reagere jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

raca

Mathias Villads skriver:

Om jeg synes, at du overreagere, ved jeg ikke helt hva jeg skal sige.. er ikke helt enige med hvad de andre skriver.. idet at han lyver HELE 3 gange og i mine øjne er det tillidsbrud uden lige og for mig lyder, som om de flirter mere end hvad godt er (for ham i forhold) og at han er klar over dette og prøver at skjule sandheden.

At du tjekker ham, gør du jo fordi han netop lyver... Synes man skal spille med åbne kort når man er i forhold... jeg ved da alt hvad der sker på min mands face og omvendt... hvem vi er venner med osv, samt vores tlf... når man gør dette, så skjuler man intet i mine øjne... og det føler jeg bestemt han gør....

Jeg ville gå i tænkeboks med hensyn til forholdet, for hvis han gør dig så usikker, fordi han lyver hele tiden, så er det måske ikke jer to det skal være....

Knus Mette

han bliver da presset til og lyve...

jeg er sikker på han stikker de hvide løgne for ikke og skulle forklare og forsvare alt hvad han gør....

sådan lyder det på mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg så min kæreste var blevet venner med en pige på facebook. Og nogle dage inden var jeg altså inde på hans computer, og kunne ikke holde nallerne væk, så jeg kiggede lidt i hans beskeder, og hvilke ansøgninger han havde.

Men ihvertald, havde han en masse ansøgninger, fra forskellige piger fra hans klasse. Og jeg tænkte ikke videre over det, for han havde allerede sagt til mig at pigerne fra hans klasse, hang ham allesammen langt ud af halsen. Men så var det at han blev venner med hende monica (kalder jeg hende lige, for jeg vil ikke hænge hende ud). Jeg spurgte ham så hvem hende monica var? Og det var så en fra hans klasse. Jeg begyndte så at undre mig lidt over hvorfor han kun havde godkendt hende? Når han nu havde så mange andre ansøgninger? Jeg krøb til korset og fortalte jeg havde "tjekket" hans facebook-bruger.  Og hvordan det kunne være det kun var hende der blev godkendt?.. Til svar sagde han at han kun havde kunne se hende da han trykkede på den der knap, hvor der står ansøgninger. Men der popper altså to frem, hvergang der er mange ansøgninger? Så det var den første løgn. Nogle dage efter havde han haft projekt uge, hvor de skulle deles ind i hold. Jeg spurgte ham for at være høflig, hvem han så var på hold med.? og der siger han tre drenges navne, og så til sidst nævner han hende monica. Jeg kunne mærke en knude i min mave. Så jeg spurgte om de selv måtte vælge hold eller og de blev delt ind. Og der siger han så at de blev delt ind. Knuden går væk i min mave og jeg ånder lettet op. Men så mærker jeg jalousien, Og tankerne går på, hvad nu hvis det løgn? han løj jo for mig ang. den det venneanmodning. Så jeg gik ind på hans profil og skrev, til en af de drenge som han havde været på hold med. Og så lod jeg som om at jeg var min kæreste. Jeg skrev så til ham den anden: Hej. kan ikke huske om det var os selv der måtte vælge grupper eller om vi blev delt ind? - fik så svaret, vi måtte selv vælge grupper?.. Det var så løgn nr. 2 min kæreste havde fyret af, for han havde jo sagt de blev delt ind. Nå derefter skrev jeg så: Hvem ville havde monica med på vores hold? og fik svaret det var da dig? - du sad og snakkede med monica, og pejede over på mig så hende og så dig selv, og så nikkede hun?

Det rasede inde i mig! Hvorfor vil ha have hende med i deres gruppe!!?? Og kun være venner med hende på facebook, når han også har alle mulige ansøgninger fra andre. Nå jeg gik så til ham og spurgte hvordan det kunne være han havde sagt de blev delt ind, fik så svaret fordi det gjorde vi? Og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, derefter spurgte jeg ham så, var det dig der ville havde monica på holdet? Så sagde han fanme nej!!!

der løj han så bare lige igen altså!!! Og det endte i stort skænderi hvor han efter lang, lang tids skænderi, endelig indrømmede.. Men det kom helt derud hvor jeg truede ham med at, jeg ville spørge hende om det var min kæreste der ville være i gruppe med ham? Derefter indrømmede han. Er bare så gal. Overeagere jeg eller er i enige om at det slet ikke er ok? Kærligst mig.

helt ærligt.. jeg forstår godt at din kæreste lyver, for uanset hvad han siger ved han at du vil tjekke ham, og du vil være over ham.. hvis han fortalte dig at han selv havde valgt gruppe, og at han var gode venner med de tøser så var du vel også blevet sur på ham over det?

