reagere jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

klmf

Anonym skriver:

Endelig en der ka holde tonen pænt overfor mig tak..

Jeg ved godt jeg ikke burde snage osv, men det ham selv der siger det ikke gør ham noget og også ham der har givet mig koderne til diverse ting og sager. Han er selv meget meget jaloux anlagt, og har også selv sagt til mig han godt ku forstå hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde. For han var selv blevet sur. Han siger også han har det lidt rart et eller andet sted med at jeg tjekker ham, Han føler et eller andet sted en form af bekræftigelse fordi jeg bliver så jaloux ...

Men har godt nok været ked idag, efter hvordan der var så mange der ikke skrev særlig pænt til mig, det var nemlig ikke hvad jeg havde brug for.

Synes der er forskel på at give sin mening til kende og så ikke skrive pænt. Når du spørger om vi (et helt forum) synes du overreagerer, så kan du ikke forvente kun at høre det du har mest lyst til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Synes der er forskel på at give sin mening til kende og så ikke skrive pænt. Når du spørger om vi (et helt forum) synes du overreagerer, så kan du ikke forvente kun at høre det du har mest lyst til.

Ja men nu syntes jeg efterhånden at folk har sagt det samme og skrevet lidt ala de samme, og efter 5 - 6 personer gav deres mening om at jeg var forkert på den behøver 20 andre ikke at sige det samme?? Der er slet ikke nogen der har spurgt om det var ok for ham jeg tjekkede ham, udeover hende jeg lige har skrevet tak til. Men skal så lige siges det ham selv der har givet mig koder og alt fordi han er ligeglad med jeg tjekker ham ...

Og du må da undskylde hvis du blev stødt over at jeg siger som jeg gør..

Anmeld

19. marts 2012

TeamRocket

Holy shit, jeg ville da heller ikke turde sige sandheden hvis min kæreste var sygeligt jaloux og syg nok til at udgive sig for at være mig ???  Søde søde pige, du må få noget hjælp! Det der er ikke et sundt forhold, du kan ende med at ødelægge både dig selv om ham. Du tvinger ham jo nærmest til at lyve ved at reagere som du gør. Ja jeg skulle ikke nyde noget af at være ærlig hvis jeg så bare fik høvl lige meget hvad jeg sagde. Jeg er gift, og kunne ikke drømme om at være utro, men derfor kan jeg da godt vælge casper som min makker når vi arbejder i grupper. Han er nemlig sjovest og lige så kvik som mig. Men der ligger intet bag det. Han er by the way også den eneste der er godkendt på fb. De andre siger mig intet og gider ikke ha dem der bare for de kan snage  Men seriøst, få noget hjælp, og undskyld til din kæreste. Hvis min mand gjorde som du har gjort- havde jeg mistet al tillid. Det er over grænsen!

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

ville være rart hvis i gad stoppe med at kommentere mere nu!!!!

vi har fundet ud af det, han forstod godt jeg reagerede som jeg gjorde, for han er selv ligeså jaloux som mig. Og han kom selv i tanke om dengang hvor jeg kom til at gøre ham jaloux og var  ikke bedere selv. Så behøver IKKE flere kommentare nu ...

Anmeld

19. marts 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Endelig en der ka holde tonen pænt overfor mig tak..

Jeg ved godt jeg ikke burde snage osv, men det ham selv der siger det ikke gør ham noget og også ham der har givet mig koderne til diverse ting og sager. Han er selv meget meget jaloux anlagt, og har også selv sagt til mig han godt ku forstå hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde. For han var selv blevet sur. Han siger også han har det lidt rart et eller andet sted med at jeg tjekker ham, Han føler et eller andet sted en form af bekræftigelse fordi jeg bliver så jaloux ...

Men har godt nok været ked idag, efter hvordan der var så mange der ikke skrev særlig pænt til mig, det var nemlig ikke hvad jeg havde brug for.

Jeg synes altså det lyder til at du eller I?? burde arbejde med jeres jalousi problemer.

Man kan være sikker på at det intet godt føre med sig. Jeg har selv været meget (læs: mega meget) jaloux. Men er nået til den erkendelse at det jo hverken gør fra eller til. Hvis min mand er utro er han det jo om jeg er jaloux eller ej !!!!

Derfor er det spild af tid at være jaloux. Det er selvfølgelig ikke okay at smide de små hvide løgne, men jeg tror det kommer af at i ikke kan tale åbent om venner og det modsatte køn.

Man er i ethvert forhold nød til at give sin partner plads, også til at have venskaber med det modsatte køn.

Anmeld

20. marts 2012

jydeinden

FruStolpe skriver:

Jeg synes altså det lyder til at du eller I?? burde arbejde med jeres jalousi problemer.

Man kan være sikker på at det intet godt føre med sig. Jeg har selv været meget (læs: mega meget) jaloux. Men er nået til den erkendelse at det jo hverken gør fra eller til. Hvis min mand er utro er han det jo om jeg er jaloux eller ej !!!!

Derfor er det spild af tid at være jaloux. Det er selvfølgelig ikke okay at smide de små hvide løgne, men jeg tror det kommer af at i ikke kan tale åbent om venner og det modsatte køn.

Man er i ethvert forhold nød til at give sin partner plads, også til at have venskaber med det modsatte køn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.