Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinny skriver: haha.. gerne en nat.
haha.. gerne en nat.
Hahahha .. På den måde Jeg kommer indenom en dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Hahahha .. På den måde Jeg kommer indenom en dag
hahaha....
twinny skriver: Godaften tøser.... Vores drengene har fundet ud af de har en stemme De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over? Sidste billeder er far og søn
Godaften tøser....
Vores drengene har fundet ud af de har en stemme
De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over?
Sidste billeder er far og søn
De er bare søde!
Birk har også bare fundet stemmen frem, han skriger og skriger - jeg synes det er ret sjovt. I dag prøvede jeg at skrige sammen med ham, og så snakkede vi lidt på skrigesprog, det var hyggeligt.
Hvilket får mig til at tænke på at man jo faktisk kan få luft for nogle ting, på den måde... hmm.. Tror jeg vil udnytte det og få luft
Himmelsmil skriver: De er bare søde! Birk har også bare fundet stemmen frem, han skriger og skriger - jeg synes det er ret sjovt. I dag prøvede jeg at skrige sammen med ham, og så snakkede vi lidt på skrigesprog, det var hyggeligt. Hvilket får mig til at tænke på at man jo faktisk kan få luft for nogle ting, på den måde... hmm.. Tror jeg vil udnytte det og få luft
mange tak...
Jeg har rimeligt i 2 skrigebasser..
twinny skriver: mange tak... Jeg har rimeligt i 2 skrigebasser..
heheh ja Det kunne jeg forestille mig. Især det med at de gejler hinanden op. Puuuha.. Mine små brødre er tvillinger - og tvillinger ér altså bare gode til at gejle hinanden op!
(lige nu er mine brødre 12 år så i nogle år har de gejlet hinanden op med slåskampe og andet blodigt ....)
Himmelsmil skriver: heheh ja Det kunne jeg forestille mig. Især det med at de gejler hinanden op. Puuuha.. Mine små brødre er tvillinger - og tvillinger ér altså bare gode til at gejle hinanden op! (lige nu er mine brødre 12 år så i nogle år har de gejlet hinanden op med slåskampe og andet blodigt ....)
hehe... jaah det glæder mig til... MOaaaarrrr han slår, moooaaaarrr han bider...
twinny skriver: hehe... jaah det glæder mig til... MOaaaarrrr han slår, moooaaaarrr han bider...
hihi Ja, det skal nok gå - samtidig er de fleste tvillinger også de bedste venner. I hvert fald dem jeg kender...
Himmelsmil skriver: hihi Ja, det skal nok gå - samtidig er de fleste tvillinger også de bedste venner. I hvert fald dem jeg kender...
Jaaah det er dobbelt så hårdt, men dobbelt så mange glæder...
Jaaa nemlig Nu vil jeg i seng. Før jeg ved af det er kl. 6.30 og lillemanden lysvågen....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128