Min datters 1 års kager :-) Pyh jeg har haft travlt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Lou87

Hold da op! Du må ha arbejdet i døgndrift hihi Super fine! Hva er der inde i de der cake pops.? Har endnu ikk prøvet og lave dem endnu. Og hvordan fik du et tallet til og "blive" sammen - læste du ikk havde brugt form..'så tænker hvordan du fik den overtrukket uden den smattede eller gled ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FamilenStorm

Total overskudsmor

Hvor er det bare nogle vildt flotte kager

Og tillykke med datteren

Anmeld

29. februar 2012

kiwilouise

Den lykkelige skriver:

Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger  
Ville da lige dele kagerne med jer..
Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på:
www.camillas-kager.dk
Kom gerne med kommentar eller forbedringer..

wow hvor er det flotte kager   

må jeg spørge hvad du gør når du ruller forndanten ud så den ikke klister til bordet. har selv brugt flormelis men det gør bare at det sidder fast på når jeg har rullet det ud

hilsen en nystartet kagebager

Anmeld

29. februar 2012

Pige2009

Wow de er flotte

Anmeld

1. marts 2012

Den lykkelige

kiwilouise skriver:

wow hvor er det flotte kager   

må jeg spørge hvad du gør når du ruller forndanten ud så den ikke klister til bordet. har selv brugt flormelis men det gør bare at det sidder fast på når jeg har rullet det ud

hilsen en nystartet kagebager

Mange tak..
Ja jeg brugte også flormelis i starten.. men brug maizena.. det er MEGET bedre!
Jeg har taget sådan en af de der skum vaskeklude og puttet maizena i og lukket den sammen.. altså samlede alle siderne og satte en elastik om.. Så selve "posen" stikker du lige lidt i med en kniv så der kommer lidt huller.. også har du din helt egen "dust" pose  Så kan du lige "duppe" på bordet..

Anmeld

1. marts 2012

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Hold da op! Du må ha arbejdet i døgndrift hihi Super fine! Hva er der inde i de der cake pops.? Har endnu ikk prøvet og lave dem endnu. Og hvordan fik du et tallet til og "blive" sammen - læste du ikk havde brugt form..'så tænker hvordan du fik den overtrukket uden den smattede eller gled ??

Hi hi ja det var meget arbejde dagene op til.. men det gik..
Et tallet har jeg lavet sådan at jeg lavede en hel bradepande kage så dne også blev ret høj (så jeg senere kunne dele i to bunde)
Da den var bagt (og kølet af) skar jeg et et tal ud.. Da jeg havde gjort det skar jeg et tallet ud i 3 dele.. altså "foden" af et tallet, "takken" på et tallet også det store stykke imellem.. jeg frøs det ned (lavede det 14 dage før fordi jeg vidste jeg ville få rigelig at se til dagene optil )
Men så da jeg skulle ligge dem sammen tog jeg de 3 stykker op af fryseren.. da de var tøet op skar jeg dem over på mindten så det blev til 2 bunde.. så havde jeg lavet mousse og fyldte bare de 3 stykker hver for sig.. til sidst satte jeg de 3 stykker sammen og smurte så hele 1 tallet op.. Det gik faktisk ok..

Anmeld

1. marts 2012

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Hov forresten de der cake pops er bare almindelig drømmekagebunde der er smuldret og blandet sammen med creme chease frosting.. i hallo kitty cake pops var der red velvet..

Anmeld

1. marts 2012

bullerbassen

Den lykkelige skriver:

Min datter blev 1 år idag og vi har holdt fødselsdag i to weekender og i dagplejen.. så nu er jeg godt kvæstet ovenpå nogle hårde uger  
Ville da lige dele kagerne med jer..
Har i øvrigt også fået mine egen hjemmeside.. Så kig ind på:
www.camillas-kager.dk
Kom gerne med kommentar eller forbedringer..

WAUUUUUUU nogle flotte kage

Tillykke med den først fødselsdag 

Anmeld

2. marts 2012

Lou87

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja det var meget arbejde dagene op til.. men det gik..
Et tallet har jeg lavet sådan at jeg lavede en hel bradepande kage så dne også blev ret høj (så jeg senere kunne dele i to bunde)
Da den var bagt (og kølet af) skar jeg et et tal ud.. Da jeg havde gjort det skar jeg et tallet ud i 3 dele.. altså "foden" af et tallet, "takken" på et tallet også det store stykke imellem.. jeg frøs det ned (lavede det 14 dage før fordi jeg vidste jeg ville få rigelig at se til dagene optil )
Men så da jeg skulle ligge dem sammen tog jeg de 3 stykker op af fryseren.. da de var tøet op skar jeg dem over på mindten så det blev til 2 bunde.. så havde jeg lavet mousse og fyldte bare de 3 stykker hver for sig.. til sidst satte jeg de 3 stykker sammen og smurte så hele 1 tallet op.. Det gik faktisk ok..

Oki - så ingen Stivelsen i moussen eller noget.. Vildt den ik smattede sammen eller lign men virkelig kreativt flot.Og oki må ha sat mig mere ind i det cake pops en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.