Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften tøser....
Vores drengene har fundet ud af de har en stemme
De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over?
Sidste billeder er far og søn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Godaften tøser.... Vores drengene har fundet ud af de har en stemme De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over?
Ja det vil jeg da os godt vide hvor er det nogle gode billeder
Månsson skriver: Ja det vil jeg da os godt vide hvor er det nogle gode billeder
Hehe... Det er virkelig en god hovedpine.
Mange tak..
NadiaSK skriver: Nårh, hvor er de kære! Kunne godt forestille mig at de gejler hinanden op - "hvem kan råbe højest?" hihi Ej, det er selvfølgelig lidt træls, men også lidt sødt Håber hovedet klarer det
Nårh, hvor er de kære! Kunne godt forestille mig at de gejler hinanden op - "hvem kan råbe højest?" hihi Ej, det er selvfølgelig lidt træls, men også lidt sødt Håber hovedet klarer det
Helt bestemt.. de snakker eller råber rigtig meget til hinanden.
Men det er nu super sødt, når de ligger i hver deres seng og "taler" sammen.. Så ligger de og pludre til hinanden..
Mange tak.
twinny skriver: Hehe... Det er virkelig en god hovedpine. Mange tak..
Ja man bliver helt tung i hovedet.. Må indrømme jeg nogle gange glæder mig til hun falder i søvn så der er lidt ro og jeg har kun 1
Godaften tøser.... Vores drengene har fundet ud af de har en stemme De "råber" hele dagen.... Gud hvor det er hårdt for hovedet.. Det giver en rigtig god hovedpine.. Hvornår går det over? Sidste billeder er far og søn
ÅHHH GUD! Det har vi også lige været igennem! heehe
En fra min mødregruppe fortalte mig, at hendes Søn skreg i 2-3 uger!!! Jeg kan dog trøste med, at Benjamin kun gjorde det i en uges tid Så jeg krydser fingre for jer Kan kun forestille mig hvor lidt sjovt det må være, med to råbehoveder på en gang
Og sikke nogle dejlige billeder af drengene
Månsson skriver: Ja man bliver helt tung i hovedet.. Må indrømme jeg nogle gange glæder mig til hun falder i søvn så der er lidt ro og jeg har kun 1
hehe....
Jaah man bliver rigtig ør... Jeg må også sige nogengange håber jeg de falder tidligt i søvn, så man kan få fred.
Katte87 skriver: ÅHHH GUD! Det har vi også lige været igennem! heehe En fra min mødregruppe fortalte mig, at hendes Søn skreg i 2-3 uger!!! Jeg kan dog trøste med, at Benjamin kun gjorde det i en uges tid Så jeg krydser fingre for jer Kan kun forestille mig hvor lidt sjovt det må være, med to råbehoveder på en gang Og sikke nogle dejlige billeder af drengene
Jeg håber dælme ikk de bliver ved i tre uger....
Så må jeg anskaffe mig et par ørepropper.
Stakkels dig hoved
Men GODE billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128