Hej baby kvinder 
Jeg har brug for nogle råd! håber nogle har stået i samme situation. JEg er stoppet med at amme. Kold tyrker - eller jeg ammede kun om natten, men tilgengæld hver 2. time. Det gider jeg ikke mere. Også har jeg konstant haft brystbet. stoppede mælkegange, svamp osv siden jeg fødte. Min søn er lidt over 7 mdr..
2. nat uden amning er overstået. MEN HOLD DA OP det går dårligt.. Han vågner 2-3 gange i timen - HELE NATTEN! Når han vågner, giver jeg ham sutten og han falder som regel i søvn igen. Nogen gange græder han, og det tager 5-10 minutter før han sover.
Første gang han vågner efter at han er blevet puttet (omkring ved 23-24 tiden), der skriger han helt hysterisk og det kan godt tage 1 time til 1½ før han sover igen...
Før da jeg ammede om natten drak han ikke SÅ meget om dagen.. Efter jeg er stoppet med at amme drikker han INTET? Han nægter alt. Det sidste døgn tror jeg han har drukket hvad der svarer til ½ dl.. Hvad skal jeg gøre? han nægter alle former for MME og har prøvet at give ham væske i tudekop, alm kop, sutteflaske. Jeg tilbyder ham ofte. cirka hver ½ time..
Han spiser som han plejer.
Nogen gode råd?
Anmeld