110811 skriver:
Har snakket med akuttlf.. Hun sagde at jeg straks skulle ligge ham til. Jeg forklarede hende at jeg prøvede at komme ud af amning, og hun sagde det var ligegyldigt, jeg skulle ligge ham til! Hun viderestillede mig til lægevagten, for hun mente at Sean skulle ind på børneafd. - lægevagten sagde.. Se tiden an??? Han er frisk og glad, så han synes jeg skulle se tiden an og se om jeg kunne få ham til at drikke. Så længe han ikke var sløv og apatisk. Han sagde at hvis jeg ville have set på ham så kunne jeg komme. Men jeg er jo ikke læge??? Jeg ved jo ikke om der skal ses på ham eller ej! Det var jo det lægen skulle fortælle mig!!!! Den samtale tog cirka 20 sek så havde han lagt på.. Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre?
Hvis du er utryg, så få set på ham - BASTA!
Synes ikke du skal lægge ham til, det lyder som en dum og stresset kost du har fået fat i der..
Nu arbejder jeg slv inde for systemet, så ved præcis hvad jeg skal kikke efter når Noah er syg... Netop den der sløvhed og apati, det er et faresignal og så skal der kikkes på baby...
Tørre bleer er ok en kort periode, så længe baby ikke er apatisk...
Jeg vil foreslå dig at prøve det der stunt med æblejuice og vang (halvt af hver) i en flaske, så du kan se præcis HVOR meget der kommer ned...
Her drak ungen 180 ml i ét hug... Måske din søn vil gøre det samme, selvom han ikke er sløj
Anmeld