Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha den var Liam også igennem .. Det er mega hårdt!! Men det bliver bedre.. Jeg blev rigtig god til at tælle til 10 i den periode
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er det samme her ! Så I er slet ikke alene med det
Her er det "heldigvis" kun herhjemme den er gal
det samme her og Aprilla er 1 år
sarahb skriver: er han 2 år mon?
er han 2 år mon?
nej han er kun 14 måneder..
raca skriver: hvor gammel er han? umidlbart gætter jeg på ca 2 år måske knapt.. og kan det passe han forstår meget, men stadig mangler en del sprogmessit så han ofte kommer til kort sprogligt. og at kroppen måske samtidigt driller, dvs han er bevist om i kan gøre ting han ikke kan også er han drøn fustret over det også
hvor gammel er han?
umidlbart gætter jeg på ca 2 år måske knapt..
og kan det passe han forstår meget, men stadig mangler en del sprogmessit så han ofte kommer til kort sprogligt.
og at kroppen måske samtidigt driller, dvs han er bevist om i kan gøre ting han ikke kan også er han drøn fustret over det også
han er 14 mdr.
Sakris skriver: Nu er vores guldklumper jo næsten lige gamle. Og jeg kunne have skrevet det indlæg. Når ting ikke lykkedes eller vi bare gør den mindste ting for langsomt eller forkert, så flegner hun fuldstændig ud. Hun vrider sig, kaster sig bagud og lægger sig fladt ned på gulvet hylende. Både min moster og vores vuggestue siger at vi skal prøve at lade hende ligge, uden at forlade hende og gerne imens vi snakker til hende, så hun ved vi er der. For der er ikke så meget at gøre. Hun er bare frustreret over at hun ikke kan alt det hun vil. De kloge siger det går over, maks efter et par måneder Det er noget de stort set alle bliver ramt af, så det må bestemt også være den "kan selv-vil selv- men hjælp mig lidt"-fase som Villads også er kommet i!
Nu er vores guldklumper jo næsten lige gamle. Og jeg kunne have skrevet det indlæg.
Når ting ikke lykkedes eller vi bare gør den mindste ting for langsomt eller forkert, så flegner hun fuldstændig ud. Hun vrider sig, kaster sig bagud og lægger sig fladt ned på gulvet hylende. Både min moster og vores vuggestue siger at vi skal prøve at lade hende ligge, uden at forlade hende og gerne imens vi snakker til hende, så hun ved vi er der. For der er ikke så meget at gøre. Hun er bare frustreret over at hun ikke kan alt det hun vil. De kloge siger det går over, maks efter et par måneder Det er noget de stort set alle bliver ramt af, så det må bestemt også være den "kan selv-vil selv- men hjælp mig lidt"-fase som Villads også er kommet i!
hvor ER det rart at høre at vi ikke er de eneste der oplever det. fordi så er det jo en normal fase at skulle igennem... jeg har bare ikke haft nogen anelse omkring hvordan i alverden vi skulle tackle det. men så er det jo bare så skønt IGEN med dette forum...
Sara_S skriver: Jeg tror bare det er en periode... For sådan en er min dreng også midt i! Og ja... det er MEGA hårdt!!!! Lad os håbe det bliver bedre... og det kan ikke gå for hurtigt!!
Jeg tror bare det er en periode... For sådan en er min dreng også midt i!
Og ja... det er MEGA hårdt!!!!
Lad os håbe det bliver bedre... og det kan ikke gå for hurtigt!!
ja det er fanme ikke lut og lagkage hvertfald ikke... puha da.
lad os håbe det snart er ovre.
Maja88 skriver: det samme her og Aprilla er 1 år
ej puha. det er bare ikke sjovt det er ikke.. jeg savner fanme min glade basse.,
Maja_4000 skriver: Det er det samme her ! Så I er slet ikke alene med det Her er det "heldigvis" kun herhjemme den er gal
ja jeg tror også kun det er herhjemme den er gal, for de siger ikke noget i vuggeren om at han er hysterisk eller noget dernede..
Det indlæg kunne jeg også have skrevet - hvert evig eneste ord. Jeg har ikke knækket koden til den gode løsning, men hvor er det et eller andet sted rart at vide, at man ikke er alene om at være den dummeste mor i verden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128