Ligner dette meget en handicap-seng? Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Det ser også rigtig fint ud med himlen så forstår godt du har sat den på...

Har lige luret hvor i landet du er fra og vi er desværre fra hver sin ende af landet ellers havde jeg gerne stillet min symaskine til rådighed så der kunne være lavet noget fin til din skønne datter uden du behøvede anskaffe dig en selv...

Det er virkelig meget pænt af dig

Havde dog i forvejen overvejet at anskaffe mig en, da Lærke er en meget slank pige og passer ikke rigtig de bukser og sådan noget de har i butikkerne, så ville gerne selv sy bukser til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Steph_Laurits

Årh hvor lyder det hårdt og på samme tid også enormt livsbekræftende

Ved I at hun ikke vil blive "ret gammel" eller er det noget I tror?

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

StephanieJ skriver:

Årh hvor lyder det hårdt og på samme tid også enormt livsbekræftende

Ved I at hun ikke vil blive "ret gammel" eller er det noget I tror?

Ja nemlig - samtidig med at vi vidste at der var noget galt, mindede det os også bare om hvor skrøbeligt livet er og hvor godt man skal passe på det og hinanden 

Det har gjort, at min mand og jeg er blevet meget stærke som par. Vi har virkelig haft nedture - men vi minder os selv om at vi elsker hinanden og har valgt at være sammen af en grund og Lærke fortjener det bedste Vi har ikke tænkt os at blive imellem de 75% med handicappet børn, som går fra hinanden

Det er svært at sige præcis hvor gammel - men statistikken siger omkring 6 år. Men det er bare tal for os

Men ja, vi er sikre på at vi en dag selv må sige farvel til hende.

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

AnnaKJ skriver:

Det er virkelig meget pænt af dig

Havde dog i forvejen overvejet at anskaffe mig en, da Lærke er en meget slank pige og passer ikke rigtig de bukser og sådan noget de har i butikkerne, så ville gerne selv sy bukser til hende

Ville kun være så lidt...

Kender det alt for godt selv med bukser der ikke passer...er så irriterende...der er jo nogen som har meget slanke børn...

Anmeld

2. marts 2012

Janni.

En flot seng til en dejlig pige

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Ville kun være så lidt...

Kender det alt for godt selv med bukser der ikke passer...er så irriterende...der er jo nogen som har meget slanke børn...

Nemlig

Men det tager børnetøjsdesigner desværre ikke alt for ofte til sig 

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

En flot seng til en dejlig pige

Uhh mange tak

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

Nemlig

Men det tager børnetøjsdesigner desværre ikke alt for ofte til sig 

Nej desværre...kan være vi skal lave vores eget design til os forældre med slanke handicappede børn for os bliver der ikke rigtig tænkt på...

Anmeld

2. marts 2012

Hvem?

AnnaKJ skriver:

Min datter har lige fået sin nye seng - og jeg gør altså meget ud af, at det ikke skal virke så handicap agtigt. Ved jeg er underlig, men sådan er jeg 

Der er meget mere plads til hende (selvom hun ikke er så stor endnu), og den kan elevere op og ned, plus hovedgæret kan elevere også

Men synes i denne seng ligner rigtig meget, nu hvor himlen er sat op og der er kommet bamser, tæpper og sådan noget i?

Og hvad synes i ellers om sengen? 

Smukt og godt fundet på

Og din datter ser jo ud til at være dejlig tilpas i den

Anmeld

2. marts 2012

Steph_Laurits

AnnaKJ skriver:

Ja nemlig - samtidig med at vi vidste at der var noget galt, mindede det os også bare om hvor skrøbeligt livet er og hvor godt man skal passe på det og hinanden 

Det har gjort, at min mand og jeg er blevet meget stærke som par. Vi har virkelig haft nedture - men vi minder os selv om at vi elsker hinanden og har valgt at være sammen af en grund og Lærke fortjener det bedste Vi har ikke tænkt os at blive imellem de 75% med handicappet børn, som går fra hinanden

Det er svært at sige præcis hvor gammel - men statistikken siger omkring 6 år. Men det er bare tal for os

Men ja, vi er sikre på at vi en dag selv må sige farvel til hende.

Hvor lyder I bare som fantastiske og enormt rummelige mennesker. Men kunne jeg forestille mig at man hurtigt lærer når man står i en sådanne situation.

Håber også det bare er et tal - troede ikke det var nede i den størrelse
Sikker på hun nok skal overraske verden og vise en figtherånd som I endnu ikke har set - så I har hende i MAAAAAANGE år endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.