Ligner dette meget en handicap-seng? Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Maja88

nej synes den er godt kamufleret selvom det for mig altid vil være sådan en...

jeg arbejder med handicappede børn og så det med den samme. men synes den er rigtig godt kamufleret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Nessie

Den er blevet rigtig fin og hyggelig

Anmeld

3. marts 2012

Tona

AnnaKJ skriver:

Min datter har lige fået sin nye seng - og jeg gør altså meget ud af, at det ikke skal virke så handicap agtigt. Ved jeg er underlig, men sådan er jeg 

Der er meget mere plads til hende (selvom hun ikke er så stor endnu), og den kan elevere op og ned, plus hovedgæret kan elevere også

Men synes i denne seng ligner rigtig meget, nu hvor himlen er sat op og der er kommet bamser, tæpper og sådan noget i?

Og hvad synes i ellers om sengen? 

Den er da bare så fin

Anmeld

3. marts 2012

mortilflere

Den er pænere end vores

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2012

frkrbj

AnnaKJ skriver:

Min datter har lige fået sin nye seng - og jeg gør altså meget ud af, at det ikke skal virke så handicap agtigt. Ved jeg er underlig, men sådan er jeg 

Der er meget mere plads til hende (selvom hun ikke er så stor endnu), og den kan elevere op og ned, plus hovedgæret kan elevere også

Men synes i denne seng ligner rigtig meget, nu hvor himlen er sat op og der er kommet bamser, tæpper og sådan noget i?

Og hvad synes i ellers om sengen? 

Lige offtopic, Men hvad fejler din kønne datter? Det er ren nysgerrighed, kunne ikke rigtig finde noget på din profil.. Hun er smadder fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.