Kunne du/I finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

lio

Har egentlig svaret, ja, Men går ud fra at det ikke er rødvinene som er pionten, men altså en lille glas "whatever" med alkohol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

stm2812

Nu drikker jeg kun hvis jeg skal til fest, da jeg sådan set ikke kan lide øl eller rødvin, og faktisk nyder jeg nu heller ikke den alkohol jeg får indenbords, men ser intet problem i at drikke et glas vin eller tage en øl når den lille er lagt, eller til maden evt. Kæresten kan sagtens få et glad vin og så længe han ikke sidder og drikker sig møgstiv kan jeg ikke se et problem med det

Synes der er stor forskel på at nyde et glas imens barnet er vågent eller lagt i seng og så om man drikker 3-4 glas og bliver noget beruset.

Anmeld

29. februar 2012

Troldemommi

Vi kan hverken lide rødvin eller øl, men vi kan godt gå og dele fx en summersby :-) også selvom Johanne stadig er vågen det er jo ikke sådan at man bliver fuld af en enkelt genstand som vi oven i købet deler :-)

Anmeld

29. februar 2012

chael

Stéphanie skriver:

Ja spørgsmålet er ganske simpelt 

I må meget gerne begrunde jeres svar

OG HOLD EN PÆN OG SOBER TONE TAK

Ja da...

Man skal ikke være så hys om alle de ting.

Så længe man ikke drikker sig stang vissen.

Men at nyde et glas vin med manden, det kan jeg ikke se noget galt i!

*C

Anmeld

29. februar 2012

dola

Stéphanie skriver:

Nej det kunne jeg aldrig finde på, men jeg kan heller ikke lide rødvin... Men en lille øl kunne jeg godt finde på at nyde!!

ÅÅÅÅÅÅhhhh glæder mig til at få min første øl i snart 9 måneder!!

Anmeld

29. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis jeg kunne lide det, sagtens!

Anmeld

29. februar 2012

musse1

jeg har svaret nej, men det er mere fordi hverken jeg eller manden drikker øl eller vin, så her holder vi os på sodanvand, vand saft te 

men alser dermed ikke sagt at børnene ikke må være til stedet, når folk tager et glas vin eller en øl, fordi til fester eller sådan noget, hvor folk ikke drikker sig fulde men tager et glas eller to er okay med os, tror bestemt ikke det skader og kunne da også være vi selv havde haft taget et glas en gang imellem, hvis vi ellers kunne lide det. så har ikke noget imod andre gør det 

Anmeld

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig og jeg kan da også godt finde på, at drikke et glas rødvin selvom de er vågne

Anmeld

29. februar 2012

signe.

Stéphanie skriver:

Ja, det kunne jeg, og det er da også gjort før, også selvom de har været vågne Om sommeren har jeg da godt kunne drikke en kold øl om dagen hvis der lige kom nogen på besøg

Anmeld

29. februar 2012

lycly

Jeg har stemt nej. Jeg kan ikke lide rødvin, men hvis jeg kunne, så kan jeg ikke lige se hvorfor jeg skulle drikke rødvin om aftenen. Medmindre man er ude i weekenden eller har gæster i weekenden.

Drikker sjældent alkohol, og når jeg gør, så er det i byen, med henblik på at blive lidt fuld. Kan virkelig ikke nyde alkohol, og kan ikke se grunden til det. Så hellere sidde og nyde et glas saftevand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.