Villads er hysterisk.!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

komodo

det er det samme her, han er ogå 14 måneder tror bare det er en fase, her virker det at være forstående men stadigvæk sætte grænser overfor den adfærd de udviser, Kairon var slem til at bide og det måtte jo stoppes med det samme, nu nøjes han med at skrige og kaste sig rundt og det tager jeg meget oppefra og nedefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Maja88

isabellamor skriver:

ej puha. det er bare ikke sjovt det er ikke.. jeg savner fanme min glade basse.,

ja er vildt hårdt..

jeg gør det jeg ser hende.. anerkender hendes følelser.. men bukker ikke under..

Anmeld

21. marts 2012

morethanperfect

Åhh ha ..
Tror desværre bare ikke det er en fase søde

Oscar har været sådan siden han var 13 mdr. og er nu næsten 17 mdr. og det har ikke ændret sig en dut .. Desværre .. Han er bare blevet slemmere til at slå og bide og rive .. Tror det er en tidlig trodsalder ..
Jeg har desværre ingen gyldne råd , men ville lige give et knus med på vejen og sige du ik en den eneste   

Anmeld

21. marts 2012

Isabella_mor

Åhh ha ..
Tror desværre bare ikke det er en fase søde

Oscar har været sådan siden han var 13 mdr. og er nu næsten 17 mdr. og det har ikke ændret sig en dut .. Desværre .. Han er bare blevet slemmere til at slå og bide og rive .. Tror det er en tidlig trodsalder ..
Jeg har desværre ingen gyldne råd , men ville lige give et knus med på vejen og sige du ik en den eneste   

ej puha det må fannerme have været hårdt.. i så lang tid. det håber jeg ikke sker her.. det holder ingen af os til.. hvordan i alverden kan man finde styrke til at kunne overleve et hysterisk barn..

Stort kram tilbage og hold da op hvor er du sej at du har kunnet holde det ud i så lang tid, lad os håbe på bedre tider..

Anmeld

21. marts 2012

Den lykkelige

Min datter er 13 mdr og hun er PRÆCIS sådan!!! Det har varet nogle uger nu også.. pyh det kan give grå hår!!
Men mon ikke det bare lige er noget de er midt i
Håber det snart bliver bedre for os begge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.