Jer med børn på 5-6 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Man vil jo børnene det allerbedste  Glæd dig over det ikke er hende der trækker overvægts-statistikken op!!!

Jamen det er da den måde jeg burde se på det. Men Baggrunden for min bekymring er at jeg ved moren selv var tynd da hun var bette men nu er hun stor (meget) og jeg har flere gange hørt hende sige til hendes tøser hvis de tog 2 gange osv at nu skulle de passe på de ikke blev så tyk som deres mor. (Men blev aldrig sagt når det står på is og slik) Og jeg er så skide bekymret over at hun opfordre til en spiseforstyrrelse. Den store af pigerne vælger tit sovsen fra for det kan man jo blive tyk af.  Tøsen er 8. Så længe det ikke er et overvægtigt barn synes jeg jo ikke man behøver at være så bekymret for det..

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

JulieE

nettemor skriver:

Jamen det er da den måde jeg burde se på det. Men Baggrunden for min bekymring er at jeg ved moren selv var tynd da hun var bette men nu er hun stor (meget) og jeg har flere gange hørt hende sige til hendes tøser hvis de tog 2 gange osv at nu skulle de passe på de ikke blev så tyk som deres mor. (Men blev aldrig sagt når det står på is og slik) Og jeg er så skide bekymret over at hun opfordre til en spiseforstyrrelse. Den store af pigerne vælger tit sovsen fra for det kan man jo blive tyk af.  Tøsen er 8. Så længe det ikke er et overvægtigt barn synes jeg jo ikke man behøver at være så bekymret for det..

Giver det mening?

Det giver helt sikkert mening, det du skriver  Selvom moderen mener det godt, så opfordrer det, som du selv skriver til en spiseforstyrrelse  Det bedste ville nok være, hvis der slet ike var fokus på, hvad de spiste. heldigvis er lydre dte på mig, som om tøsen ikke er unaturligt tynd, bare en slank pige 

Anmeld

4. marts 2012

oerbaek

min dreng på 6 ½ år er 119 cm og vejer ca 23 kg 

Anmeld

4. marts 2012

felicity

Min datter er 112 cm og vejer 20 kg.

Hun blev 4 år den 14 feb 2012

Anmeld

13. april 2012

bobbles

Nettemor skriver:

Hvad vejer jeres? Jeg kan nemlig ikke finde ud af om det bare er mig der er galt på den eller om vores låne pige rent faktisk er frygtelig tynd .

Hun er 112 cm høj og vejer 17 kg

Håber I kan komme med nogle input

min datter er lige fyldt 5 år hun er ca 100 cm og vejer omkring17,5 kg. men ifølge hendes kurve er hun lidt uden for gennemsnittet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.