reagere jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Jeg så min kæreste var blevet venner med en pige på facebook. Og nogle dage inden var jeg altså inde på hans computer, og kunne ikke holde nallerne væk, så jeg kiggede lidt i hans beskeder, og hvilke ansøgninger han havde.

Men ihvertald, havde han en masse ansøgninger, fra forskellige piger fra hans klasse. Og jeg tænkte ikke videre over det, for han havde allerede sagt til mig at pigerne fra hans klasse, hang ham allesammen langt ud af halsen. Men så var det at han blev venner med hende monica (kalder jeg hende lige, for jeg vil ikke hænge hende ud). Jeg spurgte ham så hvem hende monica var? Og det var så en fra hans klasse. Jeg begyndte så at undre mig lidt over hvorfor han kun havde godkendt hende? Når han nu havde så mange andre ansøgninger? Jeg krøb til korset og fortalte jeg havde "tjekket" hans facebook-bruger.  Og hvordan det kunne være det kun var hende der blev godkendt?.. Til svar sagde han at han kun havde kunne se hende da han trykkede på den der knap, hvor der står ansøgninger. Men der popper altså to frem, hvergang der er mange ansøgninger? Så det var den første løgn. Nogle dage efter havde han haft projekt uge, hvor de skulle deles ind i hold. Jeg spurgte ham for at være høflig, hvem han så var på hold med.? og der siger han tre drenges navne, og så til sidst nævner han hende monica. Jeg kunne mærke en knude i min mave. Så jeg spurgte om de selv måtte vælge hold eller og de blev delt ind. Og der siger han så at de blev delt ind. Knuden går væk i min mave og jeg ånder lettet op. Men så mærker jeg jalousien, Og tankerne går på, hvad nu hvis det løgn? han løj jo for mig ang. den det venneanmodning. Så jeg gik ind på hans profil og skrev, til en af de drenge som han havde været på hold med. Og så lod jeg som om at jeg var min kæreste. Jeg skrev så til ham den anden: Hej. kan ikke huske om det var os selv der måtte vælge grupper eller om vi blev delt ind? - fik så svaret, vi måtte selv vælge grupper?.. Det var så løgn nr. 2 min kæreste havde fyret af, for han havde jo sagt de blev delt ind. Nå derefter skrev jeg så: Hvem ville havde monica med på vores hold? og fik svaret det var da dig? - du sad og snakkede med monica, og pejede over på mig så hende og så dig selv, og så nikkede hun?

Det rasede inde i mig! Hvorfor vil ha have hende med i deres gruppe!!?? Og kun være venner med hende på facebook, når han også har alle mulige ansøgninger fra andre. Nå jeg gik så til ham og spurgte hvordan det kunne være han havde sagt de blev delt ind, fik så svaret fordi det gjorde vi? Og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, derefter spurgte jeg ham så, var det dig der ville havde monica på holdet? Så sagde han fanme nej!!!

der løj han så bare lige igen altså!!! Og det endte i stort skænderi hvor han efter lang, lang tids skænderi, endelig indrømmede.. Men det kom helt derud hvor jeg truede ham med at, jeg ville spørge hende om det var min kæreste der ville være i gruppe med ham? Derefter indrømmede han. Er bare så gal. Overeagere jeg eller er i enige om at det slet ikke er ok? Kærligst mig.

Jeg må ærligt indrømme at jeg ville blive enormt skuffet hvis jeg fandt ud af at min kæreste havde været inde og tjekke mig på den måde .. Og helt ærligt havde han det var han røget ud .. jeg syntes det er sådan et tillids brud man laver når man går ind og tjekker mails, facebook osv. Hvis man gør det kan man risikere at man kun får det halve med af samtalen og derefter begynder den anden part at konkludere noget ud fra det som slet ikk passer i samhængen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg så min kæreste var blevet venner med en pige på facebook. Og nogle dage inden var jeg altså inde på hans computer, og kunne ikke holde nallerne væk, så jeg kiggede lidt i hans beskeder, og hvilke ansøgninger han havde.

