpe ham så godt jeg nu kan med planlægning og bestilling af dvs ting...

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

sarahb skriver:

Jeg synes ikke du skal være sur eller ked af det.
Han kæmper og gør alt hvad han kan.
Synes du skal nyde at han prøver og prøvet at nå alt inden babyerne kommer.

Men kan godt forstå det er skide svært for dig, jeg ville selv have det vildt hårdt.

Jeg er bestemt ikke sur  jeg er bare lidt jaloux og lidt ensom.. Jeg elsker at min kæreste gør alle de her ting for mig og drengene

Det er bare ikke det letteste at blive gået fra..

Anmeld

24. marts 2012

MissBee

Ansemusen skriver:

Det er jo ikke pga. dig, men børnene! Og det er en nødvendighed, og det ved din kæreste helt sikkert også

Er der slet ingen mulighed for, at du må komme hjem, hvis du LOVER højt og helligt, at du ligger ned hele dagen undtagen, når du skal på toilettet?

de siger at efter uge 28 og hvis livmoderhalsen har en pæn længe så kan vi snakke om at arrangere pasning hjemme... men jeg tør ikke håbe

Mandag får jeg at vide om der er sket en ændring af længden så  at den er blevet bedre!!

Anmeld

24. marts 2012

dola

MissBee skriver:

igår aftes gik det helt galt og vågnede ved at de var halvt ved at lave et kejsersnit midt inde i stuen... har sovet meget dårligt efter det og kan godt mærke jeg har brug for at snakke medmin familie når de kommer... for har ingen ide om hvor jeg skal gøre af sådan en oplevelse.

Men jo jeg prøver at hjælpe ham så godt jeg nu kan med planlægning og bestilling af dvs ting...

Ihh din stakkel, jeg ville insistere på at komme til at ligge et andet sted... Det andet der er da ikke godt for dig, er der ikke en sygeplejerske du svinger ok med som du kan spørge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.