Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
haha fra nu af og resten af deres liv vil de råbe og til tider give hovedpine, men de vil også komme og give masser af knus kys og kærlighed...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Jeg håber dælme ikk de bliver ved i tre uger.... Så må jeg anskaffe mig et par ørepropper. Mange tak.
Jeg håber dælme ikk de bliver ved i tre uger....
Så må jeg anskaffe mig et par ørepropper.
Mange tak.
Haha ja det var også min tanke!!! Men håber at i slipper billigt
AalborgPigen skriver: Stakkels dig hoved Men GODE billeder
Stakkels dig hoved
Men GODE billeder
hehe.... Jaah det er hårdt... Godt der er noget som hedder panodiler. De har godt nok hjulpet de her 3 dage.
Mange tak...
isabellamor skriver: haha fra nu af og resten af deres liv vil de råbe og til tider give hovedpine, men de vil også komme og give masser af knus kys og kærlighed...
Haha.... Gud forhåbentlig ikk hele dagen hver dag.
Katte87 skriver: Haha ja det var også min tanke!!! Men håber at i slipper billigt
mange tak...
twinny skriver: Haha.... Gud forhåbentlig ikk hele dagen hver dag.
haha nej da kun noget af dagen, men her er der kun en af slagsen (altså små drenge) hos dig er der dobbelt op
så det er jo ikke til at sige men der er jo også dobbeltop på alt det gode det er jo DEJLIGT
isabellamor skriver: haha nej da kun noget af dagen, men her er der kun en af slagsen (altså små drenge) hos dig er der dobbelt op så det er jo ikke til at sige men der er jo også dobbeltop på alt det gode det er jo DEJLIGT
Jaah det er da også såååå hyggeligt, når de ligger i hver deres seng inden de skal sove og så ligger og pludre sammen... Så smelter mit hjerte.
twinny skriver: hehe.... Jaah det er hårdt... Godt der er noget som hedder panodiler. De har godt nok hjulpet de her 3 dage. Mange tak...
Skriger de da ???
twinny skriver: Jaah det er da også såååå hyggeligt, når de ligger i hver deres seng inden de skal sove og så ligger og pludre sammen... Så smelter mit hjerte.
de kommunikere hvor hyggeligt
AalborgPigen skriver: Skriger de da ???
Jamen de har fundet ud af, der kan komme ud af dem.... Så det er både skrig og råben... Men af glæde... Og de gejler hinanden op, så det bliver endnu højere og værre. Vores nabo må tro vi kaster med dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128