Jer med børn på 5-6 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Nettemor

MariaKyedDK skriver:

hej med dig, vi er selv bekymret for vores dreng på 5 år . men tror han vejer det han skal efter vi var til lægen sidst. 

han er 110 og vejer 17,5 kilo, så det er næsten det samme med vores unger. 

han vejer lidt for lidt, men han mangler bestemt ikke noget, han har aldrig været tyk eller buttet,og han spiser hele dagen ... 

Jamen det er jo nogenlunde det samme så. Så er det nok ikke helt så slemt alligevel

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Vi var til skolesygeplejerske lige efter Isabella startede i skole, og jeg mente også hun var alt for tynd, men det hele passede perfekt sammen.. Det ér meningen de skal være tynde i voksealderen

Jamen så er der slet ikke nogen grund til bekymring så Tak for det. Så kan jeg bedre slappe af med det

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

Ditte-3 skriver:

min datter måler 110 og vejer 15 kg hun er snart 7 år men en lille tynd pige

Så er det jo slet ikke så slemt alligevel. Det beroliger mig at det ikke bare er hende der er en bette en

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

helle85 skriver:

min dreng er 5½ år og han vejer 18,4 men jeg kan ikke huske hvor høj han er men han bruger 110 i trøje og 104 i bukser. men han er ikke tynd han er normal af bygning ca. men han følger sin kurve fra da han var lille og det er jo det de helst skal. håber det kunne hjæpe lidt

Det er jo nogenlunde det samme så.

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

trunte89 skriver:

Mn datter er 110 cm og vejer 18 kg ( hun er lige blevet 4 )

Hun er en høj pige så Kan være hende af "min" bare er en af de små Men højden og vægten lader da til at passe rimelig godt sammen.

Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hvad vejer jeres? Jeg kan nemlig ikke finde ud af om det bare er mig der er galt på den eller om vores låne pige rent faktisk er frygtelig tynd .

Hun er 112 cm høj og vejer 17 kg

Håber I kan komme med nogle input

Min søn, som blev 5 år i november måler 121 og vejer 22 - 23 kg.. Men han er også en stor dreng, bruger str 122/128 :-)

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

nettemor skriver:

Jamen så ser det jo ud til jeg ikke skal være så bekymret.   Tak for svar

Nej.. jeg tror heller ikke du skal være synderligt bekymret. Så længe hun trives og har energi 

Anmeld

4. marts 2012

MariaKyedDK

nettemor skriver:

Jamen det er jo nogenlunde det samme så. Så er det nok ikke helt så slemt alligevel

Tak for svar

nej de er fuldstændig som de skal være i den alder 

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

Chrisli skriver:

Min søn, som blev 5 år i november måler 121 og vejer 22 - 23 kg.. Men han er også en stor dreng, bruger str 122/128 :-)

Når han nu også er det højere så passer det nok meget godt med vægten Tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Nej.. jeg tror heller ikke du skal være synderligt bekymret. Så længe hun trives og har energi 

Jeg syns hun bliver hurtig træt.. Men kan være det også er meget normalt.. De bruger jo også en del energi. Men endnu engang tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.