Villads er hysterisk.!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Isabella_mor

gruener skriver:

Puha den var Liam også igennem .. Det er mega hårdt!! Men det bliver bedre.. Jeg blev rigtig god til at tælle til 10 i den periode   

det prøver vi også at gøre.. men det er sgu ik så let, måske det bliver lettere nu hvor vi ved at det er en fase han bare skal igennem. fordi at vi var jo faktisk næsten vewd at være bange for at han har ondt nogen steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

MorDk

Uha... det kunne have været mig der skrev det indlæg 

Victor er 18mdr. her d.23.03.12 og han er begyndt at være sådan den sidste uges tid. Det er virkelig anstrengende, men vi må bare sammen messe " det er bare en fase" Det skal nok gå... 

KRAAAAM til alle os "trætte" forældre *ss*

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

merle2010 skriver:

sådan var min datter for 1 måneds tid siden og ja det er pisse hårdt.. hun er blevet bedre nu, men hvor har vi osse kæmpet med hende...

prøver at distrahere hende når hun får sine flip..

igår fik hun et flip da vi kom hjem fra vuggestuen, og intet hjalp, tilsidst gav jeg hende tøj på og vi gik en lang tur med hunden..  hun legede derefter en time i haven... så var humøret bedre..

idag ville hun ikke gå med mig da jeg hentede hende i vuggestuen, det endte med at jeg selv måtte gå ud og åbne lågen mens hun rendte rundt, men da hun ikke kunne se mig, fulgte hun med lige pludselig...

vi må holde ud... men det ER hårdt...

men dejligt hun er ovre det nu... så håber jeg også snart at det er ovre igen her... 

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

varsel-endt-barsel skriver:

Sådan har bertram også lige haft det! Det gik dog hurtigt over igen.... Men fuck hvor var det stressende!!!!!

ja det er mega stressende... puha. man kommer sgu næsten til at svede bare ved at tænke på det. jeg har seriøst ondt i ørene nu her om aftenen når her er stille. 

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

MorDk skriver:

Uha... det kunne have været mig der skrev det indlæg 

Victor er 18mdr. her d.23.03.12 og han er begyndt at være sådan den sidste uges tid. Det er virkelig anstrengende, men vi må bare sammen messe " det er bare en fase" Det skal nok gå... 

KRAAAAM til alle os "trætte" forældre *ss*

ja stakkels os.. haha..

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Det indlæg kunne jeg også have skrevet - hvert evig eneste ord. Jeg har ikke knækket koden til den gode løsning, men hvor er det et eller andet sted rart at vide, at man ikke er alene om at være den dummeste mor i verden 

ja det er fanme dejligt nok. hurra for baby.dk hvad skal vi gøre uden hinanden herinde 

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

isabellamor skriver:

nej han er kun 14 måneder..

måske en meget tidlig trodsalder..
Det var præcis sådan min søn var da han blev 2..
Det er simpelthen sååååå hårdt.

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

sarahb skriver:

måske en meget tidlig trodsalder..
Det var præcis sådan min søn var da han blev 2..
Det er simpelthen sååååå hårdt.

ja det er ikke til at vide, som det lyder på nogle herinde er det meget normalt at de får sådan et flip omkring 1 års alderen... 

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

isabellamor skriver:

ja det er ikke til at vide, som det lyder på nogle herinde er det meget normalt at de får sådan et flip omkring 1 års alderen... 

GOOD LUCK

Anmeld

20. marts 2012

Lou87

Jeg tilslutter mig også - suk! Liva er knapt 20 mdr og er præcis sådan der.. HÅBER OG KRYDSER alt for det er en periode og ikk allerede trods alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.