Verdens nemmeste chokoladekage - se her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Ja, jeg bager rimeligt ofte.... Både brød, boller og kager, elsker det

Ja, tænk tegneserie, så kan du se for dig, hvordan det så ud sidste gang, jeg glemte det, thi hi

Mums Jeg gad godt bo hos dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Hahha... Jamen jeg er ikke så god inden for køkkenredskaber -.. Kender du noget til tærteform med løs bund?

Jeg har ikke selv en tærteform, men har en hjerteform med løs bund, var noget betænkelig, da jeg købte den, men det er egentligt ret nemt at bruge den. Den løse bund følger jo bare med ud, og så er den nem at fjerne bagefter

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Mums Jeg gad godt bo hos dig  

Hi hi, ved ikke om du vil bo i mit rod Har bare kageting OVER det hele, håber sådan på en udvidelse af køkkenet indenfor de næste år.... ( og alle miulige andre ting&nbsp

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Jeg har ikke selv en tærteform, men har en hjerteform med løs bund, var noget betænkelig, da jeg købte den, men det er egentligt ret nemt at bruge den. Den løse bund følger jo bare med ud, og så er den nem at fjerne bagefter

Jeg syntes bare at dejen faldt lidt ned agtigt,, så at du ved den løse bund nærmest sad fast i dejen .. ??? 

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes bare at dejen faldt lidt ned agtigt,, så at du ved den løse bund nærmest sad fast i dejen .. ??? 

Hmmmm, det har jeg ikke oplevet... Måske det  var fordi, det var tærtedej???

Anmeld

3. marts 2012

Levi&LilysMor

AalborgPigen skriver:

Selv tak.. Den smager rigtigt godt Jeg spiste 10 MINI muffins .. UPS 

Så smager den godt ja  det glæder jeg mig til at spise

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Hi hi, ved ikke om du vil bo i mit rod Har bare kageting OVER det hele, håber sådan på en udvidelse af køkkenet indenfor de næste år.... ( og alle miulige andre ting&nbsp

Haha pjat med dig.. Bare jeg får godt med mad og et sted at sove  

Jeg gad også godt have et top moderne køkken med røremaskine, espresso maskine, vandhane med kogt vand.. osv osv  

Har du en røremaskine ?

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Hmmmm, det har jeg ikke oplevet... Måske det  var fordi, det var tærtedej???

Det var sådan noget dej med FINT hakkede mandler, smør, æg, flormelis og mel. Sådan en mørdejs lign ting.. 

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

LevisMor skriver:

Så smager den godt ja  det glæder jeg mig til at spise

Kan jeg godt forstå  

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Ja jeg havde lyst til kage.. Og faldt over denne opskrift .. 

200 g smør

200 g chokolade 

200 g sukker 

2 spsk mel 

6 æg 

Smelt smør, chokolade og sukker over vandbad. Hæld det i en skål og tilsæt melet lidt efter lidt.. Tilsæt et æg af gangen imens du rører med et piskeris. Til æggene er rørt ud og det er en tyknet masse. Hæld derefter i en form og bag ved 175 grader, imellem 25-40 min ..

Jeg gjorde det at jeg hældte det i smurte muffinsforme, og lavede halv portion.. Og jeg fik ca 30 mini muffins Jeg tilsatte så bare stadig 2 spsk mel, da jeg ville have nogle faste muffins Men man kan tilsætte ekstra chokolade, nødder osv i dejen. Så bliver den endnu mere lækker og svampe agtigt  

VELBEKOM 

Det var ikke meget mel der skulle i... Bliver den ikke sådan lidt a la marengs agtigt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.