Her i huset er min kæreste da også gode venner med flere tøser fra hans klasse, han arbejder sikkert også i gruppe med dem ( har ikke spurgt) men gør det ham til en jeg bør tjekke i hoved og bagdel? nej dét synes jeg bestemt ikke.

Jeg synes som udgangspunkt IKKE at man skal være i et forhold hvis der skal en så lille bagatel til før man tjekker hvad de foretager sig, om det så er på mobilen, email, facebook eller noget andet er for min skyld irrelevant.

Anmeld

19. marts 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg så min kæreste var blevet venner med en pige på facebook. Og nogle dage inden var jeg altså inde på hans computer, og kunne ikke holde nallerne væk, så jeg kiggede lidt i hans beskeder, og hvilke ansøgninger han havde.

Men ihvertald, havde han en masse ansøgninger, fra forskellige piger fra hans klasse. Og jeg tænkte ikke videre over det, for han havde allerede sagt til mig at pigerne fra hans klasse, hang ham allesammen langt ud af halsen. Men så var det at han blev venner med hende monica (kalder jeg hende lige, for jeg vil ikke hænge hende ud). Jeg spurgte ham så hvem hende monica var? Og det var så en fra hans klasse. Jeg begyndte så at undre mig lidt over hvorfor han kun havde godkendt hende? Når han nu havde så mange andre ansøgninger? Jeg krøb til korset og fortalte jeg havde "tjekket" hans facebook-bruger.  Og hvordan det kunne være det kun var hende der blev godkendt?.. Til svar sagde han at han kun havde kunne se hende da han trykkede på den der knap, hvor der står ansøgninger. Men der popper altså to frem, hvergang der er mange ansøgninger? Så det var den første løgn. Nogle dage efter havde han haft projekt uge, hvor de skulle deles ind i hold. Jeg spurgte ham for at være høflig, hvem han så var på hold med.? og der siger han tre drenges navne, og så til sidst nævner han hende monica. Jeg kunne mærke en knude i min mave. Så jeg spurgte om de selv måtte vælge hold eller og de blev delt ind. Og der siger han så at de blev delt ind. Knuden går væk i min mave og jeg ånder lettet op. Men så mærker jeg jalousien, Og tankerne går på, hvad nu hvis det løgn? han løj jo for mig ang. den det venneanmodning. Så jeg gik ind på hans profil og skrev, til en af de drenge som han havde været på hold med. Og så lod jeg som om at jeg var min kæreste. Jeg skrev så til ham den anden: Hej. kan ikke huske om det var os selv der måtte vælge grupper eller om vi blev delt ind? - fik så svaret, vi måtte selv vælge grupper?.. Det var så løgn nr. 2 min kæreste havde fyret af, for han havde jo sagt de blev delt ind. Nå derefter skrev jeg så: Hvem ville havde monica med på vores hold? og fik svaret det var da dig? - du sad og snakkede med monica, og pejede over på mig så hende og så dig selv, og så nikkede hun?

Det rasede inde i mig! Hvorfor vil ha have hende med i deres gruppe!!?? Og kun være venner med hende på facebook, når han også har alle mulige ansøgninger fra andre. Nå jeg gik så til ham og spurgte hvordan det kunne være han havde sagt de blev delt ind, fik så svaret fordi det gjorde vi? Og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, derefter spurgte jeg ham så, var det dig der ville havde monica på holdet? Så sagde han fanme nej!!!

der løj han så bare lige igen altså!!! Og det endte i stort skænderi hvor han efter lang, lang tids skænderi, endelig indrømmede.. Men det kom helt derud hvor jeg truede ham med at, jeg ville spørge hende om det var min kæreste der ville være i gruppe med ham? Derefter indrømmede han. Er bare så gal. Overeagere jeg eller er i enige om at det slet ikke er ok? Kærligst mig.

