Anonym skriver:
Har en bekendt som skal have kejsersnit fordi hun ikke VIL ødelægger hendes nedre dele!
Det er en LATTERLIG grund efter min mening!!!
Jeg vil gene vælge det pga. jeg er bange for hvad kan ske med mig..
Men tak for alle jeres svar, bare at skrive/snakke med nogen gør mig mere rolig..
Var helt ude i at hvis jeg ikke kunne få kejsersnit, ville jeg ikke have barnet.. SÅ bange er jeg..
Jeg kan sagtens forstå dig
Jeg fik AKS med min søn, ca 38 timer efter jeg blev sat igang, og det var et rent helvede, med stikpiller, ve-drop, svangerskabsforgiftning osv.
Der er kun 15 mdr mellem ks og min termin, og fik at vide der ikke lå nogen restriktioner på, ikke at måtte føde selv, men de fraråder det, og at man på ingen måde må blive sat igang, netop af frygt for arret kan springe op (da det er så tæt imellem) derudover har jeg dårlig hofte, og de diskuterede hvorvidt jeg måtte føde selv 1 gang, og endte med jeg måtte prøve, fordi min søn kom før tid og derfor var meget lille. så jeg tør ikke tage risikoen, og kan sagtens forstå din frygt.
Snak med din JM om at få henvisning til samtale på sygehuset, sikker på de vil forstå din situation, og i kan få en god snak om det hele
Anmeld