Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg er højgravid (uge 38+). Min graviditet har ikke just kunne kaldes den søde ventetid. Mig og min kæreste har haft utallige sammenstød og jeg ender alt for ofte med at sidde tilbage og føle mig ked af det og fortabt.
Grundet bækkenløsning gør det ondt når jeg går. Vi på i en 2 plans lejlighed med trapper.
"skat kan du ikke lige,skat kan du ikk lige skaaat kan du ikke lige..
Jeg har flere gange sagt at det piner mig at rende op og ned af de trapper. Bare at rejse mig,hente nogte vand og ligge mig på sofaen kan føles som knive downthere! 
Kæresten forstår mig,-i ca 10 min. Så er det glemt igen.
Jeg er meget sofaliggene grundet kvalme og andre skønne graviditets ting hvilket gør at min ryg er øm,mest siderne da jeg skal vende mig fra side til side dagen igennem. Jeg spørger hamom han vil massere mig og får oftest svaret
"Hmf..Du spørger mig efterhånden aldrig om andet". Kan du ikke sige andet. Jeg er træt spørg mig tidligere. Og hvis jeg spørger ham tidligere er svaret "Jeg har ikke tid nu,spørg mig senere"! Når det så endelig lykkedes er det så sølle gjort det han præstere. Man kan bare mærke at han ikke gider.
Vi har ne fælles veninde som jeg ve dat han ville knalde hvis han fik lov og hun gad. Den veninde har fået lavet bryster. Forleden sendte hun mig et billede og resultatet var flot,og jeg var glad på hendes vejne. Min kæreste ville rigtig gerne se billedet,men eftersom jeg ved at han gerne ville sexe med hende,så får han ikke lov. Han bliver bitter og irritereret. Jeg føler mig grim og kikset (vil også have lavet mine bryster men pengene er ikke til det) Han har før kritiseret mine bryster,og pt (selvfølgelig) også min vægt. Jeg er ikke nogen charmetrold. Nok snarre en tyk trold.
Jeg er ikke en modbydelig kælling. Jeg har gjort hvad jeg kunne for at varte ham op og have sex selvom jeg faktisk ikke gider det længere. Jeg får stærke smerter ved alle de "skat kan du ikke liige" ting,men jeg gør dem alligevel når smerterne ikke er så stærke. Jeg tager mig af børnepasningen,og lige nu føler jeg mig meget alene!
I går aftes startede han endnu et projekt. Det blev gjort halvt færdigt. Han lovede at blive færdig indnen min søn kommer hjem i dag. Men hvad står hulter til butler? Min søns værelse!! Det roder på 1 salen OG 2 salen! Gæt hvem der nu IGEN skal ordne de ting? Mig. Vi har stadig ikke handlet,så nu skal jeg selv gå over og sørge for aftensmaden og til madpakken i morgen selvom jeg ved at den tur dræner mig og giver mig smerter.
Jeg ligger og ømmer mig (som altid) på sofaen. Min kæreste kysser mig farvel da han skal på job. Jeg spørger om min søns værelse er færdiggjort da jeg ellers godt kan regne ud hvem der også skal fjerne papkasser,borde,skærme,værktøj osv osv. Det er jo mig! Så blev han sur og fortalte at han havde ordnet køkkenet! FLOT! Waow! Så skal jeg bare ordne ALT det andet! Ih tak skal du have fløj det ud af mig..!!
Min kæreste blev rasene. Fik ødelagt vores sofabord. Efterlod mig grædene hvorefter han smækkede døren.
Nu sidder jeg her i uge 38+. Jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke bare vil massere mig hvis jeg har ondt. Det er forhelvede ham der startede med at sige at han ville have et barn. Jeg gik med til det. Det er mig der lider,og så virker han så ligeglad?
Jeg er fuldstændig færdig. Nu skal jeg igen spise smertestillene,vente på de virker,og så jeg igen færdiggøre alt han startede,igen rydde op,igen gøre rent. Jeg kan snart ikke mere.
Hvad fanden ville i have gjort? 
Er der noget man kan snakke om eller var det her dødsstødet? Jeg er lidt lost og jeg ved at han ber om godt vejr på sms senere når han er kølet ned. Vores sexliv skranter og jeg har sagt til ham 1000 gange at detmåske ville hjælpe hvis jeg rent faktisk følte mig interessant i hans øjne og ikke kun duede når han ikke havde fået noget længe. Efter trykket er taget bliver han så GRRR igen. Hvilket gør at lysten bliver dræbt på stedet.
For helvede en gang drama. Jeg håber nogen ved hvad man skal sige eller noget for jeg er ved at være godt brugt op og tænker sikkert ikke klart 
Øv... Det gør mig rigtig, rigtig ondt, at du skal have det sådan! Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne give dig et kram.
Sig mig, er det hans første barn? Jeg sidder lidt og tænker, at det virker som om, at han panikker i den grad.
En anden ting, jeg tænker er - kan du ikke få fat i en sundhedsplejerske? Du må ikke gå og være så ked af det så meget. Det er synd for både dig og bebe... Det vil påvirke starten på det hele. Jeg synes, du skal få fat i sundhedsplejen eller din jordemoder og fortælle, at du virkelig føler dig alene. De er meget søde og tager meget hensyn til én - især når det handler om påvirkelse af fødsel og start-barsel.
Du skulle nødig får en fødselsdepression.
Jeg synes, du skal prøve at få ud af din kæreste, om han panikker eller hvad der sker...
Mener han seriøst at han vil knalde jeres veninde
eller er det "bare" noget, han har sagt i vrede? Det er jo "fyringsgrund", hvis han mener det. Kan se, der er mange, der reagerer på netop dét i dit indlæg, men det er virkelig også tarveligt, hvis han har givet udtryk for det...
Jeg håber inderligt, at I finder lykken inden fødslen.
Knus og tanker herfra