Anonym skriver:
Jeg så min kæreste var blevet venner med en pige på facebook. Og nogle dage inden var jeg altså inde på hans computer, og kunne ikke holde nallerne væk, så jeg kiggede lidt i hans beskeder, og hvilke ansøgninger han havde.
Men ihvertald, havde han en masse ansøgninger, fra forskellige piger fra hans klasse. Og jeg tænkte ikke videre over det, for han havde allerede sagt til mig at pigerne fra hans klasse, hang ham allesammen langt ud af halsen. Men så var det at han blev venner med hende monica (kalder jeg hende lige, for jeg vil ikke hænge hende ud). Jeg spurgte ham så hvem hende monica var? Og det var så en fra hans klasse. Jeg begyndte så at undre mig lidt over hvorfor han kun havde godkendt hende? Når han nu havde så mange andre ansøgninger? Jeg krøb til korset og fortalte jeg havde "tjekket" hans facebook-bruger. Og hvordan det kunne være det kun var hende der blev godkendt?.. Til svar sagde han at han kun havde kunne se hende da han trykkede på den der knap, hvor der står ansøgninger. Men der popper altså to frem, hvergang der er mange ansøgninger? Så det var den første løgn. Nogle dage efter havde han haft projekt uge, hvor de skulle deles ind i hold. Jeg spurgte ham for at være høflig, hvem han så var på hold med.? og der siger han tre drenges navne, og så til sidst nævner han hende monica. Jeg kunne mærke en knude i min mave. Så jeg spurgte om de selv måtte vælge hold eller og de blev delt ind. Og der siger han så at de blev delt ind. Knuden går væk i min mave og jeg ånder lettet op. Men så mærker jeg jalousien, Og tankerne går på, hvad nu hvis det løgn? han løj jo for mig ang. den det venneanmodning. Så jeg gik ind på hans profil og skrev, til en af de drenge som han havde været på hold med. Og så lod jeg som om at jeg var min kæreste. Jeg skrev så til ham den anden: Hej. kan ikke huske om det var os selv der måtte vælge grupper eller om vi blev delt ind? - fik så svaret, vi måtte selv vælge grupper?.. Det var så løgn nr. 2 min kæreste havde fyret af, for han havde jo sagt de blev delt ind. Nå derefter skrev jeg så: Hvem ville havde monica med på vores hold? og fik svaret det var da dig? - du sad og snakkede med monica, og pejede over på mig så hende og så dig selv, og så nikkede hun?
Det rasede inde i mig! Hvorfor vil ha have hende med i deres gruppe!!?? Og kun være venner med hende på facebook, når han også har alle mulige ansøgninger fra andre. Nå jeg gik så til ham og spurgte hvordan det kunne være han havde sagt de blev delt ind, fik så svaret fordi det gjorde vi? Og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, derefter spurgte jeg ham så, var det dig der ville havde monica på holdet? Så sagde han fanme nej!!!
der løj han så bare lige igen altså!!! Og det endte i stort skænderi hvor han efter lang, lang tids skænderi, endelig indrømmede.. Men det kom helt derud hvor jeg truede ham med at, jeg ville spørge hende om det var min kæreste der ville være i gruppe med ham? Derefter indrømmede han. Er bare så gal. Overeagere jeg eller er i enige om at det slet ikke er ok? Kærligst mig.
Nu har jeg ikke læst de øvrige svar.
Jeg vil dog lige give min mening til kende. Jeg synes virkelig at du har bevæget dig derud hvor det kan blive svært at komme tilbage.
Hvis min mand kom og sagde at han havde "tjekket" mig, så var alt tillid røget, og dermed også vores forhold.
Hvis først du har nøde at snage i din kærestes ting, så stoler du jo ikke på ham??
Det kan være at hun faktisk var en go veninde, og ikke mere end det. Men at han ved du bliver jaloux så han ikke vil dele det med dig?? Og hvorfor må han ikke være venner med en anden pige uden at du begynder at snuse i hans ting??
Er han okay med at du sådan tjekker ham??