Av AV... :S og så lidt lidt billeder. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Isabella_mor

haha fra nu af og resten af deres liv vil de råbe og til tider give hovedpine, men de vil også komme og give masser af knus kys og kærlighed...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Jeg håber dælme ikk de bliver ved i tre uger....

Så må jeg anskaffe mig et par ørepropper.

Mange tak.

Haha ja det var også min tanke!!! Men håber at i slipper billigt 

Anmeld

7. marts 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Stakkels dig hoved

Men GODE billeder  

hehe....  Jaah det er hårdt... Godt der er noget som hedder panodiler.  De har godt nok hjulpet de her 3 dage.

Mange tak...

Anmeld

7. marts 2012

twinny

isabellamor skriver:

haha fra nu af og resten af deres liv vil de råbe og til tider give hovedpine, men de vil også komme og give masser af knus kys og kærlighed...  

Haha....  Gud forhåbentlig ikk hele dagen hver dag.

Anmeld

7. marts 2012

twinny

Katte87 skriver:

Haha ja det var også min tanke!!! Men håber at i slipper billigt 

mange tak...

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

twinny skriver:

Haha....  Gud forhåbentlig ikk hele dagen hver dag.

haha nej da kun noget af dagen, men her er der kun en af slagsen (altså små drenge) hos dig er der dobbelt op  

så det er jo ikke til at sige men der er jo også dobbeltop på alt det gode det er jo DEJLIGT

Anmeld

7. marts 2012

twinny

isabellamor skriver:

haha nej da kun noget af dagen, men her er der kun en af slagsen (altså små drenge) hos dig er der dobbelt op  

så det er jo ikke til at sige men der er jo også dobbeltop på alt det gode det er jo DEJLIGT

Jaah det er da også såååå hyggeligt, når de ligger i hver deres seng inden de skal sove og så ligger og pludre sammen... Så smelter mit hjerte.

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

hehe....  Jaah det er hårdt... Godt der er noget som hedder panodiler.  De har godt nok hjulpet de her 3 dage.

Mange tak...

Skriger de da ??? 

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

twinny skriver:

Jaah det er da også såååå hyggeligt, når de ligger i hver deres seng inden de skal sove og så ligger og pludre sammen... Så smelter mit hjerte.

de kommunikere hvor hyggeligt

Anmeld

7. marts 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Skriger de da ??? 

Jamen de har fundet ud af, der kan komme ud af dem.... Så det er både skrig og råben... Men af glæde...  Og de gejler hinanden op, så det bliver endnu højere og værre.  Vores nabo må tro vi kaster med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.