Jer med børn på 5-6 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Nettemor

MariaKyedDK skriver:

nej de er fuldstændig som de skal være i den alder 

Ja heldigvis. Men kan da godt blive lidt bekymret. Men dejligt at høre det ikke bare er hende der er bette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
nettemor skriver:

Når han nu også er det højere så passer det nok meget godt med vægten Tak for svar

Ja, han ser meget normal ud..

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

Chrisli skriver:

Ja, han ser meget normal ud..

Det er jo altid dejligt

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

nettemor skriver:

Jeg syns hun bliver hurtig træt.. Men kan være det også er meget normalt.. De bruger jo også en del energi. Men endnu engang tusind tak for dit svar

Ja... de bruger meget energi i den alder. Og så sker der jo også en masse oppe i hovedet, udviklingsmæssigt, og det tager jo også energi.

Jeg kender godt bekymringerne... Begge mine børn har været meget slanke. Kigger jævnligt på dem og tænker.... aaaalt for tynd, men SP og læge har forsikret mig de er helt som de skal være  Skal faktisk til forsinket 5 års tjek hos lægen med Line på torsdag. jeg glæder mig til at høre, hvad hun siger 

Og det var så lidt 

Anmeld

4. marts 2012

norenberg

min datter var rigtig tynd da hun var 5 år har lige set i hendes bog hun var 116 cm høj og vejede 16 kg....i dag hvor hun er næsten lige er blevet 6 år er hun 122 cm høj og vejer 21,6 kg så hun har taget flot på i løbet af det år....der var faktisk mange der spurgte om hun havde en spise forstyrrelse fordi man kunne se ribben og rygsøglen på hende....

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja... de bruger meget energi i den alder. Og så sker der jo også en masse oppe i hovedet, udviklingsmæssigt, og det tager jo også energi.

Jeg kender godt bekymringerne... Begge mine børn har været meget slanke. Kigger jævnligt på dem og tænker.... aaaalt for tynd, men SP og læge har forsikret mig de er helt som de skal være  Skal faktisk til forsinket 5 års tjek hos lægen med Line på torsdag. jeg glæder mig til at høre, hvad hun siger 

Og det var så lidt 

Ja men også fordi vores knægt på 2 vejer 14,5 og hun på 5 vejer 17.5. Det er ikke stor forskel.. Men ja der følger godt nok mange bekymringer med de der børn

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

nettemor skriver:

Ja men også fordi vores knægt på 2 vejer 14,5 og hun på 5 vejer 17.5. Det er ikke stor forskel.. Men ja der følger godt nok mange bekymringer med de der børn

Ja, det må man sige  Jeg har ofte mødt børn yngre end Line, som er både højere og vejer mere, men når man kigger på familien, så er der ingen tvivl om at Line er som Line skal være. Hun ligner sin faster af statur, lille og spinkel, med små fødder  Men det har taget lang tid at finde ro, med det hele 

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

norenberg skriver:

min datter var rigtig tynd da hun var 5 år har lige set i hendes bog hun var 116 cm høj og vejede 16 kg....i dag hvor hun er næsten lige er blevet 6 år er hun 122 cm høj og vejer 21,6 kg så hun har taget flot på i løbet af det år....der var faktisk mange der spurgte om hun havde en spise forstyrrelse fordi man kunne se ribben og rygsøglen på hende....

Det kan man også lidt på hende her. Og jeg syns hun har tabt sig fra vi havde hende i december til vi havde hende igen i februar (Havde hende næsten ikke i januar) Så bliver jo lidt bekymret. Men det lader til at det ikke er helt unormalt. Sikkert fordi de strækker sig så meget. ?

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja, det må man sige  Jeg har ofte mødt børn yngre end Line, som er både højere og vejer mere, men når man kigger på familien, så er der ingen tvivl om at Line er som Line skal være. Hun ligner sin faster af statur, lille og spinkel, med små fødder  Men det har taget lang tid at finde ro, med det hele 

Jamen så er det jo bare som det skal være Hendes søster er heller ikke stor. Men det er godt nok svært at finde ro med det.

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

nettemor skriver:

Jamen så er det jo bare som det skal være Hendes søster er heller ikke stor. Men det er godt nok svært at finde ro med det.

Man vil jo børnene det allerbedste  Glæd dig over det ikke er hende der trækker overvægts-statistikken op!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.