Jer med børn på 5-6 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.328 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Nettemor

Hvad vejer jeres? Jeg kan nemlig ikke finde ud af om det bare er mig der er galt på den eller om vores låne pige rent faktisk er frygtelig tynd .

Hun er 112 cm høj og vejer 17 kg

Håber I kan komme med nogle input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

wamse

Lærke bliver 6 d. 30/3, og har lige været ude og måle og veje hende:

122 cm høj og 22 kg.

Hun er også en høj og slank pige. 

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

Min datter er 5 år (og 4 mdr ) hun måler ca 110 cm og vejer 15 kg  Hun er meget spinkel og slank. 

Anmeld

4. marts 2012

MariaKyedDK

nettemor skriver:

Hvad vejer jeres? Jeg kan nemlig ikke finde ud af om det bare er mig der er galt på den eller om vores låne pige rent faktisk er frygtelig tynd .

hej med dig, vi er selv bekymret for vores dreng på 5 år . men tror han vejer det han skal efter vi var til lægen sidst. 

han er 110 og vejer 17,5 kilo, så det er næsten det samme med vores unger. 

han vejer lidt for lidt, men han mangler bestemt ikke noget, han har aldrig været tyk eller buttet,og han spiser hele dagen ... 

Anmeld

4. marts 2012

Zeus

nettemor skriver:

Vi var til skolesygeplejerske lige efter Isabella startede i skole, og jeg mente også hun var alt for tynd, men det hele passede perfekt sammen.. Det ér meningen de skal være tynde i voksealderen

Anmeld

4. marts 2012

Ditte-3

min datter måler 110 og vejer 15 kg hun er snart 7 år men en lille tynd pige

Anmeld

4. marts 2012

helle85

nettemor skriver:

min dreng er 5½ år og han vejer 18,4 men jeg kan ikke huske hvor høj han er men han bruger 110 i trøje og 104 i bukser. men han er ikke tynd han er normal af bygning ca. men han følger sin kurve fra da han var lille og det er jo det de helst skal. håber det kunne hjæpe lidt

Anmeld

4. marts 2012

trunte89

Mn datter er 110 cm og vejer 18 kg ( hun er lige blevet 4 )

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

Lærke bliver 6 d. 30/3, og har lige været ude og måle og veje hende:

122 cm høj og 22 kg.

Hun er også en høj og slank pige. 

Okay Så er det jo ikke helt slemt med hende. Syns bare ikke hun vejer noget når man løfter hende op osv. Men nok bare fordi vores knægt på 2 vejer 14  

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

Min datter er 5 år (og 4 mdr ) hun måler ca 110 cm og vejer 15 kg  Hun er meget spinkel og slank. 

Jamen så ser det jo ud til jeg ikke skal være så bekymret.   Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.