pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carl-Emil's mor skriver:
Du skrev til en anfdn hun lige var kommet i puberteten. Lad os sige pigen fik sin mens først gang som 11 årig som jeg gjorde så stopper barndommen på ekstrem!! mange punkter for en faktisk der så chancen for hun i teorien længe har haft sex i sine tanker ( og jo det har man når man begynder at få sin mens før alle andre hvor man ikke kan tale med jævnaldrene om det) både om det er rart konsekvensen mm så kan hun altså sagtens være så bevidst at hun har ønsket sex med den mand som hun har en relation til...
nu fik jeg selv min mens da jeg lige var fyldt 12 og ingen i min klasse har fået det. Men i den alder har jeg en helt anden tankegang end en mand der er 10år ældre, og ja man tæker da på sex... hormonerne raser jo derudaf i den alder og det er lige præcis derfor at det kan blive udnyttet af ældre fyr. Man er også blevet mere bevidst om sin krop i den alder og er måske lidt mere skrøbelig og her kan komplimenter af en ældre fyr gør underværker. Jeg mener helt bestemt at en fyr på 23år kan manipulere med pigen så meget at hun selv tror, at det er hvad hun selv har ønsket.
Hun kommer ikke nødvendigvis til selv at se tilbage på det som en dårlig oplevelse, men det er stensikkert at det er udnyttelse fra den 23årige.
Anmeld