luft i maven - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Babydreams

Månsson skriver:

Det begynder at gå bedre tak.. Feberen varede i 2½dag så nu mangler vi bare at appetitten er sig selv igen og at hun kommer ind i hendes normale rytme Hvor er det sødt af dig at du tænkte på hende Kan jo være i ingen problemer får til den tid, det er jo såååå forskeligt

Dejligt at høre, at hun er ved at komme sig igen, heldigvis ved man også at det "bare" lige er en periode, hvor de er skidt, men er ikke et sekundt i tvivl om, at Jeg vil få det ganske skidt alligevel

Bekymringer, bekymringer ...

Da jeg var gravid, bekymrede jeg mig hele tiden, og tænkte at Jeg meget hellere ville have ham ud, så jeg var fri for at bekymre mig sådan hele tiden, har nu fundet ud af, at Jeg var ganske naiv, der er ti gange flere bekymringer når de er ude hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Dejligt at høre, at hun er ved at komme sig igen, heldigvis ved man også at det "bare" lige er en periode, hvor de er skidt, men er ikke et sekundt i tvivl om, at Jeg vil få det ganske skidt alligevel

Bekymringer, bekymringer ...

Da jeg var gravid, bekymrede jeg mig hele tiden, og tænkte at Jeg meget hellere ville have ham ud, så jeg var fri for at bekymre mig sådan hele tiden, har nu fundet ud af, at Jeg var ganske naiv, der er ti gange flere bekymringer når de er ude hihi

Ja det gør bare ondt i  uanset hva grunden er.. Ja dobbelt op på bekymringer  Og puha hvor kan man bare komme i tvivl om hva man ska stille op selv om man rationelt godt ved det

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

Månsson skriver:

Ja det gør bare ondt i  uanset hva grunden er.. Ja dobbelt op på bekymringer  Og puha hvor kan man bare komme i tvivl om hva man ska stille op selv om man rationelt godt ved det

Hihi.. ja du har fuldstændig ret

og sådan kommer det til at vare ved resten af vores levetid

Anmeld

8. marts 2012

Bassemor<3

RikkeRasmussen skriver:

Tusind mange tak for dit rigtig gode svar

Hans mave er så godt som, kommet igang igen, nogle gange presser han lidt endnu hvor han vrider sig, men det er helt bestemt blevet bedre

Det var så lidt  Det betyder ikke altid at han har ondt i maven fordi han vrider sig når han skal af med noget, det gør min søn også, det er emget normalt og det bliver bedre lidt så snart de bliver lidt ældre  

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

babyboy2012 skriver:

Det var så lidt  Det betyder ikke altid at han har ondt i maven fordi han vrider sig når han skal af med noget, det gør min søn også, det er emget normalt og det bliver bedre lidt så snart de bliver lidt ældre  

Se så blev jeg det klogere

Troede godt nok at når han vred sig, at han havde ondt, også fordi han sådan "grynter" når han gør det, det lyder som om han presser

Anmeld

8. marts 2012

Bassemor<3

RikkeRasmussen skriver:

Se så blev jeg det klogere

Troede godt nok at når han vred sig, at han havde ondt, også fordi han sådan "grynter" når han gør det, det lyder som om han presser

Det kan også sagtens være han presser, det gør vi voksne jo også når vi skal af med "nummer 2"  min søn kan blive total tomatrød i hovedet når han "presser" 

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

babyboy2012 skriver:

Det kan også sagtens være han presser, det gør vi voksne jo også når vi skal af med "nummer 2"  min søn kan blive total tomatrød i hovedet når han "presser" 

Haha.. lige præcis, min søn bliver også helt rød i hovedet men det var bare hårdt at se ham begynde at græde helt vildt, når der ikke kom noget med ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.