Jeg elsker dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår sagde dig og din kæreste at i elsker hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.927 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvornår sagde du til din kæreste at du elsker ham og omvendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

4kløver

2 månder husker jeg. Her er manden go til at sige det hvor jeg helst ikke siger det.

Anmeld

19. marts 2012

Den lykkelige

Jeg sagde det imorges
Jeg ligger syg og han er bare så sød og betænksom så han fik den hel store ros  Men ellers siger vi det ca en gang om måneden!

Anmeld

19. marts 2012

Lady Marion <3

Jeg skrev det på en sms i morges og sagde det i går aftes inden han sov . Her siger vi det dagligt , det er helt naturligt og for mig vigtigt at fortælle , men der skal selvf. ligge følelser bag . Hader at "jeg elsker dig " bare bliver kastet rundt

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

På vores 5 måneders dag "skrev" min kæreste det på ryggen af mig, med sin finger, da vi skulle til at sove.

Men vi var venner i 2 år før vi blev kærester og vi har derfor sagt det til hinanden mange gange før (men det var jo som venner..)

Nu går der ikke en dag hvor en af os ikke siger det til hinanden<3

Anmeld

19. marts 2012

Zafir

Jeg har stemt indenfor den 1. mrd. MEEEEEEN - det er også lidt snyd For vi havde tyvstartet og var 'ikke-kærester' i 1½ mrd inden vi besluttede os for at være kærester.

Tilgengæld er det ikke noget der bliver sagt særlig ofte - ihvertfald fra min mands side hehe. Som han siger: Du ved jeg elsker dig - hvis det ændrer sig, - så skal jeg nok komme og sige det. mmm..

MEN - det bevirker også at ordet ikke er 'slidt' så når han så engang imellem, siger Åhhh kone, - jeg elsker dig!!! Så er man bare vildt glad hehe.

Men altså - jeg ved han elsker mig og jeg elsker ham, så skal vi nok sige til hinanden hvis det ændrer sig.

Anmeld

19. marts 2012

Lady Marion <3

Årh har jeg misforstået   ha ha troede du spurgte hvornår vi sidst har sagt jeg elsker dig ,,,

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Der gik lidt over 2 måneder  Og vi havde endda fjollet lidt rundt en måned inden da 

Jeg følte inden i at jeg elskede ham, men vidste ikke om det var noget jeg skulle sige - men så sagde han det én dag  hehe

Anmeld

19. marts 2012

Lady Marion <3

Så vil jeg godt lave det om til i mellem 4 og 5 mdr

Anmeld

19. marts 2012

Isabella_mor

host host... har var jeg nok et år eller halvandet om at sige det til ham. han var 4 om at sige i lige måde og 5 om at sige jeg elsker dig til mig, uden jeg sagde det først... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.