Ligner dette meget en handicap-seng? Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

AnnaK89

StephanieJ skriver:

Det ser rigtig fint ud - det eneste jeg syntes der får det til at ligne en "handicap-seng" (som du selv kalder det), er benene.

Men syntes du har "camoufleret" sengen godt

Må man spørge om hvad hun fejler?
Det er helt ok hvis det ikke er noget du vil fortælle

Ja, de ben der irritere mig lidt Men jeg overlever nok

Det er skam ingen hemmelighed hvad hun fejlier

Hun er multihandicappet. Svært hjerneskadet, som medføre epilepsi, synshandicap og nogle andre forskellige ting i hverdagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Steph_Laurits

AnnaKJ skriver:

Ja, de ben der irritere mig lidt Men jeg overlever nok

Det er skam ingen hemmelighed hvad hun fejlier

Hun er multihandicappet. Svært hjerneskadet, som medføre epilepsi, synshandicap og nogle andre forskellige ting i hverdagen 

Kan du ikke sætte noget stof hele vejen rundt evt.? Så er det jo dækket

Åh, det må ikke altid være helt nemt - og er vel også meget krævende rent energi mæssigt? Kræver det ikke at I er "over hende" 24/7?
Hun ser skøn ud

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

Hvor ser den fin og rigtig hygge huleagtig ud...

Hvis i vil have gemt underdelen lidt væk så det ikke ser sygehusagtig ud så jeg i et eller andet tv-program at der ligesom blev syet noget gardinstof som en havbund og så sat på rundt kanten...var rigtig flot og man må da kunne lave noget i prinsessetema...

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

StephanieJ skriver:

Åh, det må ikke altid være helt nemt - og er vel også meget krævende rent energi mæssigt? Kræver det ikke at I er "over hende" 24/7?
Hun ser skøn ud

he he sjovt vi næsten skrev det samme på samme tid...

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

StephanieJ skriver:

Hun ser skøn ud

Jo overvejer godt nok at anskaffe mig en symaskine og så få lavet en sengerand Kan ihvertfald sætte på 3 af siderne

Det kræver rigtig meget på de dårlige dage - men ellers er hun en mild og tålmodig pige, som egentlig er ret nem Men der er tilgengæld meget der skal huskes i løbet af dagen

Anmeld

2. marts 2012

Steph_Laurits

M&M's Mor skriver:

he he sjovt vi næsten skrev det samme på samme tid...

To sjæle én tanke

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

M&M's Mor skriver:

Hvor ser den fin og rigtig hygge huleagtig ud...

Hvis i vil have gemt underdelen lidt væk så det ikke ser sygehusagtig ud så jeg i et eller andet tv-program at der ligesom blev syet noget gardinstof som en havbund og så sat på rundt kanten...var rigtig flot og man må da kunne lave noget i prinsessetema...

Ja - det kunne man da

Hmm - må heller gå i tænkeboks

Synes bare det er så fint med himlen oppe og det virker som om det giver Lærke mere tryghed

Anmeld

2. marts 2012

Steph_Laurits

AnnaKJ skriver:

Jo overvejer godt nok at anskaffe mig en symaskine og så få lavet en sengerand Kan ihvertfald sætte på 3 af siderne

Det kræver rigtig meget på de dårlige dage - men ellers er hun en mild og tålmodig pige, som egentlig er ret nem Men der er tilgengæld meget der skal huskes i løbet af dagen

Nej ikke sengerand - mener rundt under selve "sengekassen", så det hænger rundt "under" sengen og dækker benene. Hvis du forstår?

Men er det ikke svært at "acceptere" i starten, og så lærer man ligesom at sådan er livet og hverdagen nu engang?

Anmeld

2. marts 2012

M&M's Mor

AnnaKJ skriver:

Ja - det kunne man da

Hmm - må heller gå i tænkeboks

Synes bare det er så fint med himlen oppe og det virker som om det giver Lærke mere tryghed

Det ser også rigtig fint ud med himlen så forstår godt du har sat den på...

Har lige luret hvor i landet du er fra og vi er desværre fra hver sin ende af landet ellers havde jeg gerne stillet min symaskine til rådighed så der kunne være lavet noget fin til din skønne datter uden du behøvede anskaffe dig en selv...

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

StephanieJ skriver:

Nej ikke sengerand - mener rundt under selve "sengekassen", så det hænger rundt "under" sengen og dækker benene. Hvis du forstår?

Men er det ikke svært at "acceptere" i starten, og så lærer man ligesom at sådan er livet og hverdagen nu engang?

Åhh misforstod lige

Jo det kunne være super smart at gøre sådan

Jo - altså hele vores verden styrtede jo sammen - Lærke var 8 dage gammel, da vi fandt ud af at der var noget galt. Og hele drømmen om den lykkelige familie vi skulle være, styrtede i grus. 

Men som tiden er gået, har vi lært at acceptere, at sådan er Lærke og vi elsker Lærke mere og mere for hver dag der går  Vi ville ikke undvære hende for noget og gruer for den dag, hvor vi skal sige farvel til hende 

Hun er vores øjesten og har sat fodspor i alle mennesker hun har mødt på sin vej - familie, vores vennekreds, læger, sygeplejersker og, jamen alt.. Alle kendes efterhånden Lærke på børneafdelingen, og de går virkelig op i hvordan hun har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.