besøg 2 timer om dagen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

morethanperfect

MissBee skriver:

Hvordan får jeg mit forhold til at overleve det her? først 2-2½ måned indlagt og derefter 2 babyer  hvordan får jeg bare lidt kæreste tid/pleje af forholdet???

Spørg om han ikke vil medbringe mad udefra , så i kunne hyggespise en aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

desværre har de slet ikke enmandsstuer på denne afd. på riget - kun 3 & 4 sengsstuer...

Øv da, det ku sikkert ellers være godt til dig/jer os selv om det så måske kun var for et par dage, bare lige så i ku få lidt ro sammen

Det var forresten heller ik fordi at jeg ville støde dig eller noget ved godt at du selvfølgelig gerne ligger der for dine børn

Anmeld

23. marts 2012

MissBee

morethanperfect skriver:

Spørg om han ikke vil medbringe mad udefra , så i kunne hyggespise en aften 

Ja det kunne måske være noget han ville, jeg kan håbe

Anmeld

23. marts 2012

morethanperfect

MissBee skriver:

Ja det kunne måske være noget han ville, jeg kan håbe

Det er i hvert fald lidt hyggeligt .. Og mere lækkert end det andet mad man får der ...... 

Anmeld

23. marts 2012

Kofoed.

Fik først set din anden tråd nu og øv, håber det går bedre og den snart bliver længere så du evt kan ligge hjemme i sofaen og få mere tid med kæresten.

Der er ikke noget han kan undvære eller få hjælp til? En mor/svigermor der kan klare rengøring en gang i ugen evt også indkøb, så ham bare skal tage opvasken og lave mad. Og så tage en dag sammen med nogle andre og pakke hele lejligheden, så det der mangler, er det han bruger dagligt, det giver også mindre rengøring

Træls i bor så langt væk, så kan jeg ikke komme og "underholde" dig. Du må gerne fortælle alle de skræk historierne til mig

Anmeld

23. marts 2012

MissBee

Månsson skriver:

Øv da, det ku sikkert ellers være godt til dig/jer os selv om det så måske kun var for et par dage, bare lige så i ku få lidt ro sammen

Det var forresten heller ik fordi at jeg ville støde dig eller noget ved godt at du selvfølgelig gerne ligger der for dine børn

Det gjorde du bestemt heller ikke  jeg ligger bare ned og skriver så mine svar er lidt korte

Men ja det ville da bestemt give lidt luft, bare det at man kunne se en film sammen el snakke lidt privat

Anmeld

23. marts 2012

MissBee

morethanperfect skriver:

Det er i hvert fald lidt hyggeligt .. Og mere lækkert end det andet mad man får der ...... 

ja føj har tabt mig 1,5kg på 1 uges indlæggelse... deres mad er virkelig dårlig! og der er kun mad 3 gange om dagen.... Jeg spiser 6-7 gange i døgnet for at holde en fornuftig forbrænding osv... plus at det er ikke vildt meget mad jeg kan få plads til af gangen... min maves str svare til en enkelt gravid i uge 33

Anmeld

23. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

Det gjorde du bestemt heller ikke  jeg ligger bare ned og skriver så mine svar er lidt korte

Men ja det ville da bestemt give lidt luft, bare det at man kunne se en film sammen el snakke lidt privat

Åh det var godt, kom bare til at tænke på om det lød lidt hårdt, sådan kan det jo hurtigt blive med det her skriveri.. Ja for pokker da det ville helt sikker være rart for jer,, Ska ud ligge der resten af graviditeten?

Anmeld

23. marts 2012

morethanperfect

MissBee skriver:

ja føj har tabt mig 1,5kg på 1 uges indlæggelse... deres mad er virkelig dårlig! og der er kun mad 3 gange om dagen.... Jeg spiser 6-7 gange i døgnet for at holde en fornuftig forbrænding osv... plus at det er ikke vildt meget mad jeg kan få plads til af gangen... min maves str svare til en enkelt gravid i uge 33

Jep .. Syns godt de kunne lave en ordning for gravide .. Der er jo ingen gravoide der kun spiser 3 gange om dagen 

Anmeld

23. marts 2012

dola

MissBee skriver:

Sagen er den at jeg er indlagt på hospitalet og skal være det i rigtig lang tid (min 10 uger endnu)

Min kæreste kommer og besøger mig hver dag, men han har studie + arbejde + træning og husholdning udover mig at se til. Han er her ok 2 timer om dagen og nogle gange bliver han nød til at læse mens han er her.

Han står op kl 5 for at træne inden skole så han kan komme forbi mig hver dag.

Mine med patienters mænd/kærester er her gennemsnitligt 5-7 timer i døgnet  og jeg er bare helt vildt jaloux! Jeg er sengeliggende og må kun rejse mig for at gå på toilettet, selv spisning skal foregå halvt liggende.

Jeg var en meget aktiv person og min kæreste og jeg plejer at gøre alt sammen, vi er paret der har nok i os selv  Meen jeg føler jeg mister vores forbindelse og vores forhold!
Jeg kan ikke være alene med ham og vi må ikke have sex.

Er det forkert af mig at føle at jeg ser ham for lidt? og hvordan får de andre mænd overhovedet tid til a være her så meget??

og hvad værre er står han med en flytning af vores lejlighed fra malmø til dk alene  samt udskiftning af bil... (som er hans kæreste eje) til en bil hvor der kan være en tvillingebarnevogn i - de skal være ekstremt store og koster alle sammen over 400.000,- så det giver ekstra mange økonomiske bekymringer!  Så når han kommer her og er helt stresset og jeg kan se på ham at han kæmper giver det mig bare så dårlig samvittighed og jeg kan ikke lade være med at græde når han vrisser af mig  hvilket han synes er unfair da han jo prøver hans bedste

Jeg ved godt at jeg lige pt bare skal ligge og så er jeg og babyerne safe men det trækker altså psykisk på en at ligge her da jeg konstant har mennesker omkring mig... 2 roommates som ofte blir skiftet ud og deres pårørende - man kan ikke undgå at overhøre deres historier som skræmmer livet af mig

tak fordi du læste med

Først en Krammer...!

Ved godt det jo er ham du først vil se, men er det ikke muligt at du kan få besøg af andre??

Og når de 2 først er ude, er der ikke nogle bedsteforældre der kan hjælpe?? Så I kan få en time eller 2 til kæreste tid...

Jeg er faktisk lidt misundelig på dig, at du savner ham så meget og at han kæmper så meget for dig og familien. Måske du kan hælpe ham, lave en plan over flytningen skaffe nogle rare mennesker der kan hjælpe ham, kigge på biler på nettet.. OSV..

Og så spørge på sygehuset om han må spise med, eller som andre har skrevet få ham til at tage mad eller kage eller sådan noget med, eller få nogen til at komme forbi med det så han ikke skal tænke på det...

Bliver du  skræmt af de andres historier?

Igen en Krammer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.