Verdens nemmeste chokoladekage - se her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Ja, på 175 grader varmluft i min ovn. Ovne kan jo være lidt forskellige...

Så kan jeg kun give ham ret, det gør nas....... Denne gang var det slemt, så jeg skal dryppe hver time i 10 dag med én ting og hver 4. time med to andre ting. Så er der så også liiiige en salve til natten.

Jeg har lavet et regneark, for at kunne finde ud af det og for at huske det hele

Jamen han plejer også at skulle bruge 3 ting.. Det er ikke til at finde ud af Men håber at det bliver bedre for dig.. Har du det tit ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Jamen han plejer også at skulle bruge 3 ting.. Det er ikke til at finde ud af Men håber at det bliver bedre for dig.. Har du det tit ?

Det er knap to år siden sidst, der havde jeg det tre gange lige efter hinanden...

Hader at blive rørt ved mine øjne og få noget i dem.... Men jeg er allerede nu helt hård til det drypperi, hi hi

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Det er knap to år siden sidst, der havde jeg det tre gange lige efter hinanden...

Hader at blive rørt ved mine øjne og få noget i dem.... Men jeg er allerede nu helt hård til det drypperi, hi hi

Ih hvor ØV ! 

Jeg hader øjne "røreri".. Jeg blev opereret sidste november.. PUhaaa. JEg hadede det. ISær dagen efter når de skulle tjekke det 

Men du er da bare sej 

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

AalborgPigen skriver:

Ih hvor ØV ! 

Jeg hader øjne "røreri".. Jeg blev opereret sidste november.. PUhaaa. JEg hadede det. ISær dagen efter når de skulle tjekke det 

Men du er da bare sej 

Her er mine muffins  

Og dem på skærebrættet bruger jeg til flydende hjerte.. Ligner de dine ? Lidt bare  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.