110811 skriver:
Ja tak det gav bestemt mening! Det er en søn og ikke en datter 
Vi har en god rutine - men den skal laves om hvis jeg ikke længere ammer, da amningen er en del af rutinen! Han er god til selv at falde i søvn om dagen, og om aften kan jeg også bare ligge ham, også falder han i søvn selv. Det er kun om natten, der SKAL han amme. Han vågner som regel første gang omkring klokken 11.. Også vågner han nok 5-6 gange på en nat! Gab!
Jeg kan bare ikke se hvordan jeg skal gøre det, hvis jeg ikke bare tage en kold tyrker. Han kan jo nok ikke forstå hvis jeg ammer ham hver anden gang han er vågen 
Jeg tænker også - er han "klar" til at sove hele natten uden mad? Kan en baby på 7 måneder godt det? Fra 8-06 feks.
Vågner han om natten, så tilbyd ham lidt vand. Min var kvik og fandt hurtigt ud af det intet havde med mad at gøre.
Baby kan sagtens klare sig, når vi sover sløves vores fordøjelsessystem så vi bliver ikke sultne før det "Tændes igen". Men sørg for at hans sidste måltid indtages minimum 30 minutter før bad, for ellers ligger det der i maven og kan sagtens gøre sulten, det samme med mælk. Tilbyd vand istedet. Aner ikke hvorfor.
Jeg er selv stor fan af konceptet kold tyrker, gider ikke bøvl, gider ikke umulig unge. Han skal gøre hvad jeg siger, fordi jeg siger det 
Anmeld