Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja spørgsmålet er ganske simpelt
I må meget gerne begrunde jeres svar
OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja da.
Jeg kan skam også finde på, at tage et til aftensmaden selvom min søn stadig er vågen.
Så længe man ikke drikker sig fuld kan jeg ikke se problemet.
Ja kan ikke se problemet i et enkelt glas...
bare så man er i stand til at handle og køre hvis det opstår en situation- så kan jeg ikke se problemet
ja det kunne jeg godt finde på hvis jeg kunne lig det kan ikke se hvad der skulle være forkert i det
RGN skriver: Ja da. Jeg kan skam også finde på, at tage et til aftensmaden selvom min søn stadig er vågen. Så længe man ikke drikker sig fuld kan jeg ikke se problemet.
Sådan har jeg det også.Kan godt drikke et glas rødvin til maden selvom ungerne stadig er vågne. Kan slet ikke se problemet i det
Stéphanie skriver: Ja spørgsmålet er ganske simpelt I må meget gerne begrunde jeres svar OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK
Ja det har vi da gjort før
enig... Nu drikker jeg ikk vin, men øl...
Jeg mener også, at børn skal have et sundt forhold til alkohol og det synes jeg de får, når de kan se mor og far sagtens kan drikke et par glas uden at blive fulde og dumme.
Ja da
Ja spørgsmålet er ganske simpelt I må meget gerne begrunde jeres svar OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK
Jeg drikker ikke rødvin
Nu drikker jeg slet ikke noget man kan blive påvirket af. Men hvis jeg gjorde ville jeg altid kun drikke så lidt at jeg kunne køre bil i tilfælde af at jeg skulle til vagtlægen eller andet. Jeg er nok lidt farvet af at have haft ofte syge børn.
Har stemt blankt for jeg drikker ikke rødvin, men gjorde jeg kunne jeg godt finde på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128