23år sex med 13årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

TNBC

Nu kan det godt være at jeg bliver rigtig upopulær, men jeg er nød til at spørger, for det irritere mig voldsomt.

Jeg læste lige at en 23årig var blevet dømt for at have sex med en 13årig og det er jeg helt med på, for det er forkert, men så læser jeg længere nede at han skal betale hende ersatning på 10.000. Og der tænker jeg så?? HVORFOR??

Han har jo ikke gjort noget mod hende, som hun ikke ville.. Det var frivilligt fra begges side, at det så er ulovligt, er en helt anden sag. Men jeg kan bare ikke se hvorfor hun skal ha ersatning?
Det er den tredje sag jeg læser om hvor en 13årig frivilligt har haft sex med en voksen og så får ersatning.. Og en tanke der kører rundt i mit hoved, er at 13årige har fundet en fed måde at tjene lommepenge på.
For 13årige i dag, ved godt hvad der er forkert og hvad der er rigtigt. Og det er nok ikke de 13årige der melder mændene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

Nu kan det godt være at jeg bliver rigtig upopulær, men jeg er nød til at spørger, for det irritere mig voldsomt.

Jeg læste lige at en 23årig var blevet dømt for at have sex med en 13årig og det er jeg helt med på, for det er forkert, men så læser jeg længere nede at han skal betale hende ersatning på 10.000. Og der tænker jeg så?? HVORFOR??

Han har jo ikke gjort noget mod hende, som hun ikke ville.. Det var frivilligt fra begges side, at det så er ulovligt, er en helt anden sag. Men jeg kan bare ikke se hvorfor hun skal ha ersatning?
Det er den tredje sag jeg læser om hvor en 13årig frivilligt har haft sex med en voksen og så får ersatning.. Og en tanke der kører rundt i mit hoved, er at 13årige har fundet en fed måde at tjene lommepenge på.
For 13årige i dag, ved godt hvad der er forkert og hvad der er rigtigt. Og det er nok ikke de 13årige der melder mændene. 

Det ved den 23-årige sikkert mere end den 13-årige

Anmeld

28. februar 2012

Silas&Mille

Jeg vil faktisk give dig ret.

Hvorfor skal hun have erstatning? det kan jeg heller ikke se meningen med.

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Zeus skriver:

det er jeg slet ikke i tvivl om, men hun tager hen til ham flere gange..

men mit spørgsmål var: Hvorfor får hun erstatning? Hun har ikke lidt overlast. Hun er ikke blevet truet til noget.. Jeg forstår ikke hvorfor hun får erstatning for noget, hun selv har valgt.

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Yurie skriver:

det er jeg slet ikke i tvivl om, men hun tager hen til ham flere gange..

men mit spørgsmål var: Hvorfor får hun erstatning? Hun har ikke lidt overlast. Hun er ikke blevet truet til noget.. Jeg forstår ikke hvorfor hun får erstatning for noget, hun selv har valgt.

Kan du ikke linke til artiklen?

Anmeld

28. februar 2012

TNBC

Silas&Mille skriver:

Jeg vil faktisk give dig ret.

Hvorfor skal hun have erstatning? det kan jeg heller ikke se meningen med.

tak..

Nej, jeg forstår det heller ikke. og det er tredje sag jeg hører, hvor en 13årig frivilligt har valgt at have sex med en voksen, og han bliver dømt og hun får penge. 
I den ene sag løj hun for manden, så han troede hun var over 15. Der har jeg sku ondt af manden. 

Anmeld

28. februar 2012

Stumpen

Zeus skriver:

en 13-årig der går frivillig i seng med en 23 årig har da i den grad brug for en eller anden form for hjælp.... Noget er der galt i pigens liv, så jo jeg vil kalde det udnyttelse af en 13 årig..

Anmeld

28. februar 2012

Stumpen

28. februar 2012

TNBC

28. februar 2012

Wimmie

Mon ikke man har besluttet at det handler om dømmekraft? Man siger jo at man som teenager (og nok især som 12-13 årig) ikke har den allerbedste dømmekraft og slet ikke i forhold til en voksen.

Hvor mange 13-årige piger ville ikke kunne lade sig forføre af en cool/lækker 23-årig?

Jeg synes egl. det er fair nok - om pigen har fundet en måde at tjene gode penge på eller ej er ikke noget jeg har lyst til at gætte på - den 23-årige burde under alle omstændigheder vide bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.