23år sex med 13årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

http://www.bt.dk/krimi/haandboldtraener-dyrkede-sex-med-13-aarig

Hvis han er hendes håndbold træner, så synes jeg virkelig det er i orden! Han skal bare holde snitterne for sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

TeamRocket

Stumpen skriver:

en 13-årig der går frivillig i seng med en 23 årig har da i den grad brug for en eller anden form for hjælp.... Noget er der galt i pigens liv, så jo jeg vil kalde det udnyttelse af en 13 årig..

Præcis hvad jeg ville ha sagt !

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Stumpen skriver:

en 13-årig der går frivillig i seng med en 23 årig har da i den grad brug for en eller anden form for hjælp.... Noget er der galt i pigens liv, så jo jeg vil kalde det udnyttelse af en 13 årig..

nej det vil jeg ikk. 
13årige er virkelig fremme i skoene i dag.

30 gange i hans lejlighed? Hun er jo så kommet til ham, eller er gået med ham. Jeg tror selv at hun ville og så har hendes forældre fundet ud af det og råbt: MISBRUG!! 

Anmeld

28. februar 2012

katrineoerum

Ja det er vel fordi den 23 årig er voksen og burde vide at en på 13 ikke er moden til at tage en beslutning om hvor vidt det er en god ide at dyrke sex når man kun er 13. 

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

nej det vil jeg ikk. 

30 gange i hans lejlighed? Hun er jo så kommet til ham, eller er gået med ham. Jeg tror selv at hun ville og så har hendes forældre fundet ud af det og råbt: MISBRUG!! 

Hvordan kan det nogensinde blive den 13-åriges skyld, at hendes håndbold træner vil have sex med hende?? Det foregik i HANS lejlighed..!

Han skulle have sagt nej, du er for ung, jeg er din træner, kom tilbage når du er myndig.. Jeg mener faktisk slet ikke, han må have sex med nogen under 18 år, så længe han har den position han har.. Og så er det ikke kun 2 år for hurtigt, men 5 år for hurtigt, og det burde han vide.. Om hun så var troppet op kun i g-strenge og høje hæle, så skulle han stadig have sagt "Nej, jeg er din træner, det går ikke".

Anmeld

28. februar 2012

Stumpen

Yurie skriver:

nej det vil jeg ikk. 

Det er de, men en ting er at en 13-årig går i seng med en jævnaldrende, men en 23 årig..... Det er bare ikke i orden at den 23 årige går med til det -om pigen så er kommet frivillig eller hvad hun nu er...

Psykisk kan det jo i den grad give pigen mén - selvværd, seksuelt osv... 

En lov er en lov -om det er frivilligt eller ej...

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

så hun får 10.000 fordi at hun er for ung til at vide om det er en god ide at have sex som 13årig? 

Nej... Det kan jeg ikke acceptere. 

Ja, han har gjort noget forkert og det ved han godt.. 

Hvis det havde været en gang, kunne det ha været udnyttelse eller noget, men 30gange, nej, så er det et valg hun har taget, og hun har vist hvad hun gik ind til. Jeg tror godt en 13årig i dag ved meget om sex. 

Jeg læste en anden artikel om en 13årig der fortalte en mand at hun var 16 og spurgte om de sku ha sex(de fik vist ikke gjort andet end at kysse) Og så blev han dømt for at være sammen med en mindreårig og hun fik ersatning... Helt ærligt. Hun kontaktede, løj og bad om sex. I mine øjne fortæller det mig, at 13årige godt ved hvad der er rigtigt og forkert og de vil ha sex...

Anmeld

28. februar 2012

wamse

Jamen jeg mener så uden tvivl, at den 23 årige burde have vidst bedre! 

Han skulle under ingen omstændigheder indlade sig med en af de piger, og pigen ER under den seksuelle lavalder, hvilket gør det ulovligt.

Anmeld

28. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har det som med dig !! Hvorfor !!
Pigerne ved det jo, at mændene også gør det, ja. Men pigerne i den alder idag lægger mere op til det, end førhen. Men super gode lommepenge de små piger får !

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Zeus skriver:

Hvordan kan det nogensinde blive den 13-åriges skyld, at hendes håndbold træner vil have sex med hende?? Det foregik i HANS lejlighed..!

Han skulle have sagt nej, du er for ung, jeg er din træner, kom tilbage når du er myndig.. Jeg mener faktisk slet ikke, han må have sex med nogen under 18 år, så længe han har den position han har.. Og så er det ikke kun 2 år for hurtigt, men 5 år for hurtigt, og det burde han vide.. Om hun så var troppet op kun i g-strenge og høje hæle, så skulle han stadig have sagt "Nej, jeg er din træner, det går ikke".

det er jeg ganske enig med dig i... Han har lavet en KÆMPE fejl.. Han er en idiot, og det skal ha straffes for.

men jeg forstår stadigvæk ikke at hun kan få så meget i erstatning.. 10.000 det er virkelig voldsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.