Read the baby, not the books.
Madam Blå skriver:
Synes du siger det rigtig godt! 
Har selv samme problem. Dog har min datter ikke skullet vugges fra start af. Men i de sidste to måneder - hun er snart 5 mdr - har hun skullet trilles med eller vugges. Intet andet virker. Har prøvet at tage kampen op. Hvilket endte med at min datter græd uafbrudt i flere timer.. prøvede det i et par dage, for det var jo det jeg "skulle", men hun finder slet ikke ro på den måde. Så jeg vugger og vugger. Er ved at blive sindssyg - men så længe det hjælper hende med at få ro. Og jeg kan ikke finde andre alternativer.
Og er rigtig glad for at høre, at sådanne børn også ender med at kunne sove lidt længere tid af gangen 
Tak for dit positive feedback, jeg var lidt bekymret for at det ville blive modtaget forkert.
min søn sover nu 2½ time som max af gangen, men det er jeg VIRKELIG glad for

det er så meget fremskridt i forhold til før, hvor det var max 45 min.
Tror lidt at man skal gøre tingene på børnenes premisser, og ikke prøve at tvinge dem til noget de ikke kan lide og derfor reagere på ved at græde, især når de er så små.
når de bliver større kommer der massere af ting hvor de skal lære at tilpasse sig.
og som jeg også skrev, så har jeg IKKE hørt om nogen på 16 år som skulle vugges i søvn
Anmeld