Vuggestuestart... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Happiness

Zette skriver:

tror de skal have en dyne dernede, det skulle vi i hvert fald købe.. med mindre du vil aflevere din uldvoksi

Så må jeg hellere sende en dyne med

Skal derned på fredag, så må jeg have alle spørgsmålene linet op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Kay

Happiness skriver:

Hvilke slags sutsko er gode?? Han har de der melton sutsko magen til de her:

Hvor meget skiftetøj? 2 af hver ting? Hvad med flere par vanter, hue?

Ja det er vildt! Han er jo stadig min lille baby Fik brevet idag, og han skal starte næste torsdag, så har pludselig fået en del at se til

de er fine indtil han skal lære at gå de sidder ret løst... men de er jo et par md. endnu... og til den tid er det jo ik sikkert det er nødvændigt med sutsko

Anmeld

7. marts 2012

Maja_4000

Har ikke læst tråden  

Men jeg ville lige sige at sutter med navn er et must ! I hvert fald i min datters vs .. Der er flest piger og de bruger alle den samme model .. Så pædagogerne har ikke en chance for ellers at kunne styre hvilken sut der hører til hvilket barn

Vi har et sæt skiftetøj liggende .. (Husk at skift det ud , når han vokser .. Caroline havde stumpebukser på da jeg hentede hende den anden dag )

Overtøj som passer til vejret .. Lige nu bruger de flyverdragt , hue , vanter og sko/støvler i vores vs .. 

Gode hjemmesko som ikke falder af .. Og husk at han nok skal have strømpebukser under bukserne .. Der er tit fodkoldt i institutioner

Anmeld

7. marts 2012

Happiness

Maja_4000 skriver:

Har ikke læst tråden  

Men jeg ville lige sige at sutter med navn er et must ! I hvert fald i min datters vs .. Der er flest piger og de bruger alle den samme model .. Så pædagogerne har ikke en chance for ellers at kunne styre hvilken sut der hører til hvilket barn

Vi har et sæt skiftetøj liggende .. (Husk at skift det ud , når han vokser .. Caroline havde stumpebukser på da jeg hentede hende den anden dag )

Overtøj som passer til vejret .. Lige nu bruger de flyverdragt , hue , vanter og sko/støvler i vores vs .. 

Gode hjemmesko som ikke falder af .. Og husk at han nok skal have strømpebukser under bukserne .. Der er tit fodkoldt i institutioner

Super det med strømpebukserne, det vil jeg huske.

Og må vist hellere få bestilt sutter med navn på så  

Og ups, ja men de små vokser jo så stærkt, så kan man godt lige glemme at skifte ud

Anmeld

7. marts 2012

Nessie

Happiness skriver:

Tror jeg også jeg kommer til Og mine tanker kommer nok ikke til at være herhjemme.... Puha... Det kommer tæt på nu. Skal derned på fredag og snakke med dem

He he, I skal nok blive rigtig glade for det
God fornøjelse på fredag, bliver da rart lige at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.