Jeg elsker dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

merle2010

jeg tror der gik 2 mdr her før han sagde det... og lidt længere med mig... MEN det var osse under ret hårde omstændigheder..

vi begyndte at være sammen mens jeg var indlagt på den lukkede psykiatriske afdeling... efter endnu et selvmords forsøg lå jeg i sengen på sygehuset med diverse slanger og vagter omkring mig...

min kæreste kom og satte sig i vindueskarmen og sagde ikke et ord til mig i 10 min, men sad bare og kiggede mens tårerne trillede...

så sagde han pludselig "hvorfor gør du det her??? Jeg elsker dig for fanden".....

nu siger vi det til hinanden flere gange om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hvornår sagde du til din kæreste at du elsker ham og omvendt?

Puuh jeg kan ikke huske det helt præcis, men mener det var inden for den første måned  Det er jo så længe siden nu!  

Anmeld

30. marts 2012

komodo

der gik et halvt års tid før vi sagde det første gang , nu gør vi det så næsten på daglig basis, der går max en dag hvor det ikke bliver sagt, tænk nu hvis der skete ham noget og jeg ikke havde fået det sagt en sidste gang 

Anmeld

30. marts 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Peder sagde det til mig efter et par uger og jeg sagde det efter en måneds tid

Idag siger vi det 10-30 gange dagligt... Men kun når der ikke er andre til stede (jo - vores 10 uger gamle datter). Jeg kalder også ham elskede når vi er alene og ellers køre den i skat, søde osv

Anmeld

1. april 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

han sagde det først til mig  vi var ude at gå aftentur efter en fantastisk uge sammen da han pludselig starter en sætning meget alvorligt... "jeg skal lige snakke med dig"  jeg troede han ville slå op så blev helt bange.

derefter kom han med den største kærlighedserklæring jeg nogensinde har fået og en måned efter lå han på knæ

vi skal giftes om 1 år  han er bare manden i mit liv

Anmeld

1. april 2012

Benjamins'mor

Mellem 5-6 mdr.

Anmeld

1. april 2012

NinaNymannMadsen

kan ærlig talt ikke huske om det var mellem4-5 måneder eller om det var mellem5-6 måneder.
men det var omkring de 4 måneder da vi flyttede sammen der, da vi alligevel altid var sammen. boede mere eller mindre hjemme ved ham.
vi fandt vores eget og kort efter vi var flyttet sammen fandt vi ud af vi skulle ha den første af vores piger.

jeg siger det ikke ret tit men det gør han. det er dejligt at høre.

og han siger altid han elsker mig over alt på jorden og han altid vil elske mig og jeg siger det samme til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.