Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: God liste. Må skrive dem alle ned, og så spørge dem når jeg ringer i morgen
God liste. Må skrive dem alle ned, og så spørge dem når jeg ringer i morgen
Ja, ellers skal de nok sige til, hvis de skal bruge det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du har allerede fået en masse gode svar så jeg vil bare sige Er han virkelig allerede så stor
Synes tiden er gået vildt hurtigt
God fornøjelse med vuggestuen, han (og I) skal nok blive rigtig glade for det
Nessie skriver: Du har allerede fået en masse gode svar så jeg vil bare sige Er han virkelig allerede så stor Synes tiden er gået vildt hurtigt God fornøjelse med vuggestuen, han (og I) skal nok blive rigtig glade for det
Ja men han er jo kun 7½ måned Så synes det er tidligt han skal starte Jeg har så 1½ måned mere på barsel efter han starter Men når der ik er pladsgaranti, må man jo slå til
Og så tager vi bare en lang indkøring og korte dage
Synes alle de andre er kommet med nogen rigtige gode forslag. Husk, at skrive navn i ALT. Jeg har købt en vandfast-tusche i en boghandel til 30 kr. Den holder vask efter vask. Jeg har haft de der smarte strygemærker. Men hvis man ikke får dem strøget ordenligt på falder de af og jeg synes til sidst, at det var besværligt.
Happiness skriver: Ja men han er jo kun 7½ måned Så synes det er tidligt han skal starte Jeg har så 1½ måned mere på barsel efter han starter Men når der ik er pladsgaranti, må man jo slå til Og så tager vi bare en lang indkøring og korte dage
Jo, men alligevel
Det er godt nok lidt tidligt, men ja, man må jo slå til, når der er en ledig plads, og det er da også lidt lækkert at kunne starte meget stille og roligt op. Ingen panik hos jer
MoarHvidovre skriver: Synes alle de andre er kommet med nogen rigtige gode forslag. Husk, at skrive navn i ALT. Jeg har købt en vandfast-tusche i en boghandel til 30 kr. Den holder vask efter vask. Jeg har haft de der smarte strygemærker. Men hvis man ikke får dem strøget ordenligt på falder de af og jeg synes til sidst, at det var besværligt.
Super! Må finde sådan en tusch! For gider ikke at vi mister en masse tøj.
Nessie skriver: Jo, men alligevel Det er godt nok lidt tidligt, men ja, man må jo slå til, når der er en ledig plads, og det er da også lidt lækkert at kunne starte meget stille og roligt op. Ingen panik hos jer
Ja det er skønt! Og glæder mig nu lidt til lidt MIG tid om formiddagen
Selv om det bliver underlidt at aflevere ham, for at jeg så bare kan være mig
Happiness skriver: Ja det er skønt! Og glæder mig nu lidt til lidt MIG tid om formiddagen Selv om det bliver underlidt at aflevere ham, for at jeg så bare kan være mig
He he, jeg gik også og glædede mig til lidt alenetid, og havde en masse jeg skulle nå, men det endte med, at jeg gik lettere forvirret rundt om mig selv i starten når jeg kom hjem
Happiness skriver: Fedt du gav mig lige en masse spørgsmål til vuggeren imorgen Ting jeg slet ikke havde tænkt på Må høre med flecdragte. Han er nemlig lige lang nok til den vi har. Og ville egentlig ikke købe en ny, da han jo sover i voksi med ulddyne . Så det er kun når der er minus grader han har flecedragten på. Men kan jo være de skal bruge en dernede (juhuuu, en god grund til at gå shop-amok imorgen )
Fedt du gav mig lige en masse spørgsmål til vuggeren imorgen Ting jeg slet ikke havde tænkt på
Må høre med flecdragte. Han er nemlig lige lang nok til den vi har. Og ville egentlig ikke købe en ny, da han jo sover i voksi med ulddyne . Så det er kun når der er minus grader han har flecedragten på.
Men kan jo være de skal bruge en dernede (juhuuu, en god grund til at gå shop-amok imorgen )
tror de skal have en dyne dernede, det skulle vi i hvert fald købe.. med mindre du vil aflevere din uldvoksi
Nessie skriver: He he, jeg gik også og glædede mig til lidt alenetid, og havde en masse jeg skulle nå, men det endte med, at jeg gik lettere forvirret rundt om mig selv i starten når jeg kom hjem
Tror jeg også jeg kommer til Og mine tanker kommer nok ikke til at være herhjemme.... Puha... Det kommer tæt på nu. Skal derned på fredag og snakke med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128