Kunne du/I finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

heaven

ork ja, det kunne jeg sagtens fnde på, og gør det også .Tager da også jævligt et til min aftensmad... vi drikker os dog aldrig fulde, - men et hyggeglas eller 2 - ork ja

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

FruK

Ja da. Vi tager også gerne et glas eller to, når han er vågen. Overlader det dog til manden, så længe jeg er gravid.

Anmeld

28. februar 2012

132319

RGN skriver:

Ja da.

Jeg kan skam også finde på, at tage et til aftensmaden selvom min søn stadig er vågen.

Så længe man ikke drikker sig fuld kan jeg ikke se problemet.

Jeg kan dog ikke lide rødvin men andet som fx. en Somersby kan jeg sagtens finde på at drikke en enkelt eller to af, også selvom ungerne er vågne

Anmeld

28. februar 2012

Maja_4000

Jeg har stemt blankt da hverken mig eller kæresten kan lide vin , øl osv.

Anmeld

28. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
132319 skriver:

Jeg kan dog ikke lide rødvin men andet som fx. en Somersby kan jeg sagtens finde på at drikke en enkelt eller to af, også selvom ungerne er vågne

Jeg eeelsker en kold øl om sommeren.

Det kan være, vi kan tage os en sammen til sommer på legepladsen. (Springer alle rammer for sømmelig opførsel)

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Stéphanie skriver:

Ja spørgsmålet er ganske simpelt 

I må meget gerne begrunde jeres svar

OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK

Ja.. Og uanset hvad, så er det manden der har kørekort her i hytten, og han drikker ALDRIG, så det er jo så nemt For mig

Anmeld

28. februar 2012

132319

RGN skriver:

Jeg eeelsker en kold øl om sommeren.

Det kan være, vi kan tage os en sammen til sommer på legepladsen. (Springer alle rammer for sømmelig opførsel)

Ja! Lad os! 

Anmeld

28. februar 2012

onlyme

Stéphanie skriver:

Ja spørgsmålet er ganske simpelt 

I må meget gerne begrunde jeres svar

OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK

Altså nu er jeg gravid igen [ så jeg gør det selvfølgelig ikke nu ]!
Men jeg ser intet problem i man sidder og hygger sig lidt med et glas rødvin eller 2,. Men hvis man derimod drikker sig høne fuld eller bare fuld ville jeg mene det er forkert,.!
Forstod nemlig ikke helt spørgsmålet om det var 1 glas eller 1 flaske,. men svarede ja,.! Da jeg gik ud fra det var små mængder vi snakkede om,.

Anmeld

28. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja sagtens! Det har vi da tit gjordt. Så længe der er en som ka køre, så ka jeg ik se problemet. Dog gør jeg det aldrig hvis jeg er alene hjemme, da jeg ik ka køre hvis jeg har drukket! Vh stine

Anmeld

28. februar 2012

4kløver

Nej for jeg drikker ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.