Manglende tillid til sin kæreste at tjekke hans profil :-( 

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh hvis jeg var din kærste var jeg flipper totalt ud og ville godt nok overveje forholdet! Syntes du overreager for vildt! 

Jeg ku aldrig finde på at tjekke min kærstes mobil, computer osv. Min har flere kvindelig venner og kollegaer og jeg stoler 100 procent på ham. Ellers ka man jo ik være i et forhold! 

Bare min mening. Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

Lady Marion <3

Pyhaa jeg er sgu glad for at du ikke er min kæreste ,, klart han bliver mystisk og lyver , du er jo fuldstændig paranoid og det er at gå så meget over grænsen og ulovligt  at tjekke og skrive med hans venner på facebook i hans navn

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

jeg synes du overreagere, noget så voldsomt - selvfølgelig er det IKKE ok din kærste lyver for dig, men da det er så 'små' ting uden betydning kan jeg slet ikke forstår du gider gå til ekstremer som at udgive dig for at være ham

Anmeld

19. marts 2012

klmf

Hvis du var min kæreste, så kunne jeg nok også finde på at lyve - eller fordufte meget hurtigt, jeg ville ikke kunne holde det der ud. Du læser hans fb, du udgiver dig for at være ham, udspørger ham og kører et kæmpe drama op. Og så undrer du dig over at han lyver om et valg til en projektgruppe. Medmindre han tidligere har været utro eller andet, der berettiger din opførsel så synes jeg faktisk du er den mest grænseoverskridende her.

Håber for dig I finder ud af det uden det helt store drama....

Anmeld

19. marts 2012

Monski

for det første, så er det altså ikke kun tillidsbrud at logge ind på andres facebook - er ret sikker på det også er ulovligt! ligesom det er ulovligt at åbne andres post, tjekke emails, sms osv. 
.. men altså jeg vil da klart også mene at du overreagere, det kan jo være at hun bare er en god ven og hvis han kender dig godt og ved hvordan du reagere så kan jeg da sagtens forstå at han lyver. 
Ikke at det er mere i orden af den grund. 

- ved godt du ikke vil hører alt det du gør forker, som du selv siger. 
Men du spørger altså selv i overskriften  

Anmeld

19. marts 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke læst de øvrige svar.

Jeg vil dog lige give min mening til kende. Jeg synes virkelig at du har bevæget dig derud hvor det kan blive svært at komme tilbage.

Hvis min mand kom og sagde at han havde "tjekket" mig, så var alt tillid røget, og dermed også vores forhold.

Hvis først du har nøde at snage i din kærestes ting, så stoler du jo ikke på ham??

Det kan være at hun faktisk var en go veninde, og ikke mere end det. Men at han ved du bliver jaloux så han ikke vil dele det med dig?? Og hvorfor må han ikke være venner med en anden pige uden at du begynder at snuse i hans ting??

Er han okay med at du sådan tjekker ham??

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Nu har jeg ikke læst de øvrige svar.

Jeg vil dog lige give min mening til kende. Jeg synes virkelig at du har bevæget dig derud hvor det kan blive svært at komme tilbage.

Hvis min mand kom og sagde at han havde "tjekket" mig, så var alt tillid røget, og dermed også vores forhold.

Hvis først du har nøde at snage i din kærestes ting, så stoler du jo ikke på ham??

Det kan være at hun faktisk var en go veninde, og ikke mere end det. Men at han ved du bliver jaloux så han ikke vil dele det med dig?? Og hvorfor må han ikke være venner med en anden pige uden at du begynder at snuse i hans ting??

Er han okay med at du sådan tjekker ham??

Endelig en der ka holde tonen pænt overfor mig tak..

Jeg ved godt jeg ikke burde snage osv, men det ham selv der siger det ikke gør ham noget og også ham der har givet mig koderne til diverse ting og sager. Han er selv meget meget jaloux anlagt, og har også selv sagt til mig han godt ku forstå hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde. For han var selv blevet sur. Han siger også han har det lidt rart et eller andet sted med at jeg tjekker ham, Han føler et eller andet sted en form af bekræftigelse fordi jeg bliver så jaloux ...

Men har godt nok været ked idag, efter hvordan der var så mange der ikke skrev særlig pænt til mig, det var nemlig ikke hvad jeg havde brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.