Stoppet amning - han nægter at drikke+vågner konstant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Snartmortil3

Maja84 skriver:

Så kan det godt være det er godt at søge råd ved sp weekendvagten

har aldrig hørt om weekendvagt sundhedsplejerske.. er der det i alle kommuner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Zafir

Min Idun babsede også RET meget om natten. Da jeg tog en kold tyrker med hende, så hylede hun som om jeg slog hende IHJEL HELE natten, 4 nætter i træk, så var det overstået.

Men syntes det er bekymrende han at slet ikke vil drikke noget andet i hele verdenen. Drak han andet, da han fik babs? Altså vand fra kop vedsiden af??? fx...

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

110811 skriver:

DDEDDDe

har aldrig hørt om weekendvagt sundhedsplejerske.. er der det i alle kommuner?

Det gik jeg ud fra, men ved Det i princippet ikke. I den folder jeg har fra min sp er der nr og telefontid på hende, tider for åbent hus og åbningstider og telefonnr på weekendvagten, men har du ikke sådan en kunne vagtlagen måske være god at spørge, hvis han ikke har drukket mere væske, hold øje med bleerne om han laver våde bleer og om afføringen bliver hård

Anmeld

18. marts 2012

Snartmortil3

Maja84 skriver:

Det gik jeg ud fra, men ved Det i princippet ikke. I den folder jeg har fra min sp er der nr og telefontid på hende, tider for åbent hus og åbningstider og telefonnr på weekendvagten, men har du ikke sådan en kunne vagtlagen måske være god at spørge, hvis han ikke har drukket mere væske, hold øje med bleerne om han laver våde bleer og om afføringen bliver hård

Jeg har prøvet at kigge, kan ikke se at jeg kan kontakte nogen sp i weekenden.. Jeg må prøev vagtlægen så. Han har helt tørre bleer....

Anmeld

18. marts 2012

Snartmortil3

Zafir skriver:

Min Idun babsede også RET meget om natten. Da jeg tog en kold tyrker med hende, så hylede hun som om jeg slog hende IHJEL HELE natten, 4 nætter i træk, så var det overstået.

Men syntes det er bekymrende han at slet ikke vil drikke noget andet i hele verdenen. Drak han andet, da han fik babs? Altså vand fra kop vedsiden af??? fx...

Okay 4 nætter er til at overskue. Og jeg ville også med glæde tage 14 nætter med skrål!!! Hvis han bare drak. Jeg bliver utryg..

INTET! Han bliver fuldstændig hysterisk nogen gange når jeg tilbyder ham.

Da han babsede om natten drak han af kop og tudekop. Både mælk og vand. Ikke meget - men ok mængder. Han drak jo også meget fra babs om natten..

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

110811 skriver:

HHåHåbHåbeHåbertåtavagjjakaglæge

Jeg har prøvet at kigge, kan ikke se at jeg kan kontakte nogen sp i weekenden.. Jeg må prøev vagtlægen så. Han har helt tørre bleer....

Håber vagtlægen kan hjælpe kram

Anmeld

18. marts 2012

Snartmortil3

Maja84 skriver:

Håber vagtlægen kan hjælpe kram

tak

Anmeld

18. marts 2012

Zafir

110811 skriver:

Okay 4 nætter er til at overskue. Og jeg ville også med glæde tage 14 nætter med skrål!!! Hvis han bare drak. Jeg bliver utryg..

INTET! Han bliver fuldstændig hysterisk nogen gange når jeg tilbyder ham.

Da han babsede om natten drak han af kop og tudekop. Både mælk og vand. Ikke meget - men ok mængder. Han drak jo også meget fra babs om natten..

Læste lige at han har helt tørre bleer. Det er altså et skidt tegn. Så er han mega dehydreret. Du resikrer også at han får forstoppelse og alt muligt. Så jeg ville HELT sikkert MED DET SAMME ringe til vagtlægen. Det er altså ikke godt. Men det er jo også forkert at starte med babsen igen, når du nu ville stoppe.

Krydser fingre for at det går godt!!!!

Skriv lige en update ik?

Anmeld

18. marts 2012

Snartmortil3

Zafir skriver:

Læste lige at han har helt tørre bleer. Det er altså et skidt tegn. Så er han mega dehydreret. Du resikrer også at han får forstoppelse og alt muligt. Så jeg ville HELT sikkert MED DET SAMME ringe til vagtlægen. Det er altså ikke godt. Men det er jo også forkert at starte med babsen igen, når du nu ville stoppe.

Krydser fingre for at det går godt!!!!

Skriv lige en update ik?

Ja. Plus at jeg ikke rigtig har noget mælk tilbage overhoved.. Han er også ret uinteresseret i brystet efterhånden, og vil ikke rigtig amme..

Skal nok update.. Han sover lur nu, håber han vil drikke når han vågner.

Anmeld

18. marts 2012

Maja88

er der mulighed for at far kan tage over om natten i en periode og med flasken, da han højst sandsynligt kan lugte det lidt mælk du eventuelt har tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.