23år sex med 13årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

TNBC

Zeus skriver:

Hvordan kan det nogensinde blive den 13-åriges skyld, at hendes håndbold træner vil have sex med hende?? Det foregik i HANS lejlighed..!

Han skulle have sagt nej, du er for ung, jeg er din træner, kom tilbage når du er myndig.. Jeg mener faktisk slet ikke, han må have sex med nogen under 18 år, så længe han har den position han har.. Og så er det ikke kun 2 år for hurtigt, men 5 år for hurtigt, og det burde han vide.. Om hun så var troppet op kun i g-strenge og høje hæle, så skulle han stadig have sagt "Nej, jeg er din træner, det går ikke".

det er jeg ganske enig med dig i... Han har lavet en KÆMPE fejl.. Han er en idiot, og det skal ha straffes for.

men jeg forstår stadigvæk ikke at hun kan få så meget i erstatning.. 10.000 det er virkelig voldsomt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

TNBC

LouiseVous skriver:

Jeg har det som med dig !! Hvorfor !!
Pigerne ved det jo, at mændene også gør det, ja. Men pigerne i den alder idag lægger mere op til det, end førhen. Men super gode lommepenge de små piger får !

ja, de har virkelig fundet sig en god deal. 

Anmeld

28. februar 2012

wamse

Yurie skriver:

så hun får 10.000 fordi at hun er for ung til at vide om det er en god ide at have sex som 13årig? 

Nej... Det kan jeg ikke acceptere. 

Ja, han har gjort noget forkert og det ved han godt.. 

Hvis det havde været en gang, kunne det ha været udnyttelse eller noget, men 30gange, nej, så er det et valg hun har taget, og hun har vist hvad hun gik ind til. Jeg tror godt en 13årig i dag ved meget om sex. 

Jeg læste en anden artikel om en 13årig der fortalte en mand at hun var 16 og spurgte om de sku ha sex(de fik vist ikke gjort andet end at kysse) Og så blev han dømt for at være sammen med en mindreårig og hun fik ersatning... Helt ærligt. Hun kontaktede, løj og bad om sex. I mine øjne fortæller det mig, at 13årige godt ved hvad der er rigtigt og forkert og de vil ha sex...

I mine øjne handler det slet ikke om den 13 åriges viden om sex, men at den 23 årige er i magt relation med pigen, da han er hendes træner.

Han er 10 år ældre end hende, og kan sagtens få hende til at tro at det helt okay, men han burde vide bedre. 

Hun kan sagtens føle sig beæret over hans interesse fordi hun ikke er ældre, og samtidigt er hun i puberteten, hvor handes hormoner raser. Det er han langt ud over, og han var jo heller i tvivl om, at det var forkert

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

det er jeg ganske enig med dig i... Han har lavet en KÆMPE fejl.. Han er en idiot, og det skal ha straffes for.

men jeg forstår stadigvæk ikke at hun kan få så meget i erstatning.. 10.000 det er virkelig voldsomt.

Uanset hvordan den vendes og drejes til at det er den 13-åriges skyld, så havde han stadig et valg... Et relativt nemt valg... At sige nej tak...

Lige så vel som der ikke er nogen der har tvunget hende til at tage hjem til ham 30 gange for at dyrke sex, er der heller ingen der har tvunget ham til at dyrke sex med hende.

Og når man er træner for den aldersgruppe, og måske ser lidt godt ud, eller er lidt charmerende, så skal man dælme være i stand til at sige nej, hvis en eller flere af pigerne blive vilde med én...

Det ligger altså på den voksne mands skuldre, at kunne se det forkerte i det forhold.

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Zeus skriver:

Hvordan kan det nogensinde blive den 13-åriges skyld, at hendes håndbold træner vil have sex med hende?? Det foregik i HANS lejlighed..!

Han skulle have sagt nej, du er for ung, jeg er din træner, kom tilbage når du er myndig.. Jeg mener faktisk slet ikke, han må have sex med nogen under 18 år, så længe han har den position han har.. Og så er det ikke kun 2 år for hurtigt, men 5 år for hurtigt, og det burde han vide.. Om hun så var troppet op kun i g-strenge og høje hæle, så skulle han stadig have sagt "Nej, jeg er din træner, det går ikke".

har jeg sagt at det var hendes skyld???

Jeg sagde bare at hun er taget hen til ham, eller taget med ham hjem.. 30gange... Så begynder det at lyde som om hun godt ved hvad hun laver. 

Anmeld

28. februar 2012

Stumpen

wamse skriver:

I mine øjne handler det slet ikke om den 13 åriges viden om sex, men at den 23 årige er i magt relation med pigen, da han er hendes træner.

Han er 10 år ældre end hende, og kan sagtens få hende til at tro at det helt okay, men han burde vide bedre. 

Hun kan sagtens føle sig beæret over hans interesse fordi hun ikke er ældre, og samtidigt er hun i puberteten, hvor handes hormoner raser. Det er han langt ud over, og han var jo heller i tvivl om, at det var forkert

Du formulerer dig bedre end jer...

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

Jeg sagde bare at hun er taget hen til ham, eller taget med ham hjem.. 30gange... Så begynder det at lyde som om hun godt ved hvad hun laver. 

Læs Wamses svar, for jeg er fuldstændig enig..

Og nu er det op til dommeren at bedømme, om hvorvidt der skal en erstatning på bordet, ikke pigen selv..

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

Og igen, han har haft lige så mange chancer for at sige nej.. Det er ikke bare en tilfældig 23-årig hun er taget med hjem, men hendes træner, og der SKAL være et proffesionelt forhold, ikke et sexuelt!

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Zeus skriver:

Uanset hvordan den vendes og drejes til at det er den 13-åriges skyld, så havde han stadig et valg... Et relativt nemt valg... At sige nej tak...

Lige så vel som der ikke er nogen der har tvunget hende til at tage hjem til ham 30 gange for at dyrke sex, er der heller ingen der har tvunget ham til at dyrke sex med hende.

Og når man er træner for den aldersgruppe, og måske ser lidt godt ud, eller er lidt charmerende, så skal man dælme være i stand til at sige nej, hvis en eller flere af pigerne blive vilde med én...

Det ligger altså på den voksne mands skuldre, at kunne se det forkerte i det forhold.

jamen jeg er enig med dig i at hvad han har gjort er forkert. og ja han burde være stærk nok til at stå imod, og det siger han også selv. Det er aldrig sket før og at han ved at det var forkert.. Jeg tror virkelig også han prøvede, men tabte til sidst. 

Men det er erstatning der irritere mig. 

Ja, døm ham.. Lukke ham inde og nægt ham at arbejde med børn. Men hvorfor skal han betale til hende?

Anmeld

28. februar 2012

BellaT

Der er faktisk lavet en film om lige præcis det her emne. Trust hedder den. Ret god og giver et godt indblik i både pigens tankegang og hvad det kan medføre for hele familien, at en ung pige bliver snydt, lokket og presset af en voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.