Anonym skriver:
Endelig en der ka holde tonen pænt overfor mig tak
..
Jeg ved godt jeg ikke burde snage osv, men det ham selv der siger det ikke gør ham noget og også ham der har givet mig koderne til diverse ting og sager. Han er selv meget meget jaloux anlagt, og har også selv sagt til mig han godt ku forstå hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde. For han var selv blevet sur. Han siger også han har det lidt rart et eller andet sted med at jeg tjekker ham, Han føler et eller andet sted en form af bekræftigelse fordi jeg bliver så jaloux ...
Men har godt nok været ked idag, efter hvordan der var så mange der ikke skrev særlig pænt til mig, det var nemlig ikke hvad jeg havde brug for. 

Jeg synes altså det lyder til at du eller I?? burde arbejde med jeres jalousi problemer.
Man kan være sikker på at det intet godt føre med sig. Jeg har selv været meget (læs: mega meget) jaloux. Men er nået til den erkendelse at det jo hverken gør fra eller til. Hvis min mand er utro er han det jo om jeg er jaloux eller ej !!!!
Derfor er det spild af tid at være jaloux. Det er selvfølgelig ikke okay at smide de små hvide løgne, men jeg tror det kommer af at i ikke kan tale åbent om venner og det modsatte køn.
Man er i ethvert forhold nød til at give sin partner plads, også til at have venskaber med det modsatte køn.

Anmeld