Flodkilling skriver:
Altså... Det jeg kommer til at skrive nu er ikke noget rettet mod dig personligt.
Men jeg kan blive så sur over folk der VIL have kejsersnit, ud over at det faktisk koster 5 dobbelt mere for samfundet, så fatter jeg ikke at man vælger at få børn hvis man ikke vil føde normalt. Man kan ikke bare bestille et kejsersnit, uden en rigtig god grund. Og ærlig er det ikke en god grund.
Men det er jo bare min mening.
Hilsen en der fik akut kejsersnit efter 37 timer i fødsel, tabte 4 l blod med et blodtryk på 23/12, der har fået bevilligt planlagt kejsersnit til næste gang, men SKAL føde normalt - hvis jeg kan.
Jeg er også med på det her svar...
Det er ikke fordi jeg ikke har forståelse for TS. Tror de fleste kvinder på den ene eller anden måde er bange for at føde og det er da heller ikke så underligt, når man ser og hører om fødsler. Rart ser det jo ikke ligefrem ud.
Men det kan bare ikke nytte noget at samfundet behandler fødselsangst med planlagte kejsersnit... Det er ALT for dyrt.
Samtaler, bedre viden og tryghed mener jeg er vejen frem. Man skal føde sit barn på normal vis, medmindre der er fysisk komplikationer, som gør man ikke kan...
Anmeld