Men ihvertald, havde han en masse ansøgninger, fra forskellige piger fra hans klasse. Og jeg tænkte ikke videre over det, for han havde allerede sagt til mig at pigerne fra hans klasse, hang ham allesammen langt ud af halsen. Men så var det at han blev venner med hende monica (kalder jeg hende lige, for jeg vil ikke hænge hende ud). Jeg spurgte ham så hvem hende monica var? Og det var så en fra hans klasse. Jeg begyndte så at undre mig lidt over hvorfor han kun havde godkendt hende? Når han nu havde så mange andre ansøgninger? Jeg krøb til korset og fortalte jeg havde "tjekket" hans facebook-bruger.  Og hvordan det kunne være det kun var hende der blev godkendt?.. Til svar sagde han at han kun havde kunne se hende da han trykkede på den der knap, hvor der står ansøgninger. Men der popper altså to frem, hvergang der er mange ansøgninger? Så det var den første løgn. Nogle dage efter havde han haft projekt uge, hvor de skulle deles ind i hold. Jeg spurgte ham for at være høflig, hvem han så var på hold med.? og der siger han tre drenges navne, og så til sidst nævner han hende monica. Jeg kunne mærke en knude i min mave. Så jeg spurgte om de selv måtte vælge hold eller og de blev delt ind. Og der siger han så at de blev delt ind. Knuden går væk i min mave og jeg ånder lettet op. Men så mærker jeg jalousien, Og tankerne går på, hvad nu hvis det løgn? han løj jo for mig ang. den det venneanmodning. Så jeg gik ind på hans profil og skrev, til en af de drenge som han havde været på hold med. Og så lod jeg som om at jeg var min kæreste. Jeg skrev så til ham den anden: Hej. kan ikke huske om det var os selv der måtte vælge grupper eller om vi blev delt ind? - fik så svaret, vi måtte selv vælge grupper?.. Det var så løgn nr. 2 min kæreste havde fyret af, for han havde jo sagt de blev delt ind. Nå derefter skrev jeg så: Hvem ville havde monica med på vores hold? og fik svaret det var da dig? - du sad og snakkede med monica, og pejede over på mig så hende og så dig selv, og så nikkede hun?

Det rasede inde i mig! Hvorfor vil ha have hende med i deres gruppe!!?? Og kun være venner med hende på facebook, når han også har alle mulige ansøgninger fra andre. Nå jeg gik så til ham og spurgte hvordan det kunne være han havde sagt de blev delt ind, fik så svaret fordi det gjorde vi? Og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, derefter spurgte jeg ham så, var det dig der ville havde monica på holdet? Så sagde han fanme nej!!!

der løj han så bare lige igen altså!!! Og det endte i stort skænderi hvor han efter lang, lang tids skænderi, endelig indrømmede.. Men det kom helt derud hvor jeg truede ham med at, jeg ville spørge hende om det var min kæreste der ville være i gruppe med ham? Derefter indrømmede han. Er bare så gal. Overeagere jeg eller er i enige om at det slet ikke er ok? Kærligst mig.

Det er dybt forkert at lyve. Men det er også dybt forkert at true... Du har et stort stykke arbejde med dig selv og din jalousi... Prøv lige en gang at læs hvad du selv skriver: du har koden til hans facebook!!!!!!! det er kæmpe tillid fra ham og det viser jo netop at han vil have du skal stole på han... Medmindre du selvfølgelig bare har hacket hand facebook?? Synes du skal sætte dig ned og snakke med din kæreste om hvordan jere kommunikation skal være så I begge trives trygt

Anmeld

19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jeg tror din kæreste lyver fordu han ved du har en tendens til at blive jaloux. Jeg tror han gøre det for at der ikke skal opstå skænderier over noget så harmløst som gruppearbejde.

Han taler godt med monica. Meget mere behøver der ikke være i det

Anmeld

19. marts 2012

Frk.S

Zeus skriver:

Jeg forstår et eller andet sted godt, at din kæreste lyver, hvis han ved hvordan du vil reagere..

Og hvad jeg læser lidt mellem linjerne, så er det ikke første gang, at du begår sådan et tillidsbrud?

Jeg har kun 2 venner på min face fra min klasse, en dreng og en pige. Og hvis jeg fandt ud af, at min kæreste var logget på min face, havde luret i mine venneanmodninger, skrevet til andre - i MIT navn, så kan du tro jeg var blevet tosset!

Min kæreste har også problemer med jalousi, men jeg har sagt lige ud til ham, at det er hans problem ikke mit, og lige så snart det bliver mit, så er jeg den der er smuttet... Og ærlig talt, så kan jeg forstå at din kæreste lyver... Måske klikker de bare enormt godt sammen i klassen, det gør jeg også med den fyr jeg har på face, men det betyder altså ikke, at jeg har lyst til at knalde ham!

Din kæreste har nok enormt svært ved at være ærlig over for dig, pga din jalousi, så tænker at du skal have styr på den først, inden du snakker om at han skal være ærlig.. Hvad havde du sagt, hvis han fra start havde indrømmet tingene? Så var du jo nok gået lige så meget amok. Tror simpelthen han har gjort det, for at undgå det roderi i har nu.. Han er din kæreste, ikke din ejendel, så pas på du ikke mister ham, ved at opføre dig som du gør.

