Av AV... :S og så lidt lidt billeder. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

haha.. gerne en nat.

Hahahha .. På den måde Jeg kommer indenom en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Hahahha .. På den måde Jeg kommer indenom en dag

hahaha....

Anmeld

7. marts 2012

Røverdatter

twinny skriver:

Godaften tøser....

Vores drengene har fundet ud af de har en stemme

De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over?

Sidste billeder er far og søn

De er bare søde! 

Birk har også bare fundet stemmen frem, han skriger og skriger - jeg synes det er ret sjovt. I dag prøvede jeg at skrige sammen med ham, og så snakkede vi lidt på skrigesprog, det var hyggeligt.

Hvilket får mig til at tænke på at man jo faktisk kan få luft for nogle ting, på den måde...  hmm.. Tror jeg vil udnytte det og få luft

Anmeld

7. marts 2012

twinny

Himmelsmil skriver:

De er bare søde! 

Birk har også bare fundet stemmen frem, han skriger og skriger - jeg synes det er ret sjovt. I dag prøvede jeg at skrige sammen med ham, og så snakkede vi lidt på skrigesprog, det var hyggeligt.

Hvilket får mig til at tænke på at man jo faktisk kan få luft for nogle ting, på den måde...  hmm.. Tror jeg vil udnytte det og få luft

mange tak...

Jeg har rimeligt i 2 skrigebasser..

Anmeld

7. marts 2012

Røverdatter

twinny skriver:

mange tak...

Jeg har rimeligt i 2 skrigebasser..

heheh ja Det kunne jeg forestille mig. Især det med at de gejler hinanden op. Puuuha.. Mine små brødre er tvillinger - og tvillinger ér altså bare gode til at gejle hinanden op!

(lige nu er mine brødre 12 år så i nogle år har de gejlet hinanden op med slåskampe og andet blodigt ....)

Anmeld

7. marts 2012

twinny

Himmelsmil skriver:

heheh ja Det kunne jeg forestille mig. Især det med at de gejler hinanden op. Puuuha.. Mine små brødre er tvillinger - og tvillinger ér altså bare gode til at gejle hinanden op!

(lige nu er mine brødre 12 år så i nogle år har de gejlet hinanden op med slåskampe og andet blodigt ....)

hehe... jaah det glæder mig til... MOaaaarrrr han slår, moooaaaarrr han bider...

Anmeld

7. marts 2012

Røverdatter

twinny skriver:

hehe... jaah det glæder mig til... MOaaaarrrr han slår, moooaaaarrr han bider...

hihi  Ja, det skal nok gå - samtidig er de fleste tvillinger også de bedste venner. I hvert fald dem jeg kender...

Anmeld

7. marts 2012

twinny

Himmelsmil skriver:

hihi  Ja, det skal nok gå - samtidig er de fleste tvillinger også de bedste venner. I hvert fald dem jeg kender...

Jaaah det er dobbelt så hårdt, men dobbelt så mange glæder...

Anmeld

7. marts 2012

Røverdatter

Jaaah det er dobbelt så hårdt, men dobbelt så mange glæder...

Jaaa nemlig Nu vil jeg i seng. Før jeg ved af det er kl. 6.30 og lillemanden lysvågen....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.