luft i maven - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kog et par svesker og giv ham vandet på flaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

prettybutterfly

Har ik læst alle svar, så ved ik om nogen allerede har sagt det med Mylicon(mener jeg det hedder). Det lyder MEGET som min datter da hun var lille, hun kunne så heller ikke komme af med luft ved at bøvse(eller den anden vej), det var forfærdeligt, og hun gylpede helt vildt. Fik endeligt lægen til at anbefale noget, og det mener jeg hedder Mylicon. Det hjalp rimeligt meget vil jeg sige, det eneste dårlige er de skal ha det(dråber) 15-20 min før hvert måltid. Men det HJALP!

Held og lykke!!!!

Anmeld

6. marts 2012

KittyMaMa

RikkeRasmussen skriver:

Min lille skat på 10 dage, har simpelthen så mange mave kneb, det gør så ondt i mit hjerte at se..

Jeg ammer fuldt ud, nogle gange bliver han bare helt rød i hovedet, og man kan se han virkelig presser, men der kommer absolut ingenting, der har ikke været det vilde i hans ble siden fredag, måske 1 eller 2 gange på en dag!
Hans mave kommer med rigtig mange rumle lyde, og han bliver så ked af det når han bare presser!

Aner ikke mine levende råd, nogle der ved hvad jeg kan gøre for at afhjælpe ham?

Jeg kan også varmt anbefale zoneterapi!!!! Det virker indtilvidere på Viola.. 

Pøj pøj med det, håber det går hurtigt over, - det er ikke til at holde ud, når bebs har ondt  - det gør så ondt i hjertet!

/Katja

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

Månsson skriver:

Åh tak Ja for pokker, min lille mus er skidtmas, blev vaccineret igår og hun bliver bare så syg hver gang

Jeg håber din lille prinsesse, er ved at få det bedre?

Glæder mig ikke til at Jeg skal igennem de vaccinationer, selvom det jo er det bedste for de små

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

babyboy2012 skriver:

For det første, skal du ikke være bekymret over mængden i bleen, ammebørn kan der nemt gå helt op til en uge imellem afføringerne ! I forhold til maveknebene så kan du evt. give ham lidt sukker vand, det skal blanden 1 tsk til 100 ml. giv ham 5-10 mil. Det er smertelindrene og for ham til at slappe af så tarmene bedre kan arbejde og få passeret afføringen. Derudover er det også godt at "cykle" med benene og kører hænden rundt på maven i cirkelbevægelser, med uret, da tarmene vender sådan i maven Håber din lille fyr får det bedre 

Tusind mange tak for dit rigtig gode svar

Hans mave er så godt som, kommet igang igen, nogle gange presser han lidt endnu hvor han vrider sig, men det er helt bestemt blevet bedre

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

Emilie2010 skriver:

MYLICON DRÅBER DET HJALP MEGET HER HOS OS

Må de gerne få det når de ikke er ældre?

- ja er første gangs mor, så ved ikke så meget om det der

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

Roselil skriver:

VæTaKog et par svesker og giv ham vandet på flaske

Tak for fifet

Den havde jeg ikke hørt før

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

prettybutterfly skriver:

Har ik læst alle svar, så ved ik om nogen allerede har sagt det med Mylicon(mener jeg det hedder). Det lyder MEGET som min datter da hun var lille, hun kunne så heller ikke komme af med luft ved at bøvse(eller den anden vej), det var forfærdeligt, og hun gylpede helt vildt. Fik endeligt lægen til at anbefale noget, og det mener jeg hedder Mylicon. Det hjalp rimeligt meget vil jeg sige, det eneste dårlige er de skal ha det(dråber) 15-20 min før hvert måltid. Men det HJALP!

Held og lykke!!!!

Tak for svaret

Hans lille mave er nogen lunde ved at komme i orden igen, snakkede med lægen, men hun ville ikke råde mig til at give ham noget endnu. Fordi han ikke var ældre

Det bare super frustrerende at få sådan et svar fra lægen, når ens guldklump bare ligger og vrider sig, og prøver at presse, men der ingenting kommer!

Anmeld

8. marts 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Jeg håber din lille prinsesse, er ved at få det bedre?

Glæder mig ikke til at Jeg skal igennem de vaccinationer, selvom det jo er det bedste for de små

Det begynder at gå bedre tak.. Feberen varede i 2½dag så nu mangler vi bare at appetitten er sig selv igen og at hun kommer ind i hendes normale rytme Hvor er det sødt af dig at du tænkte på hende Kan jo være i ingen problemer får til den tid, det er jo såååå forskeligt

Anmeld

8. marts 2012

Babydreams

KittyMaMa skriver:

Jeg kan også varmt anbefale zoneterapi!!!! Det virker indtilvidere på Viola.. 

Pøj pøj med det, håber det går hurtigt over, - det er ikke til at holde ud, når bebs har ondt  - det gør så ondt i hjertet!

/Katja

Overvejer kraftigt zoneterapi, hvis han får så voldsom ondt igen, fordi det er slet ikke til at holde ud!

Kan kun give dig ret i, at det gør så ondt i hjertet på en

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.