Jeg synes ikke det er ok at lyve. Men noget kunne tyde på, at din kæreste gør det fordi du er sygeligt jaloux.

At du har været inde og tjekke FB og oven i købet skrevet som ham er bare slet ikke i orden. Hvad tror du han siger hvis han opdager det? Jeg selv ville flippe ud, hvis jeg fandt ud af at min kæreste havde sendt beskeder til andre i mit navn.

Mit råd er, at du får arbejdet med den jalousi, for det kommer til at æde dig og jeres forhold op. Og hvis du fortsætter i den dér bane, så ender du med at miste ham.

Anmeld

19. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan udmærket godt forstå at du bliver sur over at han lyver. Men jeg synes IKKE det er ok. at du tjekker op på ham på facebook og udgiver dig for at være ham.

Anmeld

19. marts 2012

modesty

Du er ude på et sidespor og du overreagerer helt vildt. Jeg var blevet rasende hvis min kæreste havde snaget i mine beskeder og givet sig ud for at være mig på den måde.

Det er ikke så underligt at din kæreste lyver for dig når du er så jaloux som du er. Han må jo være vildt bange for at starte en kæmpe konflikt over selv den mindste ting.

Jalousi kan være ekstremt svær at styre, det ved jeg, for jeg har været der selv. Mit gik over af sig selv efter et halvt års tid. Men hvis det er noget du har kæmpet med i lang tid, synes jeg at du skal finde en god psykolog og få gjort noget ved det. 

Kram. 

Anmeld

19. marts 2012

Røverdatter

Jeg har ikke lyst til at være hård mod dig, for jeg er sikker på at du gjorde som du gjorde fordi du havde en stor mistanke - som så viste sig at være sand. MEN jeg synes overhovedet ikke at det hører et forhold til, at snage i hinandens ting og sager, både på nettet og udenfor internettet! Det er tillidsbrud fra jer begges side synes jeg lidt. Han burde ha tillid til dig og fortælle om 'Monica' hvis han er blevet gode venner med hende.. Han behøver jo ikke være forelsket i hende pga. det der gruppe halløj.. Du burde ha tillid til at han kommer og fortæller dig om det.

Derimod synes jeg, som nogle andre skriver, at du skal arbejde lidt med din jalousi. Jeg har været i forhold hvor fyren var MEGET jaloux. Det endte med at han kaldte mig kælling, luder osv. (uden grund) og han burde egentlig ha været gammel nok til at 'finde på noget bedre' hvis du forstår.. Faktisk endte det med at jeg blev forelsket i én jeg arbejdede sammen med..

Håber i finder en løsning...

Anmeld

19. marts 2012

Månelys

Anonym skriver:

har ikke behov for at høre hvad jeg gjorde galt. Jeg ved det godt! Men gjorde det fordi havde løjet for mig jo og ikke ville indrømme det. så blev nød til at vide det!

Du spørger jo selv, om vi synes du overreagerer? Det synes jeg. Det er ikke okay din kæreste lyver, men hvis han ved du reagerer sådan, kan man måske et stykke hen af vejen forstå det. Det kan da bare være, at Monica og ham taler vildt godt sammen og er gode venner, men han ikke tør tale åbent med dig om det. Og at få nære venner af det andet køn er da ikke forkert, eller?

Anmeld

19. marts 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Om jeg synes, at du overreagere, ved jeg ikke helt hva jeg skal sige.. er ikke helt enige med hvad de andre skriver.. idet at han lyver HELE 3 gange og i mine øjne er det tillidsbrud uden lige og for mig lyder, som om de flirter mere end hvad godt er (for ham i forhold) og at han er klar over dette og prøver at skjule sandheden.

At du tjekker ham, gør du jo fordi han netop lyver... Synes man skal spille med åbne kort når man er i forhold... jeg ved da alt hvad der sker på min mands face og omvendt... hvem vi er venner med osv, samt vores tlf... når man gør dette, så skjuler man intet i mine øjne... og det føler jeg bestemt han gør....

Jeg ville gå i tænkeboks med hensyn til forholdet, for hvis han gør dig så usikker, fordi han lyver hele tiden, så er det måske ikke jer to det skal være....

Knus Mette

Anmeld

19. marts 2012

raca

syntes godt nok du bør give ham en udskyldning..

der må da været noget helt galti  jeres forhold når du dels ikke stoler på ham.. og dels har behov for at tjække ham så grundigt...

vil du resten af den tid han går i skole og på arbejde snage og blive sur hvergang han skal arbejde sammen med en pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.