Vuggestuestart... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Clisolka

Happiness skriver:

God liste. Må skrive dem alle ned, og så spørge dem når jeg ringer i morgen

Ja, ellers skal de nok sige til, hvis de skal bruge det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nessie

Du har allerede fået en masse gode svar så jeg vil bare sige  Er han virkelig allerede så stor 

Synes tiden er gået vildt hurtigt 

God fornøjelse med vuggestuen, han (og I) skal nok blive rigtig glade for det 

Anmeld

6. marts 2012

Happiness

Nessie skriver:

Du har allerede fået en masse gode svar så jeg vil bare sige  Er han virkelig allerede så stor 

Synes tiden er gået vildt hurtigt 

God fornøjelse med vuggestuen, han (og I) skal nok blive rigtig glade for det 

Ja men han er jo kun 7½ måned Så synes det er tidligt han skal starte Jeg har så 1½ måned mere på barsel efter han starter Men når der ik er pladsgaranti, må man jo slå til

Og så tager vi bare en lang indkøring og korte dage

Anmeld

6. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Synes alle de andre er kommet med nogen rigtige gode forslag. Husk, at skrive navn i ALT. Jeg har købt en vandfast-tusche i en boghandel til 30 kr. Den holder vask efter vask. Jeg har haft de der smarte strygemærker. Men hvis man ikke får dem strøget ordenligt på falder de af og jeg synes til sidst, at det var besværligt.

Anmeld

6. marts 2012

Nessie

Happiness skriver:

Ja men han er jo kun 7½ måned Så synes det er tidligt han skal starte Jeg har så 1½ måned mere på barsel efter han starter Men når der ik er pladsgaranti, må man jo slå til

Og så tager vi bare en lang indkøring og korte dage

Jo, men alligevel 

Det er godt nok lidt tidligt, men ja, man må jo slå til, når der er en ledig plads, og det er da også lidt lækkert at kunne starte meget stille og roligt op. Ingen panik hos jer 

Anmeld

6. marts 2012

Happiness

MoarHvidovre skriver:

Synes alle de andre er kommet med nogen rigtige gode forslag. Husk, at skrive navn i ALT. Jeg har købt en vandfast-tusche i en boghandel til 30 kr. Den holder vask efter vask. Jeg har haft de der smarte strygemærker. Men hvis man ikke får dem strøget ordenligt på falder de af og jeg synes til sidst, at det var besværligt.

Super! Må finde sådan en tusch! For gider ikke at vi mister en masse tøj.

Anmeld

6. marts 2012

Happiness

Nessie skriver:

Jo, men alligevel 

Det er godt nok lidt tidligt, men ja, man må jo slå til, når der er en ledig plads, og det er da også lidt lækkert at kunne starte meget stille og roligt op. Ingen panik hos jer 

Ja det er skønt! Og glæder mig nu lidt til lidt MIG tid om formiddagen  

Selv om det bliver underlidt at aflevere ham, for at jeg så bare kan være mig

Anmeld

6. marts 2012

Nessie

Happiness skriver:

Ja det er skønt! Og glæder mig nu lidt til lidt MIG tid om formiddagen  

Selv om det bliver underlidt at aflevere ham, for at jeg så bare kan være mig

He he, jeg gik også og glædede mig til lidt alenetid, og havde en masse jeg skulle nå, men det endte med, at jeg gik lettere forvirret rundt om mig selv i starten når jeg kom hjem 

Anmeld

7. marts 2012

smokin

Happiness skriver:

Fedt du gav mig lige en masse spørgsmål til vuggeren imorgen Ting jeg slet ikke havde tænkt på

Må høre med flecdragte. Han er nemlig lige lang nok til den vi har. Og ville egentlig ikke købe en ny, da han jo sover i voksi med ulddyne . Så det er kun når der er minus grader han har flecedragten på.

Men kan jo være de skal bruge en dernede (juhuuu, en god grund til at gå shop-amok imorgen )

tror de skal have en dyne dernede, det skulle vi i hvert fald købe.. med mindre du vil aflevere din uldvoksi

Anmeld

7. marts 2012

Happiness

Nessie skriver:

He he, jeg gik også og glædede mig til lidt alenetid, og havde en masse jeg skulle nå, men det endte med, at jeg gik lettere forvirret rundt om mig selv i starten når jeg kom hjem 

Tror jeg også jeg kommer til Og mine tanker kommer nok ikke til at være herhjemme.... Puha... Det kommer tæt på nu. Skal derned på fredag og snakke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.