Ligner dette meget en handicap-seng? Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Nej desværre...kan være vi skal lave vores eget design til os forældre med slanke handicappede børn for os bliver der ikke rigtig tænkt på...

Har du også et handicappet barn?

Det vidste jeg ikke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

AnnaK89

Bondefruen skriver:

Smukt og godt fundet på

Og din datter ser jo ud til at være dejlig tilpas i den

Mange tak

Hun sover ihvertfald som en sten, så mon ikke 

Anmeld

2. marts 2012

Pixi-pigen

AnnaKJ skriver:

Min datter har lige fået sin nye seng - og jeg gør altså meget ud af, at det ikke skal virke så handicap agtigt. Ved jeg er underlig, men sådan er jeg 

Der er meget mere plads til hende (selvom hun ikke er så stor endnu), og den kan elevere op og ned, plus hovedgæret kan elevere også

Men synes i denne seng ligner rigtig meget, nu hvor himlen er sat op og der er kommet bamser, tæpper og sådan noget i?

Og hvad synes i ellers om sengen? 

Hold op hvor er du en god og kærlig MOR Synes den er blevet SÅ fin. Ligner bare en elevations babyseng

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

StephanieJ skriver:

Hvor lyder I bare som fantastiske og enormt rummelige mennesker. Men kunne jeg forestille mig at man hurtigt lærer når man står i en sådanne situation.

Håber også det bare er et tal - troede ikke det var nede i den størrelse
Sikker på hun nok skal overraske verden og vise en figtherånd som I endnu ikke har set - så I har hende i MAAAAAANGE år endnu

Tak for de søde ord 

Lærke ER en fighter - det kan vi allerede nu fornemme og mærke på hende

Jeg er også sikker på, at det bare er et tal Så vi tager en dag af gangen og så længe Lærke er tilpas, så er det det bedste i hele verden 

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

AnnaKJ skriver:

Har du også et handicappet barn?

Det vidste jeg ikke  

Ja men slet slet slet ikke i det omfang som din datter desværre har...min datter er "kun" hjertebarn så det er jo intet i forhold til hvad i står med...

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

Pixi-pigen skriver:

Hold op hvor er du en god og kærlig MOR Synes den er blevet SÅ fin. Ligner bare en elevations babyseng

Åhhh mange tak - det var virkelig sødt sagt  Bliver helt rørt 

Men ja, synes også det ligner sådan en lille luksus seng

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Ja men slet slet slet ikke i det omfang som din datter desværre har...min datter er "kun" hjertebarn så det er jo intet i forhold til hvad i står med...

Det må du altså slet ikke sige

Vores "problem" er bare på en anden måde end jeres - men derfor er jeres ikke mindre "vigtigt" (mangler lige en måde at formulere mig ordentligt på, derfor "", men håber du forstår )

Det må da fylde lige så meget i jer, som det gør i os med Lærke. 

I bund og grund er vores følelser jo de samme. Derfor kan jeg aldrig sammenligne - ikke når jeg kender de følelser forældre til handicappede børn står med 

Så sig ikke, at det intet er i forhold til os

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

AnnaKJ skriver:

Det må du altså slet ikke sige

Vores "problem" er bare på en anden måde end jeres - men derfor er jeres ikke mindre "vigtigt" (mangler lige en måde at formulere mig ordentligt på, derfor "", men håber du forstår )

Det må da fylde lige så meget i jer, som det gør i os med Lærke. 

I bund og grund er vores følelser jo de samme. Derfor kan jeg aldrig sammenligne - ikke når jeg kender de følelser forældre til handicappede børn står med 

Så sig ikke, at det intet er i forhold til os

Forstår fuldt ud hvad du mener men mange anser bare ikke en hjertefejl som et handicap for er jo ikke lige noget man altid kan se med det blotte øje, som i min datters tilfælde og var også derfor jeg havde skrevet kun i gåseøjne for hvert handicap uanset hvad det er er jo frygteligt og er helt sikre på vores følelser er helt de samme for vi er jo forældre og det er jo vores dejlige guldklumper det drejer sig om...

Anmeld

2. marts 2012

Steph_Laurits

AnnaKJ skriver:

Tak for de søde ord 

Lærke ER en fighter - det kan vi allerede nu fornemme og mærke på hende

Jeg er også sikker på, at det bare er et tal Så vi tager en dag af gangen og så længe Lærke er tilpas, så er det det bedste i hele verden 

(de siger vidst mere end ord)

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Forstår fuldt ud hvad du mener men mange anser bare ikke en hjertefejl som et handicap for er jo ikke lige noget man altid kan se med det blotte øje, som i min datters tilfælde og var også derfor jeg havde skrevet kun i gåseøjne for hvert handicap uanset hvad det er er jo frygteligt og er helt sikre på vores følelser er helt de samme for vi er jo forældre og det er jo vores dejlige guldklumper det drejer sig om...

Det er det nemlig Alt for de dejlige små

Lærkes kan man heller ikke se, hvis man bare kigger på hende. Men lige så snart man tage hende op eller noget, så finder man hurtigt ud af at hun ikke kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.