Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: de kommunikere hvor hyggeligt
de kommunikere hvor hyggeligt
Jaah det er så hyggeligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Jamen de har fundet ud af, der kan komme ud af dem.... Så det er både skrig og råben... Men af glæde... Og de gejler hinanden op, så det bliver endnu højere og værre. Vores nabo må tro vi kaster med dem...
Jamen de har fundet ud af, der kan komme ud af dem.... Så det er både skrig og råben... Men af glæde... Og de gejler hinanden op, så det bliver endnu højere og værre. Vores nabo må tro vi kaster med dem...
ja det er sådan når der er to.. Så kan de jo nemt gejle hinanden op.. Hvor gamle er de ?
twinny skriver: hehe.... Jaah man bliver rigtig ør... Jeg må også sige nogengange håber jeg de falder tidligt i søvn, så man kan få fred.
hehe....
Jaah man bliver rigtig ør... Jeg må også sige nogengange håber jeg de falder tidligt i søvn, så man kan få fred.
AalborgPigen skriver: ja det er sådan når der er to.. Så kan de jo nemt gejle hinanden op.. Hvor gamle er de ?
5½ mdr.
Månsson skriver: Rart at høre det ikke kun er mig der tænker det.. 3uger er billigt sluppet vi køre på 1månede lige knap
Rart at høre det ikke kun er mig der tænker det.. 3uger er billigt sluppet vi køre på 1månede lige knap
Årrrhhh nej ikk en måned... Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, her har det "kun" været i 4 dage.
twinny skriver: 5½ mdr.
Nåårrh.. hehehe... Jeg vil godt låne dem lidt
AalborgPigen skriver: Nåårrh.. hehehe... Jeg vil godt låne dem lidt
haha.. gerne en nat.
twinny skriver: Årrrhhh nej ikk en måned... Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, her har det "kun" været i 4 dage.
Det der med snakke og råbe dagen lang har den unge dame også fundet ud af her... Hvornår det går over, findes der vidst ikke noget svar på...
Sikke nogle gode billeder...
Mira0911 skriver: Det der med snakke og råbe dagen lang har den unge dame også fundet ud af her... Hvornår det går over, findes der vidst ikke noget svar på... Sikke nogle gode billeder...
hehe... det er jo fantastisk..
mange tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128