Jeg elsker dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Bassemor<3

Jeg sagde det til min kæreste ret tidligt i vores forhold, men har først senere forstået hvor meget de 3 ord betyder !  Vi har været sammen i 6 år nu og vi siger altid vi elsker hinanden om aftenen, og for os betyder de stadigvæk lige meget selvom vi siger det hver aftens når vi skal sove  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Heidi B

Er overrasket over hvor tidligt det bliver sagt....

Hos mig gik der 8 måneder før han sagde det... og han gjorde fordi jeg egentlig havde sagt at vi ikke skulle være kærester mere (lang historie).. Og så sagde han at det ville han gerne lave om på for "jeg elsker dig"... så sagde jeg at han skulle bevise det i sine handlinger...

Og det gjorde han... Og nu har vi kendt hinanden i 10 år og været gift i 5 år...

Anmeld

19. marts 2012

Princesspigen

omkring de 7 måneder inde i forholdet, elsker ham ingen tvivl om det, men da jeg fandt ud af vi venter barn (planlagt) valgte jeg at vende brangen ud på mig selv og fortælle ham hvad han VIRKELIG betyder for mig.. og efter det gik op for ham hvad jeg faktis sagde til ham fik jeg samme svar..  det føles bare SÅ rigtigt!!!

Anmeld

19. marts 2012

Savannah

Der gik vel en 3-4 måneder.. Det fløj bare ud af mig, fordi han er så fantastisk og følelserne var overvældende 

Ved at min svigermor giftede sig med min svigerfar uden han nogensinde havde sagt det Han har sagt det én gang og i samme sætning sagt, at han nok skulle sige til hvis det ændrede sig. Det har det heldigvis ikke gjort, de to er så søde sammen

Anmeld

19. marts 2012

june1987

Min mand sagde det til mig da vi havde været sammen i tre mrd  

men vi brugte det først da vi havde været sammen i 6 mrd

Anmeld

19. marts 2012

Clisolka

Her gik der nok omkring 1 års tid inden vi sagde det til hinanden. Vi havde et on and off forhold til hinanden i starten - har vi haft nogle gange i løbet af de sidste 12 år  Da det begyndte at blive mere fast og vi kunne kalde os kærester, sad han en dag og sagde jeg elsker dig til mig 

Anmeld

19. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hvornår sagde du til din kæreste at du elsker ham og omvendt?

Vi siger det hver dag til hinanden

Anmeld

20. marts 2012

betski

4½ måned inde i vores forhold, sagde han de gyldne ord til mig og jeg tøvede ikke med at retunere

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar allesammen

Mig og min kæreste har været sammen i snart en måned.. Han er så fantastisk..

Jeg har aldrig været så forelsket i en person før som jeg er i ham.. Jeg har virkelig følelsen af at jeg elsker ham og jeg er tæt på at sige det til ham hvergang vi er sammen, men jeg vil bare gerne vente på at han siger det til mig, så det ikke kommer for hurtigt.. De 3 ord har så meget betydning for mig at jeg ikke bare vil sige dem, før at han har sagt det til mig, så jeg ved at han er klar til det og føler det samme som mig..

Jeg har på fornemmelsen at han også gerne vil sige det til mig, men ikke kan sige det endnu, da det også betyder utrolig meget for ham

Jeg ved ikke om jeg skal sige det eller vente på han siger det..

Anmeld

30. marts 2012

Steph_Laurits

Lady Marion <3 skriver:

Årh har jeg misforstået   ha ha troede du spurgte hvornår vi sidst har sagt jeg elsker dig ,,,

Sådan forstår jeg den også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.