Kunne du/I finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Chris86

Ja da! Hvis jeg ku li det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Camulla

Stéphanie skriver:

Ja spørgsmålet er ganske simpelt 

I må meget gerne begrunde jeres svar

OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK

Nej, det kunne jeg ved Gud aldrig finde på!!

Men hvidvin... Ja, tak!  

Anmeld

29. februar 2012

Frk.S

Ja, det kunne jeg godt finde på.

Jeg kan ikke se noget galt i at drikke et glas vin. Så længe man ikke er stiv - men stadig er i fin stand til at tage sig af børnene. Jeg kunne også forestille mig at jeg engang kunne finde på at drikke et glas vin til maden inden hun kommer i seng. Men ikke nu, da hun bliver ammet inden hun kommer i seng.

Anmeld

29. februar 2012

LenaJohansen

Jeg  har stemt nej, for jeg drikker slet ikke vin  Men kan da ikk se et problem med at nogle tager et enkelt glas når de små er lagt

Anmeld

29. februar 2012

2721

Ja, det kan vi godt finde på, men aldrig mere, end at vi kan komme afsted i bil hvis vores søn bliver syg eller kommer til skade.

Jeg syntes at det er vigtigt at vi lære vores søn at have et normalt forhold til alkohol, sådan at han oplever man godt kan nyde et glas et eller andet uden at skulle drikke sig fuld

Mine forældre har så længe jeg kan huske drikket sig fulde og i mange år turde jeg slet ikke røre det stas, da jeg ikke kunne lide og være fuld og ja, man drak jo kun for at blive fuld-det var jo det jeg var opvokset med.

Anmeld

29. februar 2012

Pige2009

Ja, da og også til maden, selvom Laura er vågen Hvem kunne ikke det?

Anmeld

29. februar 2012

Levi&LilysMor

Stéphanie skriver:

Ja da , jeg sidder jo ikke og drikker mig fuld, og kunne også godt tage et glas mens han sad og spiste med os, men nu drikker jeg kun vin når jeg skal være fuld  

Anmeld

29. februar 2012

Ansemusen

Jeg har stemt ja, selvom jeg ikke kan lide rødvin. Her er det asti i stedet

Der er intet galt i at nyde et glas eller to, fordi børnene er hjemme. Min Far har altid drukket et glas rødvin eller to til maden, og han må være en af de mennesker, som har det mest fornuftige forhold til alkhol. Han drikker aldrig for at blive fuld og har aldrig gjort det. Han drikker vin, fordi han kan lide smagen og går meget op i det. Han har en kæmpe tyk håndskrevet bog med kommentarer og karakterer på diverse vine, han har smagt gennem tiden. Han har gået til vinsmagning siden han var i 20erne. Her spytter han ud.

Så jeg har heldigvis fået et naturligt forhold til det at drikke lidt, selvom der er børn!

Anmeld

29. februar 2012

lukasmor

Nu er det meget sjældent det sker at vi tager et glas vin til aftensmaden men det hænder og jeg nipper kun et halvt glas da jeg altid skal være sikker på at HVIS det bliver nødvendigt at skulle køre på skadestuen eller andet, så er vi stadig fuldt ud i stand til det

Ser intet problem i det overhovedet

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Vi drikker slet ikke, så nej det kunne vi ikke.
Men fint med et glas men man skal sgu ikke blive snaldret når børnene er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.