Jeg elsker dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Bshizzle

Jeg tror faktisk der gik knap 6 mdr før JEG sagde det til ham..

Jeg havde så svært ved at sige det til ham.. ( ikke ment at jeg ikke følte det!)..
Men jeg havde kun sagt det til 2 mænd før, og det endte i noget rod..

Jeg mener "Jeg elsker dig" er ord som betyder SÅ meget og gemmer på meget dyb kærlighed i mig. at man ikke bare kaster det frem efter få dage i et forhold..

Så jeg var meget forsigtig og min kæreste var dybt lykkelig den dag jeg sagde det til ham  ( selvom jeg tit prøvede at sige det til ham.. men endte i.."Jeg kan godt li dig skat" haha!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Dinna88

Det var indenfor den 1. måned. Og han kom faktisk til at sige det ved et uheld imens han var fuld, så han blev egentlig mere overrasket, end jeg gjorde. Men vi fik heldigvis snakket om det, og fandt ud af, at vi begge havde gået og tænkt på det. 

Det er måske tidligt for nogle, men det er gået utroligt stærkt med os, når det kommer til at lære hinanden at kende osv. Starten af forholdet var også under nogle ret specielle omstændigheder osv. 

Anmeld

19. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hvornår sagde du til din kæreste at du elsker ham og omvendt?

Manden sagde det først efter vi havde kendt hinanden i 1 ½ måned

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

han sagde det efte er en måned tid - og jeg efter en 3 måneders tid

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

Efter 2 mdr.

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

Efter 2 mdr.

Anmeld

19. marts 2012

Lone Jakobsen

tror der gik ca 2 mdr, men er ikke helt sikker. jeg husker stedet og situationen, men ikke lige hvor længe vi havde kendt hinanden

Anmeld

19. marts 2012

Tona

Zafir skriver:

Jeg har stemt indenfor den 1. mrd. MEEEEEEN - det er også lidt snyd For vi havde tyvstartet og var 'ikke-kærester' i 1½ mrd inden vi besluttede os for at være kærester.

Tilgengæld er det ikke noget der bliver sagt særlig ofte - ihvertfald fra min mands side hehe. Som han siger: Du ved jeg elsker dig - hvis det ændrer sig, - så skal jeg nok komme og sige det. mmm..

MEN - det bevirker også at ordet ikke er 'slidt' så når han så engang imellem, siger Åhhh kone, - jeg elsker dig!!! Så er man bare vildt glad hehe.

Men altså - jeg ved han elsker mig og jeg elsker ham, så skal vi nok sige til hinanden hvis det ændrer sig.

Den er jeg med på

Anmeld

19. marts 2012

Sesse89

1-2 mdr

Anmeld

19. marts 2012

signe.

Anonym skriver:

Hvornår sagde du til din kæreste at du elsker ham og omvendt?

Jeg har stemt 5-6 måned. men der kommer lige en forklaring

Vi var nemlig bare "sammen" fra juni til nov, hvor han omsider, forstod at jeg altså skulle være hans kæreste... Og så sagde han de gyldne 3 ord for første gang i slutningen af